Налаштування шаблонів швидких відповідей для месенджерів
У Perfectum CRM+ERP Ви можете використовувати модулі інтеграції з месенджерами, а також налаштувати використання шаблонів готових відповідей для них.
Список месенджерів, для яких можна налаштувати шаблони готових відповідей:
- Консультант
- Єдиний чат з Facebook
- Публікації з Facebook
- Єдиний чат з Instagram
- Публікації з Instagram
- Єдиний чат з Viber
- Номерний Viber
- Єдиний чат з Telegram
Для налаштування шаблонів швидких відповідей перейдіть по шляху "Налаштування - Додатки - Чат - Готові відповіді".
Доступні можливості:
- Кнопка "Нова відповідь" - для створення нового шаблону готової відповіді.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50..)
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці шаблонів.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці шаблонів.
- Графа "Пошук" - для пошуку шаблонів за ключовими словами.
- Колонка "Назва заготовленої відповіді" - вказує назву шаблону готової відповіді, після натискання відкриється вікно перегляду/редагування шаблону.
- Колонка "Месенджер" - вказує список месенджерів, в яких можна використовувати цей шаблон.
- Кнопка "Редагувати" - для редагування шаблону готової відповіді.
- Кнопка "Видалити" - видалення шаблону готової відповіді.
Створення шаблону готової відповіді.
При створенні необхідно вказати:
- Назва шаблону
- Текст шаблону
- Месенджери для яких шаблон використовуватиметься.