Завдання

27 жовтня 2022
👁 2298

Perfectum CRM+ERP у версіях Project, ERP, Курси та Max дозволяє створювати та переглядати завдання для Ваших співробітників у розділі "Проекти -> Завдання".

Завдання потрібні для грамотного розподілу роботи ваших співробітників. Доступна можливість поставити завдання певним співробітникам (або всім одразу) створивши в ній підзавдання для виконання. Також цей розділ дозволяє вести облік виконання завдань чи облік за статусами завдань (Виконано, У роботі, Не розпочато).

task

У розділі завдання доступні такі функції:

  1. Кнопка "Нове завдання" - для створення нового завдання
  2. Кнопка "Режим канбан" - для перегляду завдань у режимі канбан  
  3. Кнопка "Огляд задач" - для перегляду всіх завдань, згрупованих за вашим завданням
  4. Фільтр - для пошуку завдань за проектом
  5. Фільтр - для пошуку завдань за параметрами
  6. Панель відображення статусу та кількості завдань (з фільтром під час натискання)
  7. Кнопка "Експорт" - для експорту завдань
  8. Кнопка "Масові дії" - для масового видалення або масової зміни статусу, пріоритету, учасника, тега
  9. Кнопка "Налаштування" - для налаштування відображення полів, зміни черговості відображення колонок, увімкнення/вимкнення колонки
  10. Поле "Пошук" - для зручного пошуку завдань за ключовими словами
  11. Список усіх завдань

Налаштування розділу "Завдання"  доступні шляхом: "Налаштування - Конфігурація - Програми - Завдання".

Детальніше за пунктами функцій розділу Завдання:

1. Щоб створити нове завдання, натисніть кнопку "Нове завдання". Ви можете вказати тему, детальний опис задачі, пріоритет, прикріпити файли, додати теги, створити чек-лист, призначити виконавців та спостерігачів, включити обмеження за часом, призначити термін реалізації задачі, налаштувати частоту повтору завдання при необхідності, вибрати з чим пов'язане завдання, тип завдання, шаблон завдання, а також погодинну ставку. Після заповнення всіх полів натисніть кнопку "Зберегти".
Детальний опис створення нового завдання доступний за посиланням.

new task

2. У режимі Канбан завдання відображаються в режимі дошки з вибраними статусами завдань. Цей режим особливо зручний для пріоритезації завдань. У режимі Канбан доступні огляд всіх завдань, пошук за ключовими словами завдання, перемикання режиму відображення на список. Для швидкої зміни статусу завдання користувач може перетягнути картку завдання з однієї колонки до іншої.
Для налаштування візуалізації режиму Канбан перейдіть: Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Завдання.
Детальний опис режиму Канбан доступний за посиланням.

kanban

3. Кнопка Огляд завдань - для перегляду всіх завдань, згрупованих за відповідними фільтрами: співробітники, статус завдання, місяць рік. Після вибору необхідних фільтрів і натискання кнопки "Фільтр", у списку відображаються завдання за заданими параметрами.
Детальний опис режиму Огляд задач доступний за посиланням.

obzor

4. Фільтр за назвою проекту. Для того, щоб переглянути завдання щодо конкретного проекту/проектів, скористайтеся фільтром для пошуку завдань проекту. Введіть та виберіть зі списку потрібний проект, на сторінці будуть представлені завдання лише за вибраним проектом.

proj filter

5. Фільтр для пошуку завдань за параметрами.

huge filter

6. Панель відображення статусу та кількості завдань (з фільтром під час натискання). При виборі статусу на панелі відображення статусів у списку завдань відображаються лише завдання у вибраному статусі.

statuses

7. Кнопка "Експорт" - для експорту завдань

export

8. Кнопка "Масові дії" - для масового видалення або для зміни статусу, пріоритету, учасника, тега

mass actions

9. Кнопка "Налаштування" - для налаштування відображення полів, зміни черговості відображення колонок, увімкнення/вимкнення колонки.

settings

10. Список всіх завдань

task list

 


Результат: Після заповнення всіх колонок та налаштування потрібних опцій при створенні нового завдання, воно може виглядати так:

  1. Сторінка інформації
  2. Сторінка журналу активності 
  3. Зазначити завдання виконаним
  4. Додати завдання до блоку модуля "Керування завданнями"
  5. Статистика
  6. Табелі
  7. Копіювати посилання на завдання
  8. Запуск таймера (якщо таймер запущено, тут буде кнопка зупинки таймера)
  9. Зазначити завдання як заплановане
  10. Зазначити завдання як важливе
  11. Зазначити завдання як палаючу
  12. Друк завдання
  13. Налаштування (редагування, копія, видалення завдання)
  14. Опис завдання
  15. Інформація про завдання
  16. Інформація про оплату завдання
  17. Робочий час співробітників (відображаються таймери витраченого часу, час, що залишився на завдання, вартість часу співробітника, собівартість завдання)
  18. Завдання в завданні
  19. Відсоток виконання чек-боксів, зростає у міру виконання чек-боксів.
    Верхня смуга відображає дії співробітника, який виконав чек-бокс.
    Нижня смуга відображає перевірку виконання чек-боксу менеджером, який наглядає за виконанням завдання. Після виконання чек-боксу співробітником з'являється кнопка перевірки в чек-боксі. Після її натискання менеджером відсоток у смузі перевірки автоматично змінюється.
  20. Кнопка переміщення роздільника
  21. Кнопка закриття чек-боксу
  22. Пріоритет
  23. Включити таймер на виконання конкретного чек-боксу
  24. Додати нагадування
  25. Учасники завдання та їх статуси
  26. Теги завдання
  27. Завдання в завданні
  28. Файли завдання
  29. Додати завдання в чек-лист, додати роздільник
  30. Коментарі до завдання

Task obzor1

Task obzor2

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.