Звіт "CRR"
CRR – коефіцієнт, який показує можливість бізнесу зберігати взаємовідносини з клієнтом.
CLR - коефіцієнт, який показує, яка частина клієнтів була втрачена у звітний період.
Для перегляду звіту перейдіть до "Компанія -> Звіти" та виберіть "CRR".
- Фільтр "Рік" - дозволяє вибрати конкретний рік, за який необхідно скласти звіт.
- Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти звіт.
- Фільтр "Група клієнта" - дозволяє вибрати групу клієнта, за якою необхідно скласти звіт.
- Звіт CRR
Опис полів таблиці звіту:
- Термін кампанії - вказує місяць із фільтра "Період".
- Клієнтів на початку періоду - вказує загальну кількість клієнтів у системі на початку періоду.
- Клієнтів наприкінці періоду – вказує загальну кількість клієнтів у системі на кінець періоду.
- Нові клієнти - вказує кількість нових (створених, конвертованих) клієнтів за вказаний період.
- Втрачені клієнти - вказує кількість втрачених клієнтів за вказаний період.
Втрачені - клієнти, яким зняли позначку "Увімкнено", при відкритті картки такого клієнта зазначено примітку, що це профіль неактивного клієнта. - CRR = (Кількість клієнтів, що пішли за період / (кількість клієнтів на початок періоду+кількість клієнтів, що отримали за період)) * 100%.
- CLR = 100% * CRR.
Діаграма звіту. Нижче на сторінці ви можете помітити діаграму звіту CRR. Відображає коефіцієнт, який показує можливість бізнесу зберігати взаємини з клієнтом у певний місяць.