Налаштування модуля "Номерний Viber"

12 жовтня 2023
👁 694

Командою Perfectum CRM+ERP розроблено модуль "Номерний Viber", який дає можливість здійснювати комунікацію з клієнтами, використовуючи особистий обліковий запис у Viber.

Для налаштування модуля перейдіть по шляху: "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Номерний Viber"

Вкладка "Загальні" та її можливості:

  1. Ключ Viber - поле, щоб вставити ключ.
  2. Номер Viber – поле, щоб вставити номер.
  3. Поле "Співробітники" - дозволяє вибрати співробітників, яким потрібно надати доступ до Номерного Viber.
  4. Кнопка "Синхронізувати" - натисніть після заповнення пункту 1-3.
  5. Поле для відображення кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці номерного Viber.
  7. Графа "Пошук" - для пошуку синхронізованих номерів Viber за ключовими словами.

1

Вкладка "Конфігурація" та її можливості:

  1. Автоматичне створення ліда за зверненням - так/ні. (при кожному новому чаті створюватиметься лід у системі).
  2. Автоматичне закріплення чатів за персональним менеджером клієнта - так/ні. (якщо вибрати "так" і у чат напише клієнт, у якого збігається номер телефону або пошта з клієнтом у системі, тоді за цим чатом буде закріплений персональний менеджер клієнта).
  3. Обов'язковий телефон – так/ні. (перед тим, як клієнт зможе написати запит, система автоматично запитає у нього номер телефону і вкаже його в чаті).
  4. Обов'язкова пошта - так/ні. (перед тим як клієнт зможе написати запит, система автоматично запросить у нього адресу пошти та вкаже її в чаті).
  5. Автоматичний розподіл чатів - дозволяє розподіляти чати між співробітниками за параметрами:
    Активний - розподіл іде по співробітниках, які в цей момент знаходяться в системі (онлайн). Якщо в цей момент немає співробітників в онлайн - тоді включається розподіл рівномірний.
    Рівномірний - розподіл йде по кожному співробітнику рівномірно. (наприклад у системі зараз онлайн 2 співробітники та клієнти написали 10 чатів, тоді за кожним співробітником буде закріплено 5 чатів.)
  6. Джерело ліда при створенні - виберіть зі списку.
  7. Джерело замовлення при створенні - виберіть зі списку.
  8. Телефон Чат-бота – введіть номер телефону, необхідний для формування посилання в Консультанті.
  9. Використовувати Google Аналітику - так/ні
  10. Ідентифікатор потоку даних - під час використання Google Аналітики вставте в це поле ідентифікатор потоку даних.
  11. Початок робочого часу - виберіть час початку.
  12. Кінець робочого часу - виберіть час зі списку.
  13. Робочі дні - позначте у списку.
  14. Автоматичне повідомлення при очікуванні - так/ні.
  15. Час без відповіді (хвилини) - вкажіть час без відповіді, через який клієнту відправиться автоматичне повідомлення.

2

Вкладка "Шаблони повідомлень" та її можливості:

У цій вкладці ви можете налаштувати текст автоматичних повідомлень різними мовами під ваші потреби.

Важливо! Шаблони автоматичних повідомлень будуть надсилатися мовою, яку встановлено у програмі Viber у клієнта. Листування може бути англійською мовою, а шаблон може відправитися українською мовою, якщо ця мова встановлена у програмі Viber у клієнта.

3

Для налаштування інтеграції необхідно:

  1. Додаток Viber на вашому телефоні.
  2. Акаунт, зареєстрований на номер телефону.
  3. Зареєструватися на сервісі E-chat

В особистому кабінеті E-chat необхідно додати номер телефону Viber.

  • Натисніть на кнопку "Підключити номер Viber"

4

Далі необхідно вибрати тип інтеграції "Perfectum" та вказати номер телефону до якого прив'язаний Viber.

Після цього натисніть кнопку "Додати номер" і дотримуйтесь вказівок щодо активації номера на сторінці.

v5

Після налаштування перейдіть на головну сторінку E-chat та скопіюйте параметри

  1. "Номер телефону"
  2. "API ключ"

8

Вставте їх у Perfectum CRM+ERP у параметри Номер Viber та Ключ Viber та натисніть кнопку "Синхронізувати".

Після синхронізації, ви можете протестувати роботу написавши повідомлення в Telegram на номер, який додали в особистий кабінет E-chat.

9

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.