Звіт "ROAS"

25 січня 2024
👁 389

ROAS – коефіцієнт окупності витрат на рекламу

Для перегляду звіту перейдіть до "Компанія -> Звіти" та виберіть "ROAS".

  1. Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти звіт.
  2. Фільтр "Тип" - дозволяє вибрати тип клієнтів, за якими необхідно скласти звіт.
  3. Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати джерело отримання клієнта за яким необхідно скласти звіт.
  4. Фільтр "Кампанія" - дозволяє вибрати рекламну кампанію, по якій необхідно скласти звіт.
  5. Поле для відображення кількості рекламних кампаній у таблиці звіту (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту звіту.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку рекламних кампаній у звіті.
  9. Таблиця звіту.

Опис колонок таблиці звіту.

  1. Кампанія - логотип джерела лідів/замовлень та назва кампанії. Кожній кампанії окремий рядок в таблиці.
  2. Термін кампанії - відображається термін дії кампанії у вигляді дати початку – дати закінчення.
  3. Візити - кількість візитів для перегляду даної кампанії (дані беруться з налаштувань РК).
  4. Конверсія в заявки - Відображається % перетворення візитів в реальні заявки.
    Заявка це: лід або замовлення в початковому статусі.
  5. Заявки - Загальна кількість заявок. Тобто враховуються всі ліди в початковому статусі (враховуючи неякісні і програні) або замовлення в початковому статусі (прик. Статус: "Нове замовлення").
  6. Конверсія в продажі -  Показує % перетворених заявок в реальні продажі.
  7. Продаж це:
    Ліди: по ліду було виставлено та прийнято КП (всі КП за період кампанії), виставлено та оплачено або частково оплачено рахунок. Тобто всі ліди, по яких ви отримали кошти.
    Замовлення: замовлення у статусі «Виконано». Тобто всі замовлення по яких ви отримали кошти.
  8. Продажі - Кількість завершених продажів по лідам чи замовленням.
  9. Дохід - Це сума отриманих коштів від отриманих лідів чи замовлень за період кампаній.
    По лідам: оплачені або частково оплачені рахунки.
    По замовленням: сума із замовлень в статусі «Виконано».
  10. Бюджет - береться цифра з налаштувань окремої рекламної кампанії + пов’язані витрати. Тобто всі витрати на маркетинг для даної кампанії.
  11. Прибуток - Сума, яка рахується за формулою: дохід–бюджет=прибуток.
  12. ROAS -  Коефіцієнт окупності затрат на рекламну кампанію.

1

Діаграма звіту. Нижче на сторінці можна побачити діаграму звіту ROAS.

Доступні можливості:

  1. Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти діаграму.
  2. Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати конкретне джерело клієнтів, за яке необхідно скласти діаграму.
  3. Фільтр "Кампанія" - дозволяє вибрати рекламну кампанію, за якою необхідно скласти діаграму.
  4. При натисканні на Джерело він не братиме участі в діаграмі.

2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.