Створення запиту співробітником

28 листопада 2023
👁 2642

Щоб створити новий тікет, натисніть на розділ «Додатки -> Підтримка» і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Новий запит».

szs1

  • Виберіть уповноваженого працівника (за замовчуванням - Ви, але можна встановити «Нічого»)
  • Виберіть клієнта
  • Виберіть бажаний пріоритет
  • Вкажіть тему
  • Виберіть відділ
  • Вкажіть тег
  • Призначте відповідального співробітника
  • Вкажіть пріоритет
  • Якщо робота над запитом додатково оплачується активуйте чек-бокс "Оплачуваний" та вкажіть погодинну ставку.

«Від» і «Адреса електронної пошти» заповнюються автоматично, вони використовуються тільки для попереднього перегляду.

zs2

Що відбувається, коли створюється запит?

Коли запит буде створений, клієнт отримає електронного листа з повідомленням про відкриття нового запиту. Вміст електронного листа можна налаштувати з області «Шаблони електронних листів» в розділі «Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони електронних листів -> Відкрито новий тікет (відкрито персоналом, надіслано замовнику)». Це шаблон електронного листа, який буде відправлятися клієнту, коли запит відкривається адміністратором безпосередньо клієнтові.

szs3

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.