Звіт "Швидкість першої відповіді ліду"
Звіт дозволяє відстежувати швидкість першої відповіді ліду через поле "Останній контакт".
Звіт знаходиться шляхом "Компанія - Звіти - Комунікації - Швидкість першої відповіді ліду".
Доступні можливості:
- Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно сформувати звіт.
- Фільтр "Ролі співробітників" - дозволяє вибрати необхідні ролі та відобразити за ними звіт.
- Чекбокс "Вимкнути неактивних" - виключає зі звіту неактивних співробітників.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,20,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці звіту.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
- Графа "Пошук" - для пошуку даних за ключовими словами.
- Колонка "Ім'я" - вказує ім'я співробітника, можна натиснути, щоб відкрити профіль співробітника.
Кольорові значення швидкості у звіті:
- Зелений - швидкість першої відповіді менша за середню.
- Сірий - швидкість першої відповіді в межах середньої.
- Червоний - швидкість першої відповіді вища за максимально допустимий час відповіді.
Налаштування звіту.
Перейдіть шляхом "Налаштування - Продаж - Ліди - Налаштування - Налаштування SLA для лідів".
Вкажіть швидкість максимально допустимого часу відповіді в хвилинах.








