Відстежування цілей
23 вересня 2019
👁 448
Відстеження цілей - це функція Perfectum CRM для відстеження результатів.
Налаштування нової цілі
Щоб налаштувати нову ціль, перейдіть в «Продажі -> Цілі» і натисніть кнопку «Нова ціль».
- Тема - це поле призначене для ваших цілей. Встановіть тему, щоб ви могли легко розпізнати свої цілі.
- Тип цілі - вибрати одну з доступних цілей:
- Досягнете сукупний дохід (дохід буде розраховуватися в вашій базовій валюті (НЕ конвертованій));
- Конвертувати X Лідів;
- Збільшити кількість клієнтів (Не включаючи конвертування лідів);
- Збільшити кількість клієнтів (включаючи конвертування лідів);
- Зробити контракти по типу (розраховується з дати, доданої до бази даних) - розраховується по датах додавання договорів обраного типу в CRM
- Зробити контракти по типу (розраховується з дати початку контракту) - розраховується по датах дії договорів
- X конверсій прорахунків (приймаються тільки оцінки, які будуть перетворені в рахунки) - X конвертованих прорахунків в рахунки на оплату
- Досягнення - кількість. Наприклад, якщо ціллю є Конвертувати X Лідів. Це загальна кількість конвертованих лідів, які позначать досягнення цілі. Область досягнення також може бути сумою при виборі типу цілі Досягнення сукупного доходу.
- Дата початку - початок калькуляції результатів для досягнення цілі.
- Кінцева дата - кінець калькуляції результатів для досягнення цілі.
- Опис - опис призначений для ваших цілей.
- Повідомити співробітникам, якщо ціль досягнута - якщо хочете повідомити співробітників, що ціль досягнута.
- Повідомити співробітникам, якщо цілі не вдалося досягти - якщо хочете повідомити співробітників, що ціль не досягнута.
Ціль можна редагувати та переглядати прогрес. Для цього виберіть ціль зі списку і відкрийте її.