Об'єднання рахунків
Об'єднання рахунків - це функція Perfectum CRM, яка дозволяє об'єднувати / включати вже створені рахунки в один рахунок, передаючи всю інформацію в новий рахунок. Ця функція використовується, якщо у вашого клієнта є інші неоплачені рахунки, але вам потрібно створити інший рахунок для клієнта, і ви не хочете, щоб ваш клієнт оплачував кілька, в цьому випадку вашому клієнтові потрібно буде сплатити тільки один об'єднаний рахунок.
Як перевірити, чи є доступні рахунки для об'єднання?
• При створенні нового рахунку система перевіряє наявність доступних рахунків для об'єднання з створюваним рахунком. Після вибору клієнта відображаються доступні рахунки для об'єднання.
• Під час редагування існуючого рахунку - доступні рахунки для злиття так само відображаються зверху із зазначенням номера та суми на оплату.
- Коли ви переглядаєте існуючі рахунки з області адміністрування - доступні рахунки будуть показані зверху, і ви можете натиснути кнопку редагування, щоб застосувати необхідні дії.
Як об'єднати рахунки?
Коли ви створюєте / редагуєте рахунок у верхній частині, повідомлення буде відображатися, чи є рахунки для злиття. При виборі рахунку для об'єднання, його позиції відобразяться в поточному рахунку, а перший буде відображатися як скасований (або видалиться, якщо зняти прапорець біля «Відзначити об'єднані рахунки-фактури скасованими, а не видаляти »).
ПРИМІТКА.
Можна об'єднувати тільки рахунки, які належать до наступних статусів: Не оплачено, Прострочено, Чернетка. Якщо рахунок, який ви редагуєте зі статусом Частково оплачено, то об'єднання неможливе.