Налаштування модулю "Інтеграція з Zoom"
Модуль "Інтеграція з Zoom" дозволяє переглядати список існуючих конференцій Zoom, пов'язувати клієнта та/або співробітника з певною зустріччю, підключатися та видаляти конференцію безпосередньо з Perfectum CRM+ERP.
Для початку роботи з модулем Zoom необхідно:
- Перейти до
- Зареєструвати обліковий запис (якщо обліковий запис вже існує, кроки реєстрації можна пропустити та авторизуватися)
- Після реєстрації натисніть на "Develop - Build Server-to-Server OAuth".
- Вкажіть назву програми.
- Відкриється сторінка з ключами, параметри на сторінці необхідно скопіювати та вставити у відповідні поля у Perfectum CRM+ERP.
- У вкладці "Information" Заповніть всі поля на сторінці програми і натисніть "Продовжити", це необхідно, щоб програму можна було активувати (якщо не заповнити всі поля, то програму не можна буде активувати).
- Важливо! Обліковий запис ZOOM з якого Ви налаштовуєте інтеграцію не повинен бути прив'язаний до облікового запису компанії (або має бути там у ролі творця/адміна). Необхідно налаштовувати обліковий запис на окремій пошті компанії (якщо у Вас вже є на поточній пошті обліковий запис ZOOM)
- Перейдіть у вкладку "Scopes" та натисніть "Add scopes"
- У розділі Meeting активуйте всі чек-бокси. Відкрийте кожен список та активуйте всі чекбокси.
- У розділі Recording активуйте всі чек-бокси. Відкрийте кожен список та активуйте всі чекбокси.
- У розділі "User" активуйте всі чек-бокси. Відкрийте кожен список та активуйте всі чекбокси.
- Після налаштування перейдіть до розділу "Activation" і натисніть кнопку "Acrivate your app", щоб активувати програму.
- Перейдіть в Perfectum CRM+ERP шляхом "Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Zoom"
- Вставте параметри у налаштування модуля та натисніть кнопку "Зберегти налаштування".
Примітки щодо використання модуля!
Максимальна кількість конференцій, що одночасно проводяться = кількості користувачів на обліковому записі Zoom.
Для коректної роботи модуля створювати конференції необхідно безпосередньо через Perfectum CRM+ERP, а не через сайт/додаток Zoom.
У модулі доступна можливість ведення кількох конференцій одночасно (якщо на одному обліковому записі є кілька користувачів і рівень не нижчий за basic with credit card). Як додати кілька користувачів доступно

















