Звіт "ROAS"
ROAS – коефіцієнт окупності витрат на рекламу
Для перегляду звіту перейдіть до "Компанія -> Звіти" та виберіть "ROAS".
- Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти звіт.
- Фільтр "Тип" - дозволяє вибрати тип клієнтів, за якими необхідно скласти звіт.
- Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати джерело отримання клієнта за яким необхідно скласти звіт.
- Фільтр "Кампанія" - дозволяє вибрати рекламну кампанію, по якій необхідно скласти звіт.
- Поле для відображення кількості рекламних кампаній у таблиці звіту (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту звіту.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
- Графа "Пошук" - для пошуку рекламних кампаній у звіті.
- Таблиця звіту.
Опис колонок таблиці звіту.
- Кампанія - логотип джерела лідів/замовлень та назва кампанії. Кожній кампанії окремий рядок в таблиці.
- Термін кампанії - відображається термін дії кампанії у вигляді дати початку – дати закінчення.
- Візити - кількість візитів для перегляду даної кампанії (дані беруться з налаштувань РК).
- Конверсія в заявки - Відображається % перетворення візитів в реальні заявки.
Заявка це: лід або замовлення в початковому статусі. - Заявки - Загальна кількість заявок. Тобто враховуються всі ліди в початковому статусі (враховуючи неякісні і програні) або замовлення в початковому статусі (прик. Статус: "Нове замовлення").
- Конверсія в продажі - Показує % перетворених заявок в реальні продажі.
- Продаж це:
Ліди: по ліду було виставлено та прийнято КП (всі КП за період кампанії), виставлено та оплачено або частково оплачено рахунок. Тобто всі ліди, по яких ви отримали кошти.
Замовлення: замовлення у статусі «Виконано». Тобто всі замовлення по яких ви отримали кошти. - Продажі - Кількість завершених продажів по лідам чи замовленням.
- Дохід - Це сума отриманих коштів від отриманих лідів чи замовлень за період кампаній.
По лідам: оплачені або частково оплачені рахунки.
По замовленням: сума із замовлень в статусі «Виконано». - Бюджет - береться цифра з налаштувань окремої рекламної кампанії + пов’язані витрати. Тобто всі витрати на маркетинг для даної кампанії.
- Прибуток - Сума, яка рахується за формулою: дохід–бюджет=прибуток.
- ROAS - Коефіцієнт окупності затрат на рекламну кампанію.
Діаграма звіту. Нижче на сторінці можна побачити діаграму звіту ROAS.
Доступні можливості:
- Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти діаграму.
- Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати конкретне джерело клієнтів, за яке необхідно скласти діаграму.
- Фільтр "Кампанія" - дозволяє вибрати рекламну кампанію, за якою необхідно скласти діаграму.
- При натисканні на Джерело він не братиме участі в діаграмі.