Компетенції інтегратора
РОЗРІЗНЯЮТЬСЯ ТАКІ КОМПЕТЕНЦІЇ ІНТЕГРАТОРІВ:
-
БІЗНЕС-АНАЛІТИК
необхідні вміння: побудова бізнес-процесів, аналізування бізнес-процесів, розробка технічного завдання.
-
ВПРОВАДЖЕННЯ CRM
необхідні вміння: побудова бізнес-процесів, налаштування системи на їх основі, перенесення бізнес-процесів клієнта на функціонал системи, розробка технічного завдання.
- НАВЧАННЯ
необхідні вміння: проведення навчання по основному функціоналу системи, навчання клієнтів згідно з бізнес-процесами.
-
ПІДТРИМКА
необхідні вміння: забезпечення інформаційної безпеки, технічна підтримка.
-
ХОСТИНГ
необхідні вміння: зразкові знання і підтримка згідно з вимогами.
-
ІНТЕГРАЦІЇ
необхідні вміння: розробка технічного завдання, зразкові знання системи і її впровадження.
-
МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ
необхідні вміння: розробка технічного завдання, зразкові знання в Android, IOS.
-
ВЕЛИКІ ВПРОВАДЖЕННЯ
необхідні вміння: розробляти великі і складні проекти і професійно працювати з великими корпоративними клієнтами.
Для отримання певної компетенції необхідно виконати ряд умов, які описані в особистому кабінеті інтегратора.