Звіт "Завантаженість дзвінками"

01 липня 2024
👁 263

Цей звіт дозволяє аналізувати завантаженість співробітників дзвінками. Середню тривалість дзвінка, кількість пропущених та загальну кількість вхідних дзвінків по кожному співробітнику за вказаний період.

Перейдіть до розділу "Компанія -> Звіти" та виберіть "Завантаженість дзвінками".

  1. Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно відобразити звіт.
  2. Фільтр "Тип" - дозволяє вибрати тип звіту "Загальний" - загальні показники, "Середній" - середні показники.
  3. Фільтр співробітників.
  4. Виключати неактивних співробітників.
  5. Час дня, в даному звіті, день поділений на часові інтервали для детальної статистики.
  6. Тривалість розмови – вказується залежно від вибраного типу.
  7. Всього вхідних дзвінків - вказується в залежності від вибраного типу.
  8. Усього пропущених дзвінків - вказується в залежності від вибраного типу.

1

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.