Завдання
Ви можете створювати та переглядати завдання для Ваших співробітників в розділі "Активності -> Завдання". "Завдання" потрібні для грамотного розподілу роботи ваших співробітників в CRM. Є можливість поставити задачу певним співробітникам (або всім відразу), створивши в ній підзадачі для виконання. Так само цей розділ дозволяє вести облік по виконанню завдань або облік по статусах завдань (Виконано, в роботі, не розпочато).
У розділі завдання є такі функції:
- Кнопка "Нове завдання" - для створення нового завдання
- Кнопка "Режим канбан" - для перегляду завдань в режимі канбан
- Кнопка "Огляд завдань" - для перегляду всіх завдань, згрупованих за вашим уподобанням
- Фільтр - для пошуку завдань по проекту
- Фільтр - для пошуку завдань по параметрам
- Панель відображення статусу і кількості завдань (з фільтром при натисканні)
- Кнопка "Експорт" - для експорту завдань
- Кнопка "Масові дії" - для масового видалення або для масової зміни статусу, пріоритету, учасника, тега
- Графа "Пошук" - для зручного пошуку завдань за ключовими словами
- Список всіх завдань
Ви можете налаштувати розділ "Завдання", перейшовши в "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Завдання".
Для того, щоб переглянути завдання по певному проекту/проектах, скористуйтеся фільтром для пошуку завдань по проекту. Введіть та оберіть зі списку потрібний проект, на сторінці будуть представлені завдання лише по обранному проекту.