Відстежування цілей
Відстеження цілей - це функція в Perfectum CRM+ERP дозволяє формулювати цілі компанії або співробітників, та відстежувати прогрес їх виконання.
Для роботи в цьому розділі перейдіть в "Компанія -> Цілі."
На сторінці є:
1. кнопка "Нова мета" – створення нової мети
2. кнопка "Експорт" – для експорту списку цілей
3. поле "Пошук" для пошуку цілей за ключовими словами
4. таблиця цілей – щоб переглянути всі цілі
Додавання нової мети
Для додавання нової мети натисніть кнопку «Нова мета».
- Заповніть відповідні поля: напишіть назву у полі "Тема";
- Виберіть тип мети зі списку;
- Призначте співробітника або кілька співробітників, для кого створена мета;
- Порядковий номер мети; Дата початку та закінчення;
- Додайте за потреби докладніший опис;
- Налаштуйте оповіщення за допомогою відповідних чек-боксів;
- Натисніть кнопку "Зберегти".
Після збереження система почне синхронізувати дії призначених співробітників з метою, і відповідно відстежувати результати.
Для відстеження прогресу в досягненні мети, доступна можливість заходити у відповідну мету та переглядати дії, пов'язані з метою, за допомогою Журналу операцій та відсотків прогресу мети.
У разі перевиконання зазначених цифр, з'явиться відповідний пункт з інформацією про перевиконання, сумою та відсотками.
Мету також можна редагувати. Для цього виберіть мету зі списку та відкрийте її.