Звіт "CAC"
CAC – це метрика, яка відображає сукупні витрати компанії на залучення одного клієнта.
Для перегляду звіту перейдіть до "Компанія -> Звіти" та виберіть "CAC".
- Фільтр "Рік" - дозволяє вибрати конкретний рік, за який необхідно скласти звіт.
- Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти звіт.
- Фільтр "Група клієнта" - дозволяє вибрати групу клієнта, за якою необхідно скласти звіт.
- Звіт CAC
Опис полів таблиці звіту:
- Термін кампанії - відображає місяць з фільтра "Період"
- Кількість нових клієнтів - кількість клієнтів які за певний календарний місяць зайшло і зробили замовлення та ще його оплатили.
Клієнти які до вас зайшли через рекламну кампанію + конвертовані клієнти з Лід і котрі оформили замовлення та оплатили його. - Кількість продажів - кількість замовлень які зробили й оплатили нові клієнти.
- Дохід - сума оплат по замовленнях нових клієнтів за період.
- Витрати - витрати на клієнта (витрати на рекламні кампанії, витрати на конкретного клієнта)
- Прибуток = дохід від нових клієнтів - витрати на нових клієнтів за період.
- CAC - (сума витрат на залучення клієнта за період t) / (кількість нових клієнтів за той же період t).
Важливо! Якщо клієнт оформив замовлення в минулому місяці, а оплатив в поточному – новим він вважається вже для поточного місяця. Тобто новий клієнт тоді, коли він оплатив своє перше замовлення.
Діаграма звіту. Нижче на сторінці можна помітити діаграму звіту CAC. Відображає співвідношення вартості одного клієнта компанії на місяць.