Як створити резервну копію системи?

12 лютого 2024
👁 450

Ця інструкція покроково описує процес створення резервної копії системи за допомогою cPanel.

  1. Відкрийте cPanel
  2. Відкрийте теку "Файли", натисніть кнопку "Резервна копія".

r1

На сторінці, що відкрилася, натисніть на кнопку "Download a Full Account Backup".

2

Далі вкажіть:

  1. Місце призначення резервної копії
    Адреса електронної пошти
  2. Натисніть кнопку "Створити резервну копію".

3

Далі з'явиться сторінка з оповіщенням, що створюється резервна копія.

4

Після завершення резервного копіювання в полі "Доступні для завантаження резервні копії" з'явиться файл, натисніть на нього, щоб завантажити резервну копію.

5

Щоб завантажити файл резервної копії, перейдіть на головну сторінку, відкрийте розділ "Файли", натисніть розділ "Диспетчер файлів".

6

Файл буде доступний на шляху, який Ви вибрали при копіюванні, у прикладі файл знаходиться в теці "Основний каталог".

7

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.