Як продавати

05 грудня 2018

Вміння продавати - це один з ключових навиків, якими має володіти будь-який спеціаліст. Тому ми вирішили поділитися з Вами своїм досвідом в цій непростій справі. 

 

СЦЕНАРІЙ УСПІШНОЇ УГОДИ

  1. Початок бесіди (вітання / знайомство / встановлення контакту відбувається протягом всієї бесіди).
  2. Уточнувальні запитання.
  3. Презентація Perfectum CRM.
  4. Детальна презентація та розкриття всіх переваг.
  5. Знайомство клієнта з компанією.
  6. Досягнення домовленості, прийняття рішень.
  7. Підведення підсумків та завершення бесіди.

Готуйтесь до зустрічі заздалегідь. Дотримуйтесь класичного бізнес етикету, нагадайте про зустріч напередодні. Пам’ятайте, що встановлення контакту відбувається протягом всієї бесіди. Більше слухайте, задавайте правильні питання: від загальних до конкретних. Ви повинні навчитися пов'язувати властивості товару з вигодою для клієнта. Покажіть клієнту, що Вам не все одно — запропонуйте вирішення проблеми, використовуючи логічні аргументи.  

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРЕЗЕНТАЦІЇ

  • Підготуйте свою промову. Але не читайте з паперу, інакше співрозмовник не буде вас слухати.
  • Встановіть зоровий контакт - Ваші очі мають бути спрямовані на співрозмовника, а не на слайди презентації.
  • Відкриті пози - не схрещуйте руки або ноги, не повертайтеся спиною.
  • Жестикуляція - користуйтеся прийомами і жестами для того, щоб створити потрібний ефект Вашої мови і підкреслити найважливіші моменти.
  • Регулюйте гучність мови, підкреслюйте важливі моменти підвищенням тону і робіть паузи між окремими смисловими частинами.
  • Отримуйте задоволення від Вашої презентації, покажіть аудиторії свою захопленість ідеєю та продуктом!

ПИТАННЯ, НА ЯКІ ВИ МАЄТЕ ОТРИМАТИ ВІДПОВІДІ, ПІСЛЯ РОЗМОВИ З КЛІЄНТОМ

  • Сфера діяльності компанії?
  • Працювали раніше з CRM системами?
  • Бізнес процеси, які необхідно автоматизувати?
  • Побажання до системи?
  • За який проміжок часу необхідно завершити CRM систему?
  • Уточнення щодо бюджету на виконання даної системи?

 

ШАБЛОНИ

  • «Дозвольте мені сказати ...»
  • «Опираючись на те, що ви мені зараз сказали це для Вас ідеальний варіант»
  • «Всього пару питань, щоб я не гаїв(-ла) Ваш час»
  • «Серед всіх факторів, який найцінніший для Вас?»
  • «Переваги програми в тому ...»
  • «Я вас почув(-ла), але дозвольте запитати, сама ідея Вам подобається?»
  • «Ми можемо почати з малого і працювати більше і краще в майбутньому»
  • «Не вважайте мій ентузіазм за натиск»
  • «Почати дуже легко(просто), питання тільки в (деякій інформації)»
  • «А теперь, якщо коротко ...»
  • «Допоможу Вам в будь-який момент»
  • «Єдина проблема лише в тому, що я не зателефонував(-ла) півроку тому і ми не почали вже тоді»
  • «Повірте мені, Ви не розчаруєтесь»

 

КОЖЕН МОЖЕ НАВЧИТИСЯ УКЛАДАТИ УСПІШНІ УГОДИ! УСПІХІВ!

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти