Створення запиту співробітником
Щоб створити новий тікет, натисніть на розділ «Додатки -> Підтримка» і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Новий запит».
- Виберіть уповноваженого працівника (за замовчуванням - Ви, але можна встановити «Нічого»)
- Виберіть клієнта
- Виберіть бажаний пріоритет
- Вкажіть тему
- Виберіть відділ
- Вкажіть тег
- Призначте відповідального співробітника
- Вкажіть пріоритет
- Якщо робота над запитом додатково оплачується активуйте чек-бокс "Оплачуваний" та вкажіть погодинну ставку.
«Від» і «Адреса електронної пошти» заповнюються автоматично, вони використовуються тільки для попереднього перегляду.
Що відбувається, коли створюється запит?
Коли запит буде створений, клієнт отримає електронного листа з повідомленням про відкриття нового запиту. Вміст електронного листа можна налаштувати з області «Шаблони електронних листів» в розділі «Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони електронних листів -> Відкрито новий тікет (відкрито персоналом, надіслано замовнику)». Це шаблон електронного листа, який буде відправлятися клієнту, коли запит відкривається адміністратором безпосередньо клієнтові.