Налаштування відділів підтримки
Для налаштування відділів підтримки, перейдіть до «Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Відділи».
На сторінці доступно:
- Додати новий відділ
- Експорт записів
- Пошук за ключовими словами
- ID відділу
- Назва відділу
- Електронна пошта відділу
- Опції видалення та зміни запису
Для додавання нового відділу натисніть на кнопку "Новий відділ".
Заповніть поля:
- Назва відділу (обов'язково)
- Приховати від клієнта? (клієнту не буде доступна опція надіслати запит до відділу, тільки для внутрішнього користування)
- Електронна пошта відділу
- IMAP користувача, IMAP host, пароль та шифрування. Заповнюйте IMAP користувача лише у випадку, якщо Ваш IMAP сервер використовує ім'я користувача для входу замість адреси електронної пошти.
Для отримання електронних листів із запитами співробітник повинен бути закріплений за необхідним відділом. Тільки співробітники / адміністратори, які належать до відділу, одержуватимуть необхідні електронні листи із запитами на відділ.