Звіт "Статистика дзвінків Kyivstar"

16 червня 2025
👁 33

Цей звіт дозволяє переглядати статистику всіх дзвінків співробітників телефонії Kyivstar.

До звіту входять такі показники:

  • Співробітники.
  • Усього дзвінків.
  • Прийнятих (успішних).
  • Прийняті (унікальний номер).
  • Здійснено (успішно).
  • Здійснено (унікальний номер).
  • Здійснено (неуспішних дзвінків).
  • Пропущені дзвінки.
  • Загальна тривалість дзвінка.
  • Тривалість прийнятих дзвінків.
  • Тривалість дзвінків.
  • Середній час розмови.
  • Середнє очікування при вхідному.

Звіт знаходиться шляхом "Компанія - Звіти - Комунікації - Статистика дзвінків Kyivstar".

Доступні можливості:

  1. Фільтр "Від" - вкажіть дату ВІД якої необхідно сформувати звіт.
  2. Фільтр "К" - вкажіть дату ДО якої необхідно сформувати звіт.
  3. Фільтр "Співробітники" - дозволяє вибрати співробітника, щоб відобразити звіт.
  4. Чекбокс "Вимкнути неактивних співробітників" - виключає зі звіту статистику неактивних профілів співробітників.
  5. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50..).
  6. Кнопка "Експорт" – для експорту таблиці звіту.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку даних у звіті за ключовими словами.

1

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.