Створення тікета співробітником

20 вересня 2019
👁 491

Щоб створити новий тікет, натисніть на розділ «Підтримка» і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Новий тікет».

1

  • Виберіть уповноваженого працівника (за замовчуванням - Ви, але можна встановити «Нічого»)
  • Виберіть клієнта
  • Виберіть бажаний пріоритет
  • Добавте тему
  • Добавте повідомлення тікета

«Від» і «Адреса електронної пошти» заповнюватися автоматично, вони використовуються тільки для попереднього перегляду.

2

Що відбувається, коли створюється тікет?

Коли тікет буде створений, клієнт отримає електронного листа з повідомленням про відкриття нового тікета. Вміст електронного листа можна налаштувати з області «Шаблони електронної пошти» в розділі «Налаштування -> Шаблони електронної пошти -> New Ticket Opened (Opened by Staff, Sent to Customer)». Цей шаблон електронного листа, який буде відправлятися клієнту, коли тікет відкривається адміністратором безпосередньо клієнтові.

3

Якщо Ви вирішили призначити цей тікет іншому співробітнику, цей співробітник отримає повідомлення про те, що цей тікет призначений йому.

Якщо працівник, якому ви призначаєте тікет, не знаходиться в цьому відділі, де знаходиться тікет, а розділ «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Підтримка» виставлено «Так» в меню налаштування «Дозволити співробітникам доступ тільки до тих тікетів, до відділу якого вони відносяться», то співробітник не зможе переглядати тікет.

4

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти