Звіт "CAC"

30 січня 2024
👁 754

CAC – це метрика, яка відображає сукупні витрати компанії на залучення одного клієнта.

Для перегляду звіту перейдіть до "Компанія -> Звіти" та виберіть "CAC".

  1. Фільтр "Рік" - дозволяє вибрати конкретний рік, за який необхідно скласти звіт.
  2. Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти звіт.
  3. Фільтр "Група клієнта" - дозволяє вибрати групу клієнта, за якою необхідно скласти звіт.
  4. Звіт CAC

Опис полів таблиці звіту:

  • Термін кампанії - відображає місяць з фільтра "Період"
  • Кількість нових клієнтів - кількість клієнтів які за певний календарний місяць зайшло і зробили замовлення та ще його оплатили.
    Клієнти які до вас зайшли через рекламну кампанію + конвертовані клієнти з Лід і котрі оформили замовлення та оплатили його.
  • Кількість продажів - кількість замовлень які зробили й оплатили нові клієнти.
  • Дохід - сума оплат по замовленнях нових клієнтів за період.
  • Витрати - витрати на клієнта (витрати на рекламні кампанії, витрати на конкретного клієнта)
  • Прибуток = дохід від нових клієнтів - витрати на нових клієнтів за період.
  • CAC - (сума витрат на залучення клієнта за період t) / (кількість нових клієнтів за той же період t).

Важливо! Якщо клієнт оформив замовлення в минулому місяці, а оплатив в поточному – новим він вважається вже для поточного місяця. Тобто новий клієнт тоді, коли він оплатив своє перше замовлення.

1

Діаграма звіту. Нижче на сторінці можна помітити діаграму звіту CAC. Відображає співвідношення вартості одного клієнта компанії на місяць.

2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.