Налаштування модуля "Номерний Viber"
Командою Perfectum CRM+ERP розроблено модуль "Номерний Viber", який дає можливість здійснювати комунікацію з клієнтами, використовуючи особистий обліковий запис у Viber.
Для налаштування модуля перейдіть по шляху: "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Номерний Viber"
Вкладка "Загальні" та її можливості:
- Ключ Viber - поле, щоб вставити ключ.
 - Номер Viber – поле, щоб вставити номер.
 - Поле "Співробітники" - дозволяє вибрати співробітників, яким потрібно надати доступ до Номерного Viber.
 - Кнопка "Синхронізувати" - натисніть після заповнення пункту 1-3.
 - Поле для відображення кількості записів на сторінці (10,25,50...).
 - Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці номерного Viber.
 - Графа "Пошук" - для пошуку синхронізованих номерів Viber за ключовими словами.
 
Вкладка "Конфігурація" та її можливості:
- Автоматичне створення ліда за зверненням - так/ні. (при кожному новому чаті створюватиметься лід у системі).
 - Автоматичне закріплення чатів за персональним менеджером клієнта - так/ні. (якщо вибрати "так" і у чат напише клієнт, у якого збігається номер телефону або пошта з клієнтом у системі, тоді за цим чатом буде закріплений персональний менеджер клієнта).
 - Обов'язковий телефон – так/ні. (перед тим, як клієнт зможе написати запит, система автоматично запитає у нього номер телефону і вкаже його в чаті).
 - Обов'язкова пошта - так/ні. (перед тим як клієнт зможе написати запит, система автоматично запросить у нього адресу пошти та вкаже її в чаті).
 - Автоматичний розподіл чатів - дозволяє розподіляти чати між співробітниками за параметрами:
Активний - розподіл іде по співробітниках, які в цей момент знаходяться в системі (онлайн). Якщо в цей момент немає співробітників в онлайн - тоді включається розподіл рівномірний.
Рівномірний - розподіл йде по кожному співробітнику рівномірно. (наприклад у системі зараз онлайн 2 співробітники та клієнти написали 10 чатів, тоді за кожним співробітником буде закріплено 5 чатів.) - Джерело ліда при створенні - виберіть зі списку.
 - Джерело замовлення при створенні - виберіть зі списку.
 - Телефон Чат-бота – введіть номер телефону, необхідний для формування посилання в Консультанті.
 - Використовувати Google Аналітику - так/ні
 - Ідентифікатор потоку даних - під час використання Google Аналітики вставте в це поле ідентифікатор потоку даних.
 - Початок робочого часу - виберіть час початку.
 - Кінець робочого часу - виберіть час зі списку.
 - Робочі дні - позначте у списку.
 - Автоматичне повідомлення при очікуванні - так/ні.
 - Час без відповіді (хвилини) - вкажіть час без відповіді, через який клієнту відправиться автоматичне повідомлення.
 
Вкладка "Шаблони повідомлень" та її можливості:
У цій вкладці ви можете налаштувати текст автоматичних повідомлень різними мовами під ваші потреби.
Важливо! Шаблони автоматичних повідомлень будуть надсилатися мовою, яку встановлено у програмі Viber у клієнта. Листування може бути англійською мовою, а шаблон може відправитися українською мовою, якщо ця мова встановлена у програмі Viber у клієнта.
Для налаштування інтеграції необхідно:
- Додаток Viber на вашому телефоні.
 - Акаунт, зареєстрований на номер телефону.
 - Зареєструватися на сервісі
 
В особистому кабінеті E-chat необхідно додати номер телефону Viber.
- Натисніть на кнопку "Підключити номер Viber"
 
Далі необхідно вибрати тип інтеграції "Perfectum" та вказати номер телефону до якого прив'язаний Viber.
Після цього натисніть кнопку "Додати номер" і дотримуйтесь вказівок щодо активації номера на сторінці.
Після налаштування перейдіть на головну сторінку E-chat та скопіюйте параметри
- "Номер телефону"
 - "API ключ"
 
Вставте їх у Perfectum CRM+ERP у параметри Номер Viber та Ключ Viber та натисніть кнопку "Синхронізувати".
Після синхронізації, ви можете протестувати роботу написавши повідомлення в Telegram на номер, який додали в особистий кабінет E-chat.













