Звіт по підтримці
Звіт з підтримки дозволяє відстежувати такі параметри:
- Кількість запитів підтримки за поточний тиждень
- Загальна кількість запитів підтримки по відділам
- Загальна кількість запитів підтримки за місяць
- Статистику активності співробітників підтримки.
Для перегляду звіту перейдіть по шляху: "Компанія -> Звіти -> Звіт з підтримки".
Доступні можливості:
- Статистика запитів за поточний тиждень – статистика відображається у круговій діаграмі, при наведенні миші на конкретний колір відображається кількість запитів у цей день.
- Статистика запитів по відділах - статистика відображається в горизонтальній діаграмі, при наведенні миші на конкретний колір відображається кількість запитів у зазначений період.
Звіт з усіх запитів за місяць.
- Поле "Рік" - виберіть потрібний рік для формування звіту.
- Поле "Місяць" - виберіть потрібний місяць для формування звіту.
- Поле "Пріоритет" - виберіть потрібний пріоритет запитів для формування звіту.
- Колірне відображення статусу запиту.
- Вертикальна діаграма одна колонка = 1 день в місяці, при наведенні на колір відображається кількість запитів.
Статистика активності працівників. Дозволяє відстежувати статистику обробки запитів підтримки кожного співробітника окремо.
Доступні можливості:
- Поле "Період" - дозволяє сформувати статистику за конкретний період.
- Поле для вибору кількості відображення співробітників на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці активності працівників.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці активності співробітників.
- Графа "Пошук" - для пошуку параметрів за ключовими словами.
- Колонка "Співробітник" - вказує ім'я співробітника, якщо натиснути, відкриється профіль співробітника.