Відділи

04 листопада 2022
👁 3243
Розділ "Відділи" входить до складу модуля "Підтримки", який доступний у складі пакетів "Корпоративний портал" та "Партнерський портал". Цей функціонал дозволяє розмежувати між відділами всередині компанії зони обслуговування запитів від клієнтів.
 
Для додавання відділів перейдіть до: «Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Відділи».
 
На сторінці є:
  1. Додати новий відділ.
  2. Експорт відділів.
  3. Пошук на сторінці за ключовими словами.
  4. Список усіх створених відділів.
  5. Змінити поточний запис.
  6. Видалити поточний запис.

Viddil 1

При створенні нового відділу введіть:
  1. Назву відділу
  2. Приховати від клієнта? - дозволяє приховати обраний відділ від клієнта.

    Якщо необхідно налаштувати автоматичне створення запитів до служби підтримки з листів, які надходять на електронну пошту відділу підтримки, система надає можливість налаштувати автоматичний імпорт за допомогою заповнення наступних даних.

  3. Електронна пошта відділу - пошта, куди можна надсилати листи для створення нового запиту.
  4. IMAP Ім'я користувача - параметр сервера користувача для обробки вказаної пошти.
  5. IMAP HOST - параметр сервера користувача для обробки вказаної пошти.
  6. Пароль - пароль до електронної пошти, зазначеної в пункті 2.
  7. Шифрування - метод передачі даних з пошти на сервер та назад (береться також на сервері).
  8. Видалити пошту після імпорту - функція видаляє адресу з системи після імпорту.
  9. Перевірити IMAP-підключення - параметр тестування правильності налаштувань.

Viddil 2

 
Примітка:
Запити можуть переглядати та обробляти лише ті працівники, які мають доступ і які належать до зазначених відділів, а також адміністратори.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.