Статуси запитів

20 вересня 2019
👁 1807

Ви можете легко налаштувати статус запиту, перейшовши в «Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Статус запиту».

Perfectum CRM має загальні зумовлені статуси, які Ви не можете видалити. Ви можете змінити тільки ім'я. У таблиці вказані статуси запитів, а під назвою ви можете переглянути кількість запитів з цим статусом в даний момент. Для налаштування кольору для статусу: натисніть на назву статусу і ви можете легко вибрати колір для статусу. Для створення нового статусу натисніть кнопку "Новий статус запиту".

status tiketa 1

Кожна позиція запиту відображається в певному зазначеному порядку.

status tiketa 2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.