Звіт "Загальна статистика дзвінків"

03 липня 2024
👁 134

Даний звіт відображає загальну статистику дзвінків у системі, розділяючи її на кілька категорій Загальна статистика, подзвонили вперше, тривалість розмови, показники якості. Звіт вказує статистику у відсотковому співвідношенні, аналізуючи останні місяці та порівнюючи їх із поточними.

Перейдіть у розділ "Компанія -> Звіти" та виберіть "Загальна статистика дзвінків".

  1. Фільтр "По співробітникам" - дозволяє вибрати одного співробітника та показати його статистику.
  2. Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період для якого необхідно відобразити звіт.
  3. Фільтр "Телефон" - дозволяє вибрати телефон для формування звіту.
  4. Виключати неактивних співробітників.

3

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.