Звіт "Статистика за результатами дзвінка"
Цей звіт відображає статистику за результатами дзвінка в кількох телефонних модулях, а також відсоткове співвідношення від загальних дзвінків, що дозволить проаналізувати дзвінки співробітників і покращити їх.
Звіт знаходиться за шляхом "Компанія - Звіти - Комунікації - Статистика за результатами дзвінка".
Доступні можливості:
- Фільтр "З дати" - дозволяє вказати, з якої дати відображати звіт.
- Фільтр "До дати" - дозволяє вказати, до якої дати відобразити звіт.
- Фільтр "Результат дзвінка" - дозволяє вибрати результат дзвінка та відобразити всі дзвінки з цим результатом (Дзвінок успішно завершено/Дзвінок пропущено).
- Фільтр "Результат дзвінка" - дозволяє вибрати конкретну телефонію за допомогою якої було здійснено дзвінок.
- Фільтр "Співробітник" - дозволяє вибрати одного співробітника та відобразити результати його дзвінків.
- Чекбокс "Вимкнути неактивних співробітників" - виключає зі списку профілі співробітників, які відключені.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту звіту.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
- Графа "Пошук" - для пошуку оплат за ключовими словами.