Звіт "Статистика дзвінків Unitalk"
Цей звіт дозволяє переглядати статистику всіх дзвінків співробітників телефонії Unitalk.
До звіту входять такі показники:
- Співробітники.
- Усього дзвінків.
- Прийнятих (успішних).
- Прийнятих (унікальний номер).
- Здійснено (успішних).
- Здійснено (унікальний номер).
- Здійснено (неуспішних дзвінків).
- Пропущені дзвінки.
- Загальна тривалість дзвінка.
- Тривалість прийнятих дзвінків.
- Тривалість дзвінків.
- Середній час розмови.
- Середнє очікування при вхідному.
Звіт знаходиться за шляхом "Компанія - Звіти - Комунікації - Статистика дзвінків Unitalk".
Доступні можливості:
- Фільтр "Період" - вкажіть дату ВІД та дату ДО, як період, за який необхідно сформувати звіт.
- Фільтр "Співробітники" - дозволяє вибрати співробітника, щоб відобразити звіт.
- Чекбокс "Вимкнути неактивних співробітників" - виключає зі звіту статистику неактивних профілів співробітників.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50..).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці звіту.
- Кнопка "Параметри" - щоб настроїти відображення колонок таблиці звіту.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
- Графа "Пошук" - для пошуку даних у звіті за ключовими словами.
- Колонка "Співробітник" - вказує ім'я співробітника та його внутрішній номер у системі. Натисніть, щоб відкрити профіль співробітника.