Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією Asterisk"

25 жовтня 2024
👁 1367

Налаштування аналогічні для FreePBX 15/16.

Для налаштування перейдіть по шляху "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> FreePBX".

Доступні налаштування:

  1. Хост - ip адреса, де знаходиться сервер з астериском/FreePBX.
  2. Порт вкажіть (5038), якщо не переналаштовували вручну.
  3. Ім'я користувача Asterisk Manager Interface
  4. Пароль
    as1
  5. Протокол - залиште за замовчуванням
  6. Ім'я користувача Linux - необхідне для отримання записів дзвінків із сервера.
  7. Пароль.
  8. Папка з файлами.
  9. Розширення файлів.
  10. Створювати ліди з пропущених дзвінків - так/ні.
  11. Співробітники, яким надсилатимуться пуші (повідомлення) при дзвінках, крім відповідальних - виберіть зі списку

as2

Як дізнатися/отримати:

  1. Ім'я користувача Asterisk Manager Interface
  2. Пароль

Якщо є веб-інтерфейс - у шапці вкладка settings->advanced settings і шукаємо у вікні.

3

Через файлову систему/консоль - йдемо шляхом /etc/asterisk/manager.conf і забираємо дані (admin це логін, secret це пароль). Також можна створити іншого користувача, за аналогією з адміном

4

Налаштування для отримання записів дзвінків із сервера.

  • У СРМ - вказувати логін та пароль для підключення протоколом sftp до сервера, на якому стоїть телефонія.
  • В Asterisk – при створенні вн. номерів (Application->extensions), використовувати лише

5

  • Після заповнення основних даних у вкладці Generals (пароль генерується автоматично). Достатньо заповнити дані, що вказані на скріншоті нижче.

6

  • Потрібно перейти у вкладку Advanced, знайти Recording options та встановити Yes як вказано на скріншоті.

7

Уточніть у Вашого адміністратора хостингу, чи можуть вони відкрити/чи вже відкриті вихідні tcp запити на адресу, що ви вбивали в налаштуваннях вище. У разі прикладу буде "tcp://111.11.1.111:5038"

У разі, якщо з'єднання з сервером буде блокуватися на стороні FreePBX, необхідно додати ip адресу Вашої СРМ в білий лист fail2ban і так само додати його у файлі manager.conf (про який йшлося вище).

  • У manager необхідно додати рядок для користувача (у прикладі admin), аналогічний permit на скріншоті (тільки зі своїм ip). У рядку binaddr встановіть 0.0.0.0 (якщо вказано інше, СRМ не зможе підключатися до сервера для отримання інформації).
  • Необхідний файл fail2ban знаходиться на шляху "/etc/fail2ban/jail.local". Необхідно в ignoredip також додати ip своєї СРМ, звідки будуть йти запити (скриншот нижче). Так само, якщо будуть проблеми зі з'єднанням після підключення софтфона (нескінченне з'єднання), то також додайте в цей файл той ip, з якого людина підключається.

8

Так само не забудьте про файл "cdr_manager.conf" (скриншот нижче). Якщо файлу немає, створіть вручну та запишіть у нього те, що вказано та залийте цим шляхом.

Після всіх маніпуляцій необхідно перезапустити сервер FreePBX

9

Опція для налагодження програми (зрозуміти, що саме не працює).

10

Відображає можливі помилки при підключенні до сервера в "Журналі операцій", у СРМ. Вмикати коли не працює і не довго, інакше весь журнал буде в помилках астериску. Найчастіші помилки описані у підказці.

11

Налаштування Freepbx для отримання даних про контакти:

На вкладці "Адміністратор" виберіть "Джерела пошуку Caller ID"

1_10_25

Далі натисніть "Add CIDLookup Source", щоб створити нове джерело даних.

2_10_25

Далі вкажіть будь-яке зручне ім'я в "Source Description" і виберіть:

  • Source type – HTTPS.
  • Cache Results – No.
  • Host - домен вашої СРМ.
  • port – 443.
  • username, password – залишити порожніми.
  • Path - /asterisk/test_name/.
  • Query - number=[NUMBER].

3_10_25

Після цих налаштувань необхідно прив'язати це джерело даних до параметрів вхідної маршрутизації, щоб можна було бачити ім'я абонента, який дзвонить. Для цього у вкладці "Підключення" потрібно вибрати "Вхідна маршрутизація".

4_10_25

Редагувати існуючий маршрут:

5_10_25

У вкладці "Інше" встановити параметр "CID Lookup Source" і вибрати джерело даних, яке створювали в попередніх пунктах.

6_10_25

Застосувати зміни після завершення всіх налаштувань.

ВАЖЛИВО!!!

Необхідно додати внутрішні номери в профілях Співробітників в СРМ. Точно так, як вони записані у Вас в Asterisk.

111

Інтеграція не працює з чергами Queues, а працює з групами Ring Groups.

Команду CRON для роботи модуля Asterisk необхідно налаштувати для запуску щохвилини.

При будь-яких інших змінах у налаштуваннях Asterisk, настійно рекомендуємо звернутися за консультацією до фахівців.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.