Завдання

08 жовтня 2019
👁 99

Ви можете створювати та переглядати завдання для Ваших співробітників в розділі "Завдання"

 

"Завдання" потрібні для грамотного розподілу роботи ваших співробітників в CRM. Є можливість поставити задачу певним співробітникам (або всім відразу) створивши в неї підзадачі для виконання. Так само цей розділ дозволяє вести облік по виконанню завдань або облік по статусах завдань (Виконано, в роботі, не розпочато).

 

У розділі завдання є такі функції:

  1. Кнопка "Нове завдання" для створення нового завдання
  2. Кнопка "Режим канбан" для перегляду завдань в режимі канбан
  3. Кнопка "Огляд завдань" для перегляду всіх завдань згрупованих за вашим уподобанням
  4. Фільтр і графа пошуку для зручності пошуку задач
  5. Панель відображення статусу і кількості завдань (з фільтром при натисканні)
  6. Кнопка "Експорт" для експорту завдань
  7. Кнопка "Масові дії" для масового видалення або для масової зміни статусу, пріоритету, учасника, тега
  8. Графа "пошук" для зручного пошуку завдань за ключовими словами
  9. Список всіх завдань

1

 Ви можете налаштувати розділ "Завдання" перейшовши в "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Завдання"

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти