Компетенції інтегратора

19 вересня 2019
👁 497

РОЗРІЗНЯЮТЬСЯ ТАКІ КОМПЕТЕНЦІЇ ІНТЕГРАТОРІВ:

 

  • БІЗНЕС-АНАЛІТИК

необхідні вміння: побудова бізнес-процесів, аналізування бізнес-процесів, розробка технічного завдання.

  • ВПРОВАДЖЕННЯ CRM

необхідні вміння: побудова бізнес-процесів, налаштування системи на їх основі, перенесення бізнес-процесів клієнта на функціонал системи, розробка технічного завдання.

  • НАВЧАННЯ

необхідні вміння: проведення навчання по основному функціоналу системи, навчання клієнтів згідно з бізнес-процесами.

  • ПІДТРИМКА

необхідні вміння: забезпечення інформаційної безпеки, технічна підтримка.

  • ХОСТИНГ

необхідні вміння: зразкові знання і підтримка згідно з вимогами.

  • ІНТЕГРАЦІЇ

необхідні вміння: розробка технічного завдання, зразкові знання системи і її впровадження.

  • МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ

необхідні вміння: розробка технічного завдання, зразкові знання в Android, IOS.

  • ВЕЛИКІ ВПРОВАДЖЕННЯ

необхідні вміння: розробляти великі і складні проекти і професійно працювати з великими корпоративними клієнтами.

 

Для отримання певної компетенції необхідно виконати ряд умов, які описані в особистому кабінеті інтегратора. 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти