Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією Asterisk"
Налаштування аналогічні для FreePBX 15/16.
Для налаштування перейдіть по шляху "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> FreePBX".
Доступні налаштування:
- Хост - ip адреса, де знаходиться сервер з астериском/FreePBX.
- Порт вкажіть (5038), якщо не переналаштовували вручну.
- Ім'я користувача Asterisk Manager Interface
- Пароль
- Протокол - залиште за замовчуванням
- Ім'я користувача Linux - необхідне для отримання записів дзвінків із сервера.
- Пароль.
- Папка з файлами.
- Розширення файлів.
- Створювати ліди з пропущених дзвінків - так/ні.
- Співробітники, яким надсилатимуться пуші (повідомлення) при дзвінках, крім відповідальних - виберіть зі списку
Як дізнатися/отримати:
- Ім'я користувача Asterisk Manager Interface
- Пароль
Якщо є веб-інтерфейс - у шапці вкладка settings->advanced settings і шукаємо у вікні.
Через файлову систему/консоль - йдемо шляхом /etc/asterisk/manager.conf і забираємо дані (admin це логін, secret це пароль). Також можна створити іншого користувача, за аналогією з адміном
Налаштування для отримання записів дзвінків із сервера.
- У СРМ - вказувати логін та пароль для підключення протоколом sftp до сервера, на якому стоїть телефонія.
- В Asterisk – при створенні вн. номерів (Application->extensions), використовувати лише
- Після заповнення основних даних у вкладці Generals (пароль генерується автоматично). Достатньо заповнити дані, що вказані на скріншоті нижче.
- Потрібно перейти у вкладку Advanced, знайти Recording options та встановити Yes як вказано на скріншоті.
Уточніть у Вашого адміністратора хостингу, чи можуть вони відкрити/чи вже відкриті вихідні tcp запити на адресу, що ви вбивали в налаштуваннях вище. У разі прикладу буде "tcp://111.11.1.111:5038"
У разі, якщо з'єднання з сервером буде блокуватися на стороні FreePBX, необхідно додати ip адресу Вашої СРМ в білий лист fail2ban і так само додати його у файлі manager.conf (про який йшлося вище).
- У manager необхідно додати рядок для користувача (у прикладі admin), аналогічний permit на скріншоті (тільки зі своїм ip). У рядку binaddr встановіть 0.0.0.0 (якщо вказано інше, СRМ не зможе підключатися до сервера для отримання інформації).
- Необхідний файл fail2ban знаходиться на шляху "/etc/fail2ban/jail.local". Необхідно в ignoredip також додати ip своєї СРМ, звідки будуть йти запити (скриншот нижче). Так само, якщо будуть проблеми зі з'єднанням після підключення софтфона (нескінченне з'єднання), то також додайте в цей файл той ip, з якого людина підключається.
Так само не забудьте про файл "cdr_manager.conf" (скриншот нижче). Якщо файлу немає, створіть вручну та запишіть у нього те, що вказано та залийте цим шляхом.
Після всіх маніпуляцій необхідно перезапустити сервер FreePBX
Опція для налагодження програми (зрозуміти, що саме не працює).
Відображає можливі помилки при підключенні до сервера в "Журналі операцій", у СРМ. Вмикати коли не працює і не довго, інакше весь журнал буде в помилках астериску. Найчастіші помилки описані у підказці.
Налаштування Freepbx для отримання даних про контакти:
На вкладці "Адміністратор" виберіть "Джерела пошуку Caller ID"
Далі натисніть "Add CIDLookup Source", щоб створити нове джерело даних.
Далі вкажіть будь-яке зручне ім'я в "Source Description" і виберіть:
- Source type – HTTPS.
- Cache Results – No.
- Host - домен вашої СРМ.
- port – 443.
- username, password – залишити порожніми.
- Path - /asterisk/test_name/.
- Query - number=[NUMBER].
Після цих налаштувань необхідно прив'язати це джерело даних до параметрів вхідної маршрутизації, щоб можна було бачити ім'я абонента, який дзвонить. Для цього у вкладці "Підключення" потрібно вибрати "Вхідна маршрутизація".
Редагувати існуючий маршрут:
У вкладці "Інше" встановити параметр "CID Lookup Source" і вибрати джерело даних, яке створювали в попередніх пунктах.
Застосувати зміни після завершення всіх налаштувань.
ВАЖЛИВО!!!
Необхідно додати внутрішні номери в профілях Співробітників в СРМ. Точно так, як вони записані у Вас в Asterisk.
Інтеграція не працює з чергами Queues, а працює з групами Ring Groups.
Команду CRON для роботи модуля Asterisk необхідно налаштувати для запуску щохвилини.
При будь-яких інших змінах у налаштуваннях Asterisk, настійно рекомендуємо звернутися за консультацією до фахівців.