Звіт по підтримці

06 лютого 2024
👁 467

Звіт з підтримки дозволяє відстежувати такі параметри:

  • Кількість запитів підтримки за поточний тиждень
  • Загальна кількість запитів підтримки по відділам
  • Загальна кількість запитів підтримки за місяць
  • Статистику активності співробітників підтримки.

Для перегляду звіту перейдіть по шляху: "Компанія -> Звіти -> Звіт з підтримки".

Доступні можливості:

  • Статистика запитів за поточний тиждень – статистика відображається у круговій діаграмі, при наведенні миші на конкретний колір відображається кількість запитів у цей день.
  • Статистика запитів по відділах - статистика відображається в горизонтальній діаграмі, при наведенні миші на конкретний колір відображається кількість запитів у зазначений період.

1

Звіт з усіх запитів за місяць.

  1. Поле "Рік" - виберіть потрібний рік для формування звіту.
  2. Поле "Місяць" - виберіть потрібний місяць для формування звіту.
  3. Поле "Пріоритет" - виберіть потрібний пріоритет запитів для формування звіту.
  4. Колірне відображення статусу запиту.
  5. Вертикальна діаграма одна колонка = 1 день в місяці, при наведенні на колір відображається кількість запитів.

2

Статистика активності працівників. Дозволяє відстежувати статистику обробки запитів підтримки кожного співробітника окремо.

Доступні можливості:

  1. Поле "Період" - дозволяє сформувати статистику за конкретний період.
  2. Поле для вибору кількості відображення співробітників на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці активності працівників.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці активності співробітників.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку параметрів за ключовими словами.
  6. Колонка "Співробітник" - вказує ім'я співробітника, якщо натиснути, відкриється профіль співробітника.

zp4

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.