Звіт "ROMI"

12 липня 2023
👁 227

ROMI – показник повернення маркетингових інвестицій.

Для перегляду звіту перейдіть до "Компанія -> Звіти" та виберіть "ROMI".

  1. Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти звіт.
  2. Фільтр "Тип" - дозволяє вибрати тип клієнтів, за якими необхідно скласти звіт.
  3. Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати джерело отримання клієнта за яким необхідно скласти звіт.
  4. Фільтр "Кампанія" - дозволяє вибрати рекламну кампанію, по якій необхідно скласти звіт.
  5. Поле для відображення кількості рекламних кампаній у таблиці звіту (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту звіту.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку рекламних кампаній у звіті.
  9. Таблиця звіту.

1

Діаграма звіту. Нижче на сторінці можна помітити діаграму звіту ROMI.

Доступні можливості:

  1. Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти діаграму.
  2. Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати конкретне джерело клієнтів, за яке необхідно скласти діаграму.
  3. Фільтр "Кампанія" - дозволяє вибрати рекламну кампанію, за якою необхідно скласти діаграму.
  4. При натисканні на Джерело він не братиме участі в діаграмі.
  5. Діаграма звіту.

2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.