Командою Perfectum CRM+ERP розроблено модуль "Номерний Telegram", який дає можливість здійснювати комунікацію з клієнтами.
Для налаштування модуля перейдіть по шляху: "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Номерний Telegram"
Вкладка "Загальні" та її можливості:
Ключ Telegram - це поле, щоб вставити ключ.
Номер Telegram - це поле, щоб вставити номер.
Поле "Співробітники" - дозволяє вибрати співробітників, яким потрібно надати доступ до Номерного Telegram.
Кнопка "Синхронізувати" - натисніть після заповнення пункту 1-3.
Поле для відображення кількості записів на сторінці (10,25,50...).
Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці Номерного Telegram.
Графа "Пошук" - для пошуку синхронізованих номерів Telegram за ключовими словами.
Вкладка "Конфігурація" та її можливості:
Автоматичне створення ліда за зверненням - так/ні. (при кожному новому чаті створюватиметься лід у системі).
Автоматичне закріплення чатів за персональним менеджером клієнта - так/ні. (якщо вибрати та й у чат напише клієнт, у якого збігається номер телефону або пошта з клієнтом у системі, тоді за цим чатом буде закріплений персональний менеджер клієнта).
Обов'язковий телефон – так/ні. (перед тим, як клієнт зможе написати запит, система автоматично запитає у нього номер телефону і вкаже його в чаті).
Обов'язкова пошта - так/ні. (перед тим як клієнт зможе написати запит, система автоматично запросить у нього адресу пошти та вкаже його в чаті).
Автоматичний розподіл чатів - дозволяє розподіляти чати між співробітниками за параметрами: Активний - розподіл іде по співробітниках, які в цей момент знаходяться в системі (онлайн). Якщо в цей момент немає співробітників в онлайн - тоді включається розподіл рівномірний. Рівномірний - розподіл йде по кожному співробітнику рівномірно. (наприклад у системі зараз онлайн 2 співробітники та клієнти написали 10 чатів, тоді за кожним співробітником буде закріплено 5 чатів.)
Джерело ліда при створенні - виберіть зі списку.
Джерело замовлення при створенні - виберіть зі списку.
Телефон Чат-бота – введіть номер телефону, необхідний для формування посилання в Консультанті.
Використовувати Google Аналітику - так/ні
Ідентифікатор потоку даних - під час використання Google Аналітики вставте в це поле ідентифікатор потоку даних.
Початок робочого часу - виберіть час початку.
Кінець робочого часу - виберіть час зі списку.
Робочі дні - позначте у списку.
Автоматичне повідомлення при очікуванні - так/ні.
Час без відповіді (хвилини) - вкажіть час без відповіді, через який клієнту відправиться автоматичне повідомлення.
Вкладка "Шаблони повідомлень" та її можливості:
У цій вкладці ви можете налаштувати текст автоматичних повідомлень різними мовами під ваші потреби.
Важливо! Шаблони автоматичних повідомлень будуть надсилатися мовою, яку встановлено у програмі Telegram у клієнта. Листування може бути англійською мовою, а шаблон може надіслати українською мовою, якщо ця мова встановлена у програмі Telegram у клієнта.
Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.
Осінні подарунки*
Повертайте колесо і забирайте свій весняний подарунок від Perfectum CRM+ERP
*Подарунки видаються тільки новим клієнтам і лише один на вибір. Активувати промокод можна до 31.05.2024р. Детальний опис https://perfectum.ua/ua/news/fortune