Звіт "Статистика за результатами дзвінка"

04 грудня 2024
👁 186

Цей звіт відображає статистику за результатами дзвінка в кількох телефонних модулях, а також відсоткове співвідношення від загальних дзвінків, що дозволить проаналізувати дзвінки співробітників і покращити їх.

Звіт знаходиться за шляхом "Компанія - Звіти - Комунікації - Статистика за результатами дзвінка".

Доступні можливості:

  1. Фільтр "З дати" - дозволяє вказати, з якої дати відображати звіт.
  2. Фільтр "До дати" - дозволяє вказати, до якої дати відобразити звіт.
  3. Фільтр "Результат дзвінка" - дозволяє вибрати результат дзвінка та відобразити всі дзвінки з цим результатом (Дзвінок успішно завершено/Дзвінок пропущено).
  4. Фільтр "Результат дзвінка" - дозволяє вибрати конкретну телефонію за допомогою якої було здійснено дзвінок.
  5. Фільтр "Співробітник" - дозволяє вибрати одного співробітника та відобразити результати його дзвінків.
  6. Чекбокс "Вимкнути неактивних співробітників" - виключає зі списку профілі співробітників, які відключені.
  7. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  8. Кнопка "Експорт" - для експорту звіту.
  9. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
  10. Графа "Пошук" - для пошуку оплат за ключовими словами.

1

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.