Звіт "ROMI"
ROMI – показник повернення маркетингових інвестицій.
Для перегляду звіту перейдіть до "Компанія -> Звіти" та виберіть "ROMI".
- Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти звіт.
- Фільтр "Тип" - дозволяє вибрати тип клієнтів, за якими необхідно скласти звіт.
- Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати джерело отримання клієнта за яким необхідно скласти звіт.
- Фільтр "Кампанія" - дозволяє вибрати рекламну кампанію, по якій необхідно скласти звіт.
- Поле для відображення кількості рекламних кампаній у таблиці звіту (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту звіту.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
- Графа "Пошук" - для пошуку рекламних кампаній у звіті.
- Таблиця звіту.
Опис колонок таблиці звіту.
- Кампанія - логотип джерела лідів/замовлень та назва кампанії. Кожній кампанії окремий рядок в таблиці.
- Термін кампанії - відображається термін дії кампанії у вигляді дати початку – дати закінчення.
- Візити - кількість візитів для перегляду даної кампанії (дані беруться з налаштувань РК).
- Конверсія в заявки - Відображається % перетворення візитів в реальні заявки.
Заявка це: лід або замовлення в початковому статусі. - Заявки - Загальна кількість заявок. Тобто враховуються всі ліди в початковому статусі (враховуючи неякісні і програні) або замовлення в початковому статусі (прик. Статус: "Нове замовлення").
- Конверсія у продажу - Показує % перетворених заявок на реальні продажі.
Продаж це:
Ліди: по ліду була виставлена і прийнята КП (всі КП за період кампанії), виставлений і оплачений або частково оплачений рахунок . Тобто всі ліди, за якими ви отримали кошти.
Замовлення: замовлення у статусі «Виконане». Тобто всі замовлення, за якими ви отримали кошти. - Продажі - Кількість завершених продажів по лідам чи замовленням.
- Дохід - Це сума отриманих коштів від отриманих лідів чи замовлень за період кампаній.
По лідам: оплачені або частково оплачені рахунки.
По замовленням: сума із замовлень в статусі «Виконано». - Витрати - вказується сума витрат на рекламну кампанію.
Сума витрати додатися до звіту лише при створенні витрати якщо в ньому активувати чекбокс "Враховувати в ROMI". - Прибуток - Сума, яка рахується за формулою: дохід–бюджет=прибуток.
- ROMI = (Прибуток - маркетинговий бюджет)/маркетинговий бюджет * 100%.
Діаграма звіту. Нижче на сторінці можна помітити діаграму звіту ROMI.
Доступні можливості:
- Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти діаграму.
- Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати конкретне джерело клієнтів, за яке необхідно скласти діаграму.
- Фільтр "Кампанія" - дозволяє вибрати рекламну кампанію, за якою необхідно скласти діаграму.
- При натисканні на Джерело він не братиме участі в діаграмі.
- Діаграма звіту.