Налаштування модуля "Єдиний чат з Whatsapp"
Для початку роботи з модулем необхідно створити та налаштувати додаток Facebook. Для створення програми додатка перейдіть на
Створюємо додаток, у вибраному вікні вибираємо “Інше”:
Обираємо тип додатка “Компанія”:
Необхідно заповнити Контактну інформацію:
Після створення додатка необхідно обрати “WhatsApp” та “Вхід через Facebook для компаній”.
Для початку переходимо у "Вхід через Facebook для компаній" та налаштовуємо вказані параметри - Домен CRM Системи та позначаємо галочку “Вхід за допомогою SDK JavaScript”:
Далі на головній сторінці додатка обираємо “WhatsApp”:
В налаштуваннях WhatsApp обираємо компанію Facebook:
Після цього натиснути кнопку “Почати використовувати API”:
Далі переходимо в налаштування WhatsApp в CRM, та вказати “Маркер підтвердження для вебхука”:
Далі після того, як налаштували маркер, необхідно перейти в налаштування WhatsApp в додатку Facebook, та налаштувати webhook:
Натискаємо на редагування webhook, та вказуємо необхідну інформацію. Де URL обов’язково вказуємо https://DOMAIN_CRM/gateways/whatsapp та підтвердження маркера який вказали в CRM:
Після цього налаштовуємо поля webhook, у вікні обираємо “messages”:
Далі після налаштування webhook, можемо у налаштуваннях API для тестування додати свій власний акаунт WhatsApp, щоб з вказаного номеру приходили повідомлення в CRM:
Після цього як додали, переходимо в CRM систему в налаштування WhatsApp, вказуємо необхідні дані додатку, та натискаємо “Увійти через Facebook”:
Далі вказуємо всі необхідні данні за прикладом:
Після вказаних вище дій, натисніть кнопку “Синхронізувати”, щоб згенерувати бізнес номера WhatsApp:
Тепер можемо відправляти повідомлення на тестовий номер, який надав Facebook:
Приклад відео успішної перевірки whatsapp_business_messaging і whatsapp_business_management модерації Facebook: