Запити в проектах

23 листопада 2023
👁 2047

Perfectum CRM+ERP надає можливість надсилати запити, пов'язані з конкретним проектом. Ця можливість доступна як усередині проекту, так і в особистому кабінеті клієнта.

Для роботи з цією вкладкою перейдіть до: "Проекти -> Проекти -> виберіть потрібний проект -> натисніть "Запити"".

ticket in proj

У вкладці доступно:

  1. Кількість запитів у різних статусах
  2. Кнопка "Новий запит" - для додавання нового запиту
  3. Кнопка "Експорт" - експорт списку запитів
  4. Поле "Пошук" - пошук за ключовими словами
  5. Список запитів щодо цього проекту
  6. Кнопки: запуск таймера для роботи над запитом, перегляд запиту (з можливістю відповіді), зміна запиту, видалення запиту, надсилання запиту партнерам

ticket in proj 2

 

Детально роботу цієї вкладки показано у відеоролику нижче.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.