Звіт "Статистика дзвінків CallsApp"
Цей звіт дозволяє переглядати статистику всіх дзвінків співробітників телефонії CallsApp.
До звіту входять такі показники:
- Співробітники
- Усього дзвінків
- Прийнятих (успішних)
- Прийнятих (унікальний номер)
- Здійснено (успішних)
- Здійснено (унікальний номер)
- Здійснено (неуспішних дзвінків)
- Пропущені дзвінки
- Загальна тривалість дзвінка
- Тривалість прийнятих дзвінків
- Тривалість дзвінків
- Середній час розмови
- Середнє очікування при вхідному.
Звіт знаходиться за шляхом "Компанія - Звіти - Інші звіти - Статистика дзвінків CallsApp".
Доступні можливості:
- Фільтр "Період" - вкажіть дату ВІД та дату ДО, як період за який необхідно сформувати звіт.
- Фільтр "Співробітники" - дозволяє вибрати співробітника, щоб відобразити звіт.
- Чекбокс "Вимкнути неактивних співробітників" - виключає зі звіту статистику неактивних профілів працівників.
- Поле для вибору кількості записів (10,25,50..).
- Кнопка "Експорт" – для експорту таблиці звіту.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
- Графа "Пошук" - для пошуку даних у звіті за ключовими словами.
- Колонка "Співробітник" - вказує ім'я співробітника та його внутрішній номер у системі. Натисніть, щоб відкрити профіль співробітника.