Трекінг робочого часу
Співробітники в системі можуть включати таймери на виконання завдань(Проекти -> Завдання) або запитах підтримки(Компанія -> Підтримка).
Ця функція працює лише за умови активного таймера (можна вимкнути).
Щойно Ви включаєте таймер на задачі або запиті Ваш час автоматично зараховується до розділу "Мій робочий час".
Час роботи з'явиться в меню. Якщо натиснути на якийсь час, відобразиться:
- Перехід на завдання або запит, що виконується
- Дата та час запуску таймера
- Загальний час роботи над завданням або запитом
- Кнопка зупинки таймера, при натисканні на якій з'являється поле для написання примітки до табеля та кнопка збереження.
- Кнопка переходу до розділу "Мій робочий час"
- Кнопка зупинки та видалення табеля
Так само можна додати за допомогою табелів у завданнях та запитах підтримки.
Подивитися скільки часу працівник працював над завданням або запитом, можна в звіті з робочого часу.
Таймер у завданнях:
При увімкненій опції таймера у завданнях та створеного завдання, співробітник , Який виконавець завдання, може запустити таймер у задачі. Також співробітник не зможе запустити таймер, якщо час на виконання вийшов.
Після запуску таймера, завдання буде писатися, хто наразі працює над завданням. При натисканні на "Зупинити таймер" буде можливість написати примітку до табеля.
При перевищенні допустимого ліміту часу фіксується непідтверджений час, який можна підтвердити або відхилити в табелі завдань або в розділі "Весь робочий час".
Таймер у запитах підтримки:
У налаштуваннях модуля "Підтримка" є опція таймера, що настроюється, яка відключає включений таймер за запитом після відповіді на нього.
Після увімкнення таймера в запиті, час також буде фіксуватися в табелі запиту.
При зупинці таймера у запиті можна написати примітку до табеля.