Налаштування модулю "Інтеграція з Zoom"

05 червня 2024
👁 2017

Модуль "Інтеграція з Zoom" дозволяє переглядати список існуючих конференцій Zoom, пов'язувати клієнта та/або співробітника з певною зустріччю, підключатися та видаляти конференцію безпосередньо з Perfectum CRM+ERP.

Для початку роботи з модулем Zoom необхідно:

  • Перейти до Zoom App Marketplace
  • Зареєструвати обліковий запис (якщо обліковий запис вже існує, кроки реєстрації можна пропустити та авторизуватися)

zoomset 1

  • Після реєстрації натисніть на "Develop - Build Server-to-Server OAuth".

zoomset 2

  • Вкажіть назву програми.

zoomset 3

    Відкриється сторінка з ключами, параметри на сторінці необхідно скопіювати та вставити у відповідні поля у Perfectum CRM+ERP.

13

  • У вкладці "Information" Заповніть всі поля на сторінці програми і натисніть "Продовжити", це необхідно, щоб програму можна було активувати (якщо не заповнити всі поля, то програму не можна буде активувати).
  • Важливо! Обліковий запис ZOOM з якого Ви налаштовуєте інтеграцію не повинен бути прив'язаний до облікового запису компанії (або має бути там у ролі творця/адміна). Необхідно налаштовувати обліковий запис на окремій пошті компанії (якщо у Вас вже є на поточній пошті обліковий запис ZOOM)

s 12

  • Перейдіть у вкладку "Scopes" та натисніть "Add scopes"

14

  • У розділі Meeting активуйте всі чек-бокси. Відкрийте кожен список та активуйте всі чекбокси.

zoomset 15

  • У розділі Recording активуйте всі чек-бокси. Відкрийте кожен список та активуйте всі чекбокси.

zoomset 16

  • У розділі "User" активуйте всі чек-бокси. Відкрийте кожен список та активуйте всі чекбокси.

zoomset 17

  • Після налаштування перейдіть до розділу "Activation" і натисніть кнопку "Acrivate your app", щоб активувати програму.

zoomsett 18

  • Перейдіть в Perfectum CRM+ERP шляхом "Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Zoom"
  • Вставте параметри у налаштування модуля та натисніть кнопку "Зберегти налаштування".

18

Примітки щодо використання модуля!

Максимальна кількість конференцій, що одночасно проводяться = кількості користувачів на обліковому записі Zoom.

Для коректної роботи модуля створювати конференції необхідно безпосередньо через Perfectum CRM+ERP, а не через сайт/додаток Zoom.

У модулі доступна можливість ведення кількох конференцій одночасно (якщо на одному обліковому записі є кілька користувачів і рівень не нижчий за basic with credit card). Як додати кілька користувачів доступно посилання

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.