Створення і відправлення рахунків
Perfectum CRM+ERP надає можливість створювати Рахунок на оплату - документ, що містить перелік товарів та послуг, їх кількість та суму коштів, яку клієнту необхідно за них сплатити.
Створити рахунок на оплату можливо такими способами.
1. Зайдіть в «Продажі -> Рахунки на оплату» і виберіть «Додати рахунок на оплату».
2. Також доступна можливість створити рахунок на оплату в картці клієнта.
3. Створення рахунку натисненням клавіші "Створити" на верхній панелі.
У першій частині рахунку вкажіть дані клієнта, деталі, доступні способи оплати і т.д.
Виберіть клієнта, інформацію про нього буде отримано безпосередньо з профілю. Клацніть на значку редагування і безпосередньо додайте необхідну інформацію про клієнта, це також застосовується для інформації про оплату, яка з'явиться при виборі клієнта.
ПРИМІТКА. Якщо необхідно, щоб дані для виставлення рахунків були автоматично заповнені при виборі клієнта, додайте заздалегідь деталі оплати в профіль клієнта.
- Дозволені способи оплати для рахунку-фактури. Виберіть дозволені способи оплати для рахунку-фактури, яку Ви створюєте, якщо клієнти платять онлайн за допомогою платіжних шлюзів Perfectum CRM, вони будуть відображатися в шаблоні рахунку для клієнта і при реєстрації платежу в області адміністрування.
- Валюта автоматично вибирається, вона береться з валюти яка зазначена в картці клієнта, що обрана раніше в його профілі. Також валюту можна змінити при виставленні рахунку.
- Номер рахунку заповнюється автоматично. Наприклад, якщо номер рахунку 00012, то наступний буде 00013. Але Ви можете змінити його в «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Фінанси -> Рахунки на оплату -> Наступний номер рахунку».
- Ви можете встановити дати в рахунку-фактурі або у Вас можуть бути наперед визначені умови, які будуть автоматично заповнюватися. Щоб налаштувати наперед визначені умови, перейдіть в меню «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Фінанси -> Рахунки на оплату», і заповніть поля відповідно до потреб.
- Ви можете вибрати менеджера з продажу для рахунку-фактури, а потім згенерувати звіти. Зверніть увагу, що повне ім'я менеджера буде вказано в рахунку-фактурі, якщо в «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Фінанси -> Рахунки на оплату» встановити «Так» в меню налаштування «Показати менеджера в рахунку на оплату».
- Примітка адміністратора призначена тільки для адміністраторів / співробітників.
При редагуванні або створенні рахунку доступна опція корегування, якщо необхідно збільшити або зменшити загальну суму.
У другій частині сформуйте рахунок по позиціях або через ручне введення.
- При додаванні позиції (товари або послуги) в рахунок, переконайтеся, що Ви натиснули на синій значок в правій стороні екрана (позначено стрілкою), щоб обрана позиція відобразилася в рахунку. Позиції зберігаються окремо для кожного рахунку-фактури. Зміни не впливатимуть на вже створені рахунки-фактури.
- Примітку клієнта також видно стороні клієнта, в шаблоні рахунку для клієнта і в рахунку-фактурі PDF.
Надіслати рахунок можливо одразу або пізніше, відкривши його і натиснувши на знак пошти в правому верхньому куті.
У вікні попереднього перегляду буде шаблон листа. Ви можете додати посилання на рахунок і дати можливість своєму клієнтові переглядати його без входу в систему. У лист також можна додати вкладення рахунку в форматі PDF.
Perfectum CRM+ERP дозволяє виписувати рахунок на основі базової валюти системи або клієнта, якщо вона налаштована у профілі клієнта.
У разі коли базова валюта - UAH, а клієнт використовує валюту USD. При створенні нової позиції користувач вказує вартість базової валюти, встановленої в системі, наприклад в UAH. Під час переходу в «Продажі -> Вартість» і створення / редагування позиції, буде показано нове поле для вартості в USD. Поле з'являється коли в системі є клієнт, для якого встановлена валюта USD. При додаванні позиції до клієнта з валютою USD, ціна буде автоматично додана за вартістю для USD. Це допоможе додати значення позиції лише один раз, а потім повторно використовувати його.
Важливо: курс для іншої валюти відображатиметься лише в тому випадку, коли у профілі клієнта налаштовано використання іншої валюти.