Завдання

08 жовтня 2019
👁 592

Ви можете створювати та переглядати завдання для Ваших співробітників в розділі "Активності -> Завдання". "Завдання" потрібні для грамотного розподілу роботи ваших співробітників в CRM. Є можливість поставити задачу певним співробітникам (або всім відразу), створивши в ній підзадачі для виконання. Так само цей розділ дозволяє вести облік по виконанню завдань або облік по статусах завдань (Виконано, в роботі, не розпочато).

У розділі завдання є такі функції:

  1. Кнопка "Нове завдання" - для створення нового завдання
  2. Кнопка "Режим канбан" - для перегляду завдань в режимі канбан
  3. Кнопка "Огляд завдань" - для перегляду всіх завдань, згрупованих за вашим уподобанням
  4. Фільтр - для пошуку завдань по проекту
  5. Фільтр - для пошуку завдань по параметрам
  6. Панель відображення статусу і кількості завдань (з фільтром при натисканні)
  7. Кнопка "Експорт" - для експорту завдань
  8. Кнопка "Масові дії" - для масового видалення або для масової зміни статусу, пріоритету, учасника, тега
  9. Графа "Пошук" - для зручного пошуку завдань за ключовими словами
  10. Список всіх завдань

zadachi

 Ви можете налаштувати розділ "Завдання", перейшовши в "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Завдання". 

Для того, щоб переглянути завдання по певному проекту/проектах, скористуйтеся фільтром для пошуку завдань по проекту. Введіть та оберіть зі списку потрібний проект, на сторінці будуть представлені завдання лише по обранному проекту.

zadachi

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.