Звіт "Завантаженість дзвінками"
Цей звіт дозволяє аналізувати завантаженість співробітників дзвінками. Середню тривалість дзвінка, кількість пропущених та загальну кількість вхідних дзвінків по кожному співробітнику за вказаний період.
Перейдіть до розділу "Компанія -> Звіти" та виберіть "Завантаженість дзвінками".
- Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно відобразити звіт.
- Фільтр "Тип" - дозволяє вибрати тип звіту "Загальний" - загальні показники, "Середній" - середні показники.
- Фільтр співробітників.
- Виключати неактивних співробітників.
- Час дня, в даному звіті, день поділений на часові інтервали для детальної статистики.
- Тривалість розмови – вказується залежно від вибраного типу.
- Всього вхідних дзвінків - вказується в залежності від вибраного типу.
- Усього пропущених дзвінків - вказується в залежності від вибраного типу.