Створення запиту співробітником

20 вересня 2019
👁 803

Щоб створити новий тікет, натисніть на розділ «Додатки -> Підтримка» і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Новий запит».

sozdanie ticketa

  • Виберіть уповноваженого працівника (за замовчуванням - Ви, але можна встановити «Нічого»)
  • Виберіть клієнта
  • Виберіть бажаний пріоритет
  • Добавте тему
  • Добавте повідомлення запиту

«Від» і «Адреса електронної пошти» заповнюватися автоматично, вони використовуються тільки для попереднього перегляду.

sozdanie ticketa 2

Що відбувається, коли створюється запит?

Коли запит буде створений, клієнт отримає електронного листа з повідомленням про відкриття нового запиту. Вміст електронного листа можна налаштувати з області «Шаблони електонних листів» в розділі «Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони електронних листів -> New Ticket Opened (Opened by Staff, Sent to Customer)». Цей шаблон електронного листа, який буде відправлятися клієнту, коли запит відкривається адміністратором безпосередньо клієнтові.

sozdanie ticketa 3

Якщо Ви вирішили призначити цей запит іншому співробітнику, цей співробітник отримає повідомлення про те, що цей запит призначений йому.

Якщо працівник, якому ви призначаєте запит, не знаходиться в цьому відділі, де знаходиться запит, а розділ «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Підтримка» виставлено «Так» в меню налаштування «Дозволити співробітникам доступ тільки до тих запитів, до відділу якого вони відносяться», то співробітник не зможе переглядати запит.

sozdanie ticketa 4

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти