Налаштування модулю "Консультант"

04 серпня 2023
👁 2470

Розглянемо налаштування та встановлення модуля на прикладі сайту створеного на Joomla. Для налаштування модуля "Консультант" зайдіть в "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Консультант". У цьому розділі у вкладці "Налаштування" можна налаштувати:

  1. Дозволити recaptcha у чаті Консультант - так/ні.
  2. Обов'язковий телефон - так/ні.
  3. Обов'язковий email - так/ні.
  4. Автоматичний розподіл чатів - дозволяє розподіляти чати між співробітниками за параметрами:
    Активний - розподіл іде по співробітникам, які в даний момент знаходяться в системі (онлайн). Якщо в даний момент немає співробітників в онлайн - тоді включається розподіл рівномірний.
    Рівномірний - розподіл йде по кожному співробітнику рівномірно. (наприклад у системі зараз онлайн 2 співробітники та клієнти написали 10 чатів, тоді за кожним співробітником буде закріплено 5 чатів.)
  5. Дозволити автоматичне відкриття чату - так/ні.
  6. Час автоматичного відкриття чату в секундах - вкажіть число в секундах.
  7. Автоматичне сповіщення при очікуванні - так/ні.
  8. Час відправки сповіщення при очікуванні в хвилинах - вкажіть число в хвилинах.
  9. Назва чату - вкажіть потрібну назву чату консультант (за замовчуванням чат названий "Підтримка").
  10. Виводити копірайт - відображає/прибирає у вікні консультанта.
  11. Використовувати Google аналітику - натисніть на чекбокс після вставте ідентифікатор даних.
  12. Початок робочого часу - виберіть час зі списку.
  13. Кінець робочого часу - виберіть час зі списку.
  14. Робочі дні - виберіть робочі дні зі списку.
    st1
  15. Автоматичне створення ліда за зверненням - так/ні.
  16. Автоматичне закріплення чатів за персональним менеджером клієнта - так/ні.
  17. Джерело ліда при конвертації - виберіть зі списку.
  18. Джерело замовлення при конвертації - виберіть зі списку.
  19. Скрипти, які будуть підключені до тегу "head".
  20. Скрипти, які будуть підключені наприкінці сторінки.

st2

Окремим пунктом слід виділити опцію "Дозволити recaptcha в чаті Консультант". У підказці до даної опції відзначено "Необхідне налаштування recaptcha для коректної роботи". Отже, при відмітці "Так" Вам необхідно внести ключі recaptcha.

nkons2

Для цього перейдіть в "Налаштування -> Конфігурація -> Початкове налаштування -> Інтеграція з Google" і у вкладці Google recaptcha внесіть і збережіть ключ для сайту і секретний ключ.

config konsultant 1

Вкладка "Шаблони повідомлень".

У цій вкладці Ви можете налаштувати текст автоматичних повідомлень різними мовами під Ваші потреби.

Важливо! Шаблони автоматичних повідомлень будуть надсилатися мовою, яка встановлена в браузері у клієнта. Листування може бути англійською мовою, а шаблон може відправитися українською мовою, якщо ця мова встановлена в браузері клієнта.

nkons4

На вкладці "Код для установки на сайт" знаходиться код, необхідний, щоб встановити "Консультант", також є можливість вибрати шаблон російською/українською/англійською.

config konsultant 3

Для встановлення модуля "Консультант":

1. Зайдіть "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Консультант". Перейдіть на вкладку "Код для установки на сайт"

2. Скопіюйте "Код для установки на сайт"

config konsultant 4

3. Зайдіть в Joomla в розділ "Розширення -> Менеджер шаблонів"

1

3.1. Виберіть сайт на який хочете розмістити модуль.

2

3.2. Знайдіть файл index.php і вставте раніше скопійований код (перед </ body>)

3

АБО

4. Створіть модуль через "Розширення -> Менеджер модулів"

4

4.1. Натисніть кнопку "Створити" і виберіть HTML-код

5

4.2. Вставте раніше скопійований код і вигадайте заголовок

6

5. Після цього на сайті з'явиться віджет консультант

8

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.