Налаштування модулю "Консультант"
Розглянемо налаштування та встановлення модуля на прикладі сайту створеного на Joomla. Для настройки модуля "Консультант" зайдіть в "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Консультант". В даному розділі на вкладці "Налаштування" можете налаштувати:
- Дозволити recaptcha в чаті Консультант
- Обов'язковий телефон
- Обов'язковий email
- Дозволити автоматичне відкриття чату
- Час автоматичного відкриття чату в секундах
- Початок робочого часу
- Кінець робочого часу
- Робочі дні
- Джерело ліда при конвертації за замовчуванням
- Статус ліда при конвертації за замовчуванням
Окремим пунктом слід виділити опцію "Дозволити recaptcha в чаті Консультант". У підказці до даної опції відзначено "Необхідне налаштування recaptcha для коректної роботи". Отже, при відмітці "Так" Вам необхідно внести ключі recaptcha.
Для цього перейдіть в "Налаштування -> Конфігурація -> Початкове налаштування -> Інтеграція з Google" і у вкладці Google recaptcha внесіть і збережіть ключ для сайту і секретний ключ.
На вкладці "Шаблони повідомлень" можна налаштувати на російській/українській/англійській:
- Повідомлення про початок чату
- Повідомлення про завершення чату
- Повідомлення в неробочий час
На вкладці "Код для установки на сайт" знаходиться код, необхідний щоб встановити "Консультант", також є можливість вибрати шаблон на російській/українській/англійській.
Для установки модуля "Консультант":
1. Зайдіть "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Консультант". Перейдіть на вкладку "Код для установки на сайт"
2. Скопіюйте "Код для установки на сайт"
3. Зайдіть в Joomla в розділ "Розширення -> Менеджер шаблонів"
3.1. Виберіть сайт на який хочете розмістити модуль.
3.2. Знайдіть файл index.php і вставте раніше скопійований код (перед </ body>)
АБО
4. Створіть модуль через "Розширення -> Менеджер модулів"
4.1. Натисніть кнопку "Створити" і виберіть HTML-код
4.2. Вставте раніше скопійований код і придумайте заголовок