Звіт "Швидкість першої відповіді ліду"

22 жовтня 2025
👁 19

Звіт дозволяє відстежувати швидкість першої відповіді ліду через поле "Останній контакт".

Звіт знаходиться шляхом "Компанія - Звіти - Комунікації - Швидкість першої відповіді ліду".

Доступні можливості:

  • Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно сформувати звіт.
  • Фільтр "Ролі співробітників" - дозволяє вибрати необхідні ролі та відобразити за ними звіт.
  • Чекбокс "Вимкнути неактивних" - виключає зі звіту неактивних співробітників.
  • Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,20,50...).
  • Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці звіту.
  • Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
  • Графа "Пошук" - для пошуку даних за ключовими словами.
  • Колонка "Ім'я" - вказує ім'я співробітника, можна натиснути, щоб відкрити профіль співробітника.

Кольорові значення швидкості у звіті:

  • Зелений - швидкість першої відповіді менша за середню.
  • Сірий - швидкість першої відповіді в межах середньої.
  • Червоний - швидкість першої відповіді вища за максимально допустимий час відповіді.

1

Налаштування звіту.

Перейдіть шляхом "Налаштування - Продаж - Ліди - Налаштування - Налаштування SLA для лідів".

Вкажіть швидкість максимально допустимого часу відповіді в хвилинах.

2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.