Повторюваний рахунок

20 вересня 2019
👁 420

Створення повторюваного рахунку

Коли Ви додаєте / редагуєте рахунок, у Вас є можливість встановити повторення. Це означає, що рахунок буде автоматично створюватися на основі вашої настройки для повторюваного рахунку (кожні X місяців). Ви можете встановити повторення кожні 1-12 місяців або вибрати індивідуальний, щоб він відповідав вашим потребам. А також вибрати дату, після якої формування рахунків припиниться.

1

Налаштування

Перейдіть в «Налаштування -> Конфігурація -> Планувальник завдань -> Рахунки на оплату »

Рахунок-фактура буде створюватися в конкретний час ґрунтуючись на значенні «Час доби для виконання автоматичних операцій».

Можна вибрати тип створення нових рахунків:

  • Автоматично відправляти оновлений рахунок-фактуру клієнта (генерація та автовідправка повторюваних рахунків клієнтам)

ПРИМІТКА. У клієнтів повинно бути дозвіл на отримання рахунків електронною поштою.

  • Створювати та зберігати в статусі «Не оплачений» (генерувати неоплачені рахунки)
  • Створювати та зберігати як чернетку (генерувати чернетку рахунку)

Якщо для поля «Створити нову накладну з поточними рахунком, тільки якщо рахунок зі статусом оплачений» встановлено значення «Так», то рахунок, який повторюється, не буде створено, якщо попередній не був оплачений.

2

Як розраховуються повторювані дні?

Дата, коли рахунок повинен бути відновлений (оновлено), розраховується з дати виставлення рахунку.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти