Налаштування модулю "Інтеграція з Zoom"

28 листопада 2023
👁 1544

Модуль "Інтеграція з Zoom" дозволяє переглядати список існуючих конференцій Zoom, пов'язувати клієнта та/або співробітника з певною зустріччю, підключатися та видаляти конференцію безпосередньо з Perfectum CRM+ERP.

Для початку роботи з модулем Zoom необхідно:

  • Перейти до Zoom App Marketplace
  • Зареєструвати обліковий запис (якщо вже існує обліковий запис, кроки реєстрації можна пропустити та авторизуватися)

mz

  • Вкажіть дату народження

mz

  • Вкажіть email-адресу

mz

  • На вказану пошту буде надіслано листа з підтвердженням адреси та посиланням, яким необхідно перейти

mz

mz

  • Далі Вас перенаправить на сторінку реєстрації, де потрібно буде послідовно внести свої особисті дані (останні кроки із запрошенням колег та тестуванням конференції можна пропустити)

mz

mz

mz

  • Після завершення реєстрації Вас перенаправить на профіль. У профілі необхідно перейти в "Admin -> Advanced -> App Marketplace

mz

  • На сторінці, що відкрилася, натисніть "Developer -> Build App"

mz

  • Виберіть тип програми Server-to-Server OAuth

11

  • Задайте назву програми

12

  • Відкриється сторінка з ключами, їх необхідно скопіювати для відповідних полів у Perfectum CRM+ERP

13

  • У вкладці "Information" Заповніть необхідні дані на сторінці програми та натисніть "Продовжити"
  • Важливо! Обліковий запис ZOOM з якого Ви налаштовуєте інтеграцію не повинен бути прив'язаний до облікового запису компанії (або повинен бути там у ролі творця/адміна). Необхідно налаштовувати обліковий запис на окремій пошті компанії (якщо у Вас вже є на поточній пошті обліковий запис ZOOM)

13.1

  • Перейдіть у вкладку "Scopes" та натисніть "Add scopes"

14

  • У розділі "Meeting" активуйте всі чек-бокси.

15

  • У розділі Recording активуйте всі чек-бокси.

16

  • У розділі "User" активуйте всі чек-бокси.

17

  • Перейдіть в Perfectum CRM+ERP шляхом "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Zoom"
  • Вставте параметри у налаштування модуля та натисніть кнопку "Зберегти налаштування".

18

Примітки щодо використання модуля!

Максимальна кількість конференцій, що одночасно проводяться = кількості користувачів на обліковому записі Zoom.

Для коректної роботи модуля створювати конференції необхідно безпосередньо через Perfectum CRM+ERP, а не через сайт/додаток Zoom.

У модулі доступна можливість ведення кількох конференцій одночасно (якщо на одному обліковому записі є кілька користувачів і рівень не нижчий за basic with credit card). Як додати кілька користувачів доступно за посиланням

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.