Відстежування цілей

23 вересня 2019
👁 448

Відстеження цілей - це функція Perfectum CRM для відстеження результатів. 

Налаштування нової цілі

Щоб налаштувати нову ціль, перейдіть в «Продажі -> Цілі» і натисніть кнопку «Нова ціль».

1

  • Тема - це поле призначене для ваших цілей. Встановіть тему, щоб ви могли легко розпізнати свої цілі.
  • Тип цілі - вибрати одну з доступних цілей:
  1. Досягнете сукупний дохід (дохід буде розраховуватися в вашій базовій валюті (НЕ конвертованій));
  2. Конвертувати X Лідів;
  3. Збільшити кількість клієнтів (Не включаючи конвертування лідів);
  4. Збільшити кількість клієнтів (включаючи конвертування лідів);
  5. Зробити контракти по типу (розраховується з дати, доданої до бази даних) - розраховується по датах додавання договорів обраного типу в CRM
  6. Зробити контракти по типу (розраховується з дати початку контракту) - розраховується по датах дії договорів
  7. X конверсій прорахунків (приймаються тільки оцінки, які будуть перетворені в рахунки) - X конвертованих прорахунків в рахунки на оплату  
  • Досягнення - кількість. Наприклад, якщо ціллю є Конвертувати X Лідів. Це загальна кількість конвертованих лідів, які позначать досягнення цілі. Область досягнення також може бути сумою при виборі типу цілі Досягнення сукупного доходу.
  • Дата початку - початок калькуляції результатів для досягнення цілі.
  • Кінцева дата - кінець калькуляції результатів для досягнення цілі.
  • Опис - опис призначений для ваших цілей.
  • Повідомити співробітникам, якщо ціль досягнута - якщо хочете повідомити співробітників, що ціль досягнута.
  • Повідомити співробітникам, якщо цілі не вдалося досягти - якщо хочете повідомити співробітників, що ціль не досягнута.

2 1

Ціль можна редагувати та переглядати прогрес. Для цього виберіть ціль зі списку і відкрийте її.

3

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти