Об'єднання рахунків

20 вересня 2019
👁 485

Об'єднання рахунків - це функція Perfectum CRM, яка дозволяє об'єднувати / включати вже створені рахунки в один рахунок, передаючи всю інформацію в новий рахунок.

Ця функція використовується, якщо у вашого клієнта є інші неоплачені рахунки, але вам потрібно створити інший рахунок для клієнта, і ви не хочете, щоб ваш клієнт оплачував кілька, в цьому випадку вашому клієнтові потрібно буде сплатити тільки один об'єднаний рахунок.

 Як перевірити, чи є доступні рахунки для об'єднання?

• При створенні нового рахунку система перевіряє наявність доступних рахунків для об'єднання з створюваним рахунком. Після вибору клієнта відображаються доступні рахунки для об'єднання.

• Під час редагування існуючого рахунку - доступні рахунки для злиття так само відображаються зверху із зазначенням номера та суми на оплату.

 

1

 

  • Коли ви переглядаєте існуючі рахунки з області адміністрування - доступні рахунки будуть показані зверху, і ви можете натиснути кнопку редагування, щоб застосувати необхідні дії.

    Як об'єднати рахунки?

Коли ви створюєте / редагуєте рахунок у верхній частині, повідомлення буде відображатися, чи є рахунки для злиття.

При виборі рахунку для об'єднання, його позиції відобразяться в поточному рахунку, а перший буде відображатися як скасований (або видалиться, якщо зняти прапорець біля «Відзначити об'єднані рахунки-фактури скасованими, а не видаляти »).

 

ПРИМІТКА.

Можна об'єднувати тільки рахунки, які належать до наступних статусів:  Не оплачено, Прострочено, Чернетка.

Якщо рахунок, який ви редагуєте зі статусом Частково оплачено, то об'єднання неможливе.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти