Налаштування Google OAuth для модуля Email-клієнт

23 січня 2024
👁 636

Для використання Google OAuth для підключення до Email-клієнту необхідно:

  • Перейти до Консоль Google і створити новий проект або відкрити поточний.
  • Щоб створити новий проект, натисніть на кнопку, вказану на скріншоті.

1

Далі у вікні, натисніть на "New Project".

2

Після створення проекту переходимо до розділу "API & Services".

3ga

У вкладці "OAuth consent screen" реєструємо програму, вибираємо тип програми "External".

Далі заповнюємо обов'язкові поля, вони підсвічені *.

4

ВАЖЛИВО! У пункті Authorized domains натискаємо на кнопку "ADD DOMAINE" та вставляємо домен СРМ системи як зазначено у підказці (example.com)

Далі натискаємо на кнопку "SAVE AND CONTINUE".

5

Інші сторінки можна не заповнювати.

Після завершення заповнення форм переходимо на Дашборд і натискаємо кнопку "PUBLISH APP"

6

Після публікації програми необхідно:

  1. Відкрити вкладку "Сredentials".
  2. Натискаємо кнопку "CREATE CREDENTIALS".
  3. Вибираємо пункт "OAuth client ID"

7

Відкрийте СРМ, перейдіть по шляху "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Поштовий клієнт - Налаштування OAuth".

Скопіюйте повністю адресу переадресації.

8

Виберіть Тип програми "Web Application"

У пункті "Authorized redirect URLs" натисніть кнопку "ADD URL"

Вставте копію адреси переадресації в поле.

9

Натисніть кнопку "CREATE".

Після збереження відкриється вікно з необхідними даними.

Скопіюйте дані та вставте у відповідні поля за шляхом "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Поштовий клієнт - Налаштування OAuth".

ВАЖЛИВО! Уважно перевірте скопійовані дані, після закриття вікна їх знову отримати не можна і необхідно буде створювати OAuth Client ID заново.

10

11

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.