Звіт "ROMI"

30 січня 2024
👁 488

ROMI – показник повернення маркетингових інвестицій.

Для перегляду звіту перейдіть до "Компанія -> Звіти" та виберіть "ROMI".

  1. Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти звіт.
  2. Фільтр "Тип" - дозволяє вибрати тип клієнтів, за якими необхідно скласти звіт.
  3. Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати джерело отримання клієнта за яким необхідно скласти звіт.
  4. Фільтр "Кампанія" - дозволяє вибрати рекламну кампанію, по якій необхідно скласти звіт.
  5. Поле для відображення кількості рекламних кампаній у таблиці звіту (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту звіту.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку рекламних кампаній у звіті.
  9. Таблиця звіту.

Опис колонок таблиці звіту.

  • Кампанія - логотип джерела лідів/замовлень та назва кампанії. Кожній кампанії окремий рядок в таблиці.
  • Термін кампанії - відображається термін дії кампанії у вигляді дати початку – дати закінчення.
  • Візити - кількість візитів для перегляду даної кампанії (дані беруться з налаштувань РК).
  • Конверсія в заявки - Відображається % перетворення візитів в реальні заявки.
    Заявка це: лід або замовлення в початковому статусі.
  • Заявки - Загальна кількість заявок. Тобто враховуються всі ліди в початковому статусі (враховуючи неякісні і програні) або замовлення в початковому статусі (прик. Статус: "Нове замовлення").
  • Конверсія у продажу - Показує % перетворених заявок на реальні продажі.
    Продаж це:
    Ліди: по ліду була виставлена і прийнята КП (всі КП за період кампанії), виставлений і оплачений або частково оплачений рахунок . Тобто всі ліди, за якими ви отримали кошти.
    Замовлення: замовлення у статусі «Виконане». Тобто всі замовлення, за якими ви отримали кошти.
  • Продажі - Кількість завершених продажів по лідам чи замовленням.
  • Дохід - Це сума отриманих коштів від отриманих лідів чи замовлень за період кампаній.
    По лідам: оплачені або частково оплачені рахунки.
    По замовленням: сума із замовлень в статусі «Виконано».
  • Витрати - вказується сума витрат на рекламну кампанію.
    Сума витрати додатися до звіту лише при створенні витрати якщо в ньому активувати чекбокс "Враховувати в ROMI".
  • Прибуток - Сума, яка рахується за формулою: дохід–бюджет=прибуток.
  • ROMI = (Прибуток - маркетинговий бюджет)/маркетинговий бюджет * 100%.

1

Діаграма звіту. Нижче на сторінці можна помітити діаграму звіту ROMI.

Доступні можливості:

  1. Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти діаграму.
  2. Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати конкретне джерело клієнтів, за яке необхідно скласти діаграму.
  3. Фільтр "Кампанія" - дозволяє вибрати рекламну кампанію, за якою необхідно скласти діаграму.
  4. При натисканні на Джерело він не братиме участі в діаграмі.
  5. Діаграма звіту.

2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.