Звіт "Швидкість відповіді у чатах"

19 вересня 2025
👁 1523

Звіт "Швидкість відповіді у чатах" дозволяє відстежувати швидкість відповідей співробітників у чатах: Консультант, Instagram, Telegram, Viber, Facebook.

Для перегляду звіту перейдіть по шляху: "Компанія -> Звіти -> Швидкість відповідей у чатах".

Доступні можливості:

  1. Фільтр "Період" - дозволяє скласти звіт за вибраний період.
  2. Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати джерело чатів (Консультант, Instagram, Telegram, Viber, Facebook).
  3. Фільтр "Роль" - дозволяє вибрати роль співробітника та подивитися статистку.
  4. Чек-бокс "Вимкнути неактивних" - вимикає зі звіту співробітників чиї профілі не активні.
  5. Поле для вибору кількості зображень співробітників на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці звіту.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звітів.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку статистики співробітників за ключовими словами.
  9. Поле "Ім'я" - натисніть, щоб відкрити детальну статистику співробітника.

Середній час роботи розраховується від мінімального та максимального значення (вказується в налаштуваннях SLA), якщо співробітник відповідає довше ніж максимально допустимо, час буде вказуватися червоним, а якщо менше максимального, то зеленим.

Оцінка обслуговування, якщо в різних чатах вказати різні рівні оцінки, а не однаковий скрізь, то у звіті відображатиметься середнє значення.

p1

Детальна статистика щодо співробітника.

Доступні можливості:

  1. Фільтр "Період" - дозволяє скласти звіт за вибраний період.
  2. Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати джерело чатів (Консультант, Instagram, Telegram, Viber, Facebook).
  3. Фільтр "Статус SLA" - дозволяє вибрати статус "Виконано/Порушено" допустиму норму за відповіддю в чаті.
  4. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці звіту.
  6. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звітів.
  7. Графа "Пошук" - для пошуку інформації за ключовими словами.
  8. Поле "Зв'язок" - натисніть, щоб відкрити чат.

p2

Налаштування SLA для чатів.

Дозволяє вказати максимальний час на відповідь у чаті.

Для кожного чату можна вказати своє індивідуальне значення. Після вказівки максимального часу у звіті "Швидкість відповідей у чатах" буде детальна інформація про час відповіді у чатах.

p3

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.