Звіт "CRR"

30 січня 2024
👁 682

CRR – коефіцієнт, який показує можливість бізнесу зберігати взаємовідносини з клієнтом.

CLR - коефіцієнт, який показує, яка частина клієнтів була втрачена у звітний період.

Для перегляду звіту перейдіть до "Компанія -> Звіти" та виберіть "CRR".

  1. Фільтр "Рік" - дозволяє вибрати конкретний рік, за який необхідно скласти звіт.
  2. Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти звіт.
  3. Фільтр "Група клієнта" - дозволяє вибрати групу клієнта, за якою необхідно скласти звіт.
  4. Звіт CRR

Опис полів таблиці звіту:

  • Термін кампанії - вказує місяць із фільтра "Період".
  • Клієнтів на початку періоду - вказує загальну кількість клієнтів у системі на початку періоду.
  • Клієнтів наприкінці періоду – вказує загальну кількість клієнтів у системі на кінець періоду.
  • Нові клієнти - вказує кількість нових (створених, конвертованих) клієнтів за вказаний період.
  • Втрачені клієнти - вказує кількість втрачених клієнтів за вказаний період.
    Втрачені - клієнти, яким зняли позначку "Увімкнено", при відкритті картки такого клієнта зазначено примітку, що це профіль неактивного клієнта.
  • CRR = (Кількість клієнтів, що пішли за період / (кількість клієнтів на початок періоду+кількість клієнтів, що отримали за період)) * 100%.
  • CLR = 100% * CRR.

1

Діаграма звіту. Нижче на сторінці ви можете помітити діаграму звіту CRR. Відображає коефіцієнт, який показує можливість бізнесу зберігати взаємини з клієнтом у певний місяць.

2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.