Документообіг

18 червня 2021
👁 207

Для Вашого комфорту в Perfectum CRM + ERP передбачений ряд функціональних можливостей для створення і оперування документацією для супроводу найрізноманітніших процесів.

 

Процес документообігу компанії може виглядати наступним чином:

 

  • Після створення картки клієнта або конвертації ліда в клієнта в системі з'являється картка клієнта.

    document-flow

    document-flow

     

  • В налаштуваннях системи можна встановити розділи, які будуть відображатися в картці клієнта.
  • document-flow

     

  • В наявності є такі розділи в картці клієнта пов'язані з документообігом:
  •  

  • Профіль клієнта - в даному розділі відображається основна інформація, яка заноситься в картку клієнта

    document-flow

    document-flow

    document-flow

     

  • Фінансовий звіт - в даному розділі відображається інформація по виставленим рахункам та оплатах даного клієнта.
  • document-flow

     

  • Рахунки - в даному розділі відображаються всі рахунки, які були створені в системі для даного клієнта. А також функціонал швидкого додавання рахунків для даного клієнта.
  • document-flow

     

  • Файли - в даному розділі відображаються файли, які були додані в картку клієнта, а також вкладення, які були додані до документів. І функціонал додавання файлів для даного клієнта.
  • document-flow

     

  • Витрати - в даному розділі відображаються всі витрати, які були створені в системі і пов'язані з даним клієнтом. І також функціонал швидкого додавання витрат для даного клієнта.
  • document-flow

     

  • Акти - в даному розділі відображаються всі акти, які були створені в системі для даного клієнта.
  • document-flow

     

  • Договори - в даному розділі відображаються всі договори, які були створені в системі для даного клієнта. А також функціонал швидкого додавання договору для даного клієнта.
  • document-flow

     

  • Платежі - в даному розділі відображаються всі платежі, які були створені в системі для даного клієнта.
  • document-flow

     

  • Контакти - в даному розділі відображаються контакти, які були створені в системі для даного клієнта. А також функціонал управління контактами даного клієнта.
  • document-flow

     

  • У налаштуваннях СРМ є можливість налаштувати клієнтський доступ в систему. При цьому клієнт може використовувати доступ до особистого кабінету для входу.
  • document-flow

     

  • У особистому кабінеті клієнта можна переглядати документи і файли які були сформовані в системі для даного клієнта.
  •  

  • Для кожного клієнта в системі є можливість створити договір. Разом з модулем «Шаблони документів» є можливість вибирати шаблон договору в якому, при правильному налаштуванні, можна додати підстановку значень з картки клієнта використовуючи «Шорткоди». Після збереження договору він потрапляє в загальну таблицю розділу «Договори», а також в розділ договору в картці клієнта, з яким був пов'язаний. Створений договір можна відправити контактам клієнта на пошту.
  • document-flow

    document-flow

    document-flow

     

  • Для кожного клієнта в системі є можливість створити «Рахунок на оплату». При створенні рахунку, в рахунок додаються позиції, які формують загальну суму рахунку. Після збереження рахунку він потрапляє в загальну таблицю розділу «Рахунки на оплату», а також в розділ "Рахунки" в картці клієнта, з яким був пов'язаний. Створений рахунок можна відправити контактам клієнта на пошту.
  • document-flow

    document-flow

     

     

  • Для того щоб закрити оплату за цим рахунком необхідно створити платіж в системі, за одним рахунком можливо створювати кілька платежів. Рахунок вважається оплаченим, коли сума створених платежів по даному рахунку дорівнює сумі зазначеної в самому рахунку.
  • document-flow

    document-flow

     

  • При встановленому модулі «Акти» в системі, за рахунком є ​​можливість створити акт, акт завжди прив'язується до рахунку. Варто врахувати, що для початку роботи з актами в системі Вам буде необхідно створити шаблон акту, в який будуть додаватися позиції, які були додані в рахунок. При правильному налаштуванні, можна додати підстановку значень з картки клієнта використовуючи «Шорткоди». Після збереження акту він потрапляє в загальну таблицю модуля «Акти», а також в розділ акти в картці клієнта, з яким був пов'язаний. Створений акт можна відправити контактам клієнта на пошту.
  • document-flow

    document-flow

    document-flow

     

  • При встановленому модулі «Накладні» в системі, за рахунком є ​​можливість створити накладну, накладна завжди прив'язується до рахунку. Варто врахувати, що для початку роботи з накладними в системі Вам буде необхідно створити шаблон накладної, в яку будуть додаватися позиції, які були додані в рахунок. При правильному налаштуванні, можна додати підстановку значень з картки клієнта використовуючи «Шорткоди». Після збереження накладної вона потрапляє в загальну таблицю модуля «Накладні», а так само в розділ накладні в картці клієнта, з яким був пов'язаний. Створену накладну можна відправити контактам клієнта на пошту.
  • document-flow

    document-flow

     

     

  • У розділі звітів системи є Звіт «по оплатах клієнтів», в якому відображаються всі платежі, які були занесені в систему.
  • document-flow

     

Останні новини

13/10 Нова версія Perfectum CRM + ERP 5.2.1

Нова версія Perfectum CRM + ERP 5.2.1

11/10 Нова версія модулю

Нова версія модулю "Email-клієнт" 3.10

11/10 Нова версія модулю

Нова версія модулю "Підбір персоналу (HRM)" 3.2

11/10 Нова версія модулю

Нова версія модулю "Плани та Звіти" 2.0