Звіт "Статистика дзвінків Unitalk"

27 грудня 2024
👁 118

Цей звіт дозволяє переглядати статистику всіх дзвінків співробітників телефонії Unitalk.

До звіту входять такі показники:

  • Співробітники.
  • Усього дзвінків.
  • Прийнятих (успішних).
  • Прийнятих (унікальний номер).
  • Здійснено (успішних).
  • Здійснено (унікальний номер).
  • Здійснено (неуспішних дзвінків).
  • Пропущені дзвінки.
  • Загальна тривалість дзвінка.
  • Тривалість прийнятих дзвінків.
  • Тривалість дзвінків.
  • Середній час розмови.
  • Середнє очікування при вхідному.

Звіт знаходиться за шляхом "Компанія - Звіти - Комунікації - Статистика дзвінків Unitalk".

Доступні можливості:

  1. Фільтр "Період" - вкажіть дату ВІД та дату ДО, як період, за який необхідно сформувати звіт.
  2. Фільтр "Співробітники" - дозволяє вибрати співробітника, щоб відобразити звіт.
  3. Чекбокс "Вимкнути неактивних співробітників" - виключає зі звіту статистику неактивних профілів співробітників.
  4. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50..).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці звіту.
  6. Кнопка "Параметри" - щоб настроїти відображення колонок таблиці звіту.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку даних у звіті за ключовими словами.
  9. Колонка "Співробітник" - вказує ім'я співробітника та його внутрішній номер у системі. Натисніть, щоб відкрити профіль співробітника.

1

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.