Звіт "Швидкість відповіді у чатах"
Звіт "Швидкість відповіді у чатах" дозволяє відстежувати швидкість відповідей співробітників у чатах: Консультант, Instagram, Telegram, Viber, Facebook.
Для перегляду звіту перейдіть по шляху: "Компанія -> Звіти -> Швидкість відповідей у чатах".
Доступні можливості:
- Фільтр "Період" - дозволяє скласти звіт за вибраний період.
- Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати джерело чатів (Консультант, Instagram, Telegram, Viber, Facebook).
- Фільтр "Роль" - дозволяє вибрати роль співробітника та подивитися статистку.
- Чек-бокс "Вимкнути неактивних" - вимикає зі звіту співробітників чиї профілі не активні.
- Поле для вибору кількості зображень співробітників на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці звіту.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звітів.
- Графа "Пошук" - для пошуку статистики співробітників за ключовими словами.
- Поле "Ім'я" - натисніть, щоб відкрити детальну статистику співробітника.
Середній час роботи розраховується від мінімального та максимального значення (вказується в налаштуваннях SLA), якщо співробітник відповідає довше ніж максимально допустимо, час буде вказуватися червоним, а якщо менше максимального, то зеленим.
Оцінка обслуговування, якщо в різних чатах вказати різні рівні оцінки, а не однаковий скрізь, то у звіті відображатиметься середнє значення.
Детальна статистика щодо співробітника.
Доступні можливості:
- Фільтр "Період" - дозволяє скласти звіт за вибраний період.
- Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати джерело чатів (Консультант, Instagram, Telegram, Viber, Facebook).
- Фільтр "Статус SLA" - дозволяє вибрати статус "Виконано/Порушено" допустиму норму за відповіддю в чаті.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці звіту.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звітів.
- Графа "Пошук" - для пошуку інформації за ключовими словами.
- Поле "Зв'язок" - натисніть, щоб відкрити чат.
Налаштування SLA для чатів.
Дозволяє вказати максимальний час на відповідь у чаті.
Для кожного чату можна вказати своє індивідуальне значення. Після вказівки максимального часу у звіті "Швидкість відповідей у чатах" буде детальна інформація про час відповіді у чатах.









