Звіт "Загальна статистика дзвінків"
Даний звіт відображає загальну статистику дзвінків у системі, розділяючи її на кілька категорій Загальна статистика, подзвонили вперше, тривалість розмови, показники якості. Звіт вказує статистику у відсотковому співвідношенні, аналізуючи останні місяці та порівнюючи їх із поточними.
Перейдіть у розділ "Компанія -> Звіти" та виберіть "Загальна статистика дзвінків".
- Фільтр "По співробітникам" - дозволяє вибрати одного співробітника та показати його статистику.
- Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період для якого необхідно відобразити звіт.
- Фільтр "Телефон" - дозволяє вибрати телефон для формування звіту.
- Виключати неактивних співробітників.