Налаштування модуля "Номерний Telegram"

06 листопада 2023
👁 880

Командою Perfectum CRM+ERP розроблено модуль "Номерний Telegram", який дає можливість здійснювати комунікацію з клієнтами.

Для налаштування модуля перейдіть по шляху: "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Номерний Telegram"

Вкладка "Загальні" та її можливості:

  1. Ключ Telegram - це поле, щоб вставити ключ.
  2. Номер Telegram - це поле, щоб вставити номер.
  3. Поле "Співробітники" - дозволяє вибрати співробітників, яким потрібно надати доступ до Номерного Telegram.
  4. Кнопка "Синхронізувати" - натисніть після заповнення пункту 1-3.
  5. Поле для відображення кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці Номерного Telegram.
  7. Графа "Пошук" - для пошуку синхронізованих номерів Telegram за ключовими словами.

1

Вкладка "Конфігурація" та її можливості:

  1. Автоматичне створення ліда за зверненням - так/ні. (при кожному новому чаті створюватиметься лід у системі).
  2. Автоматичне закріплення чатів за персональним менеджером клієнта - так/ні. (якщо вибрати та й у чат напише клієнт, у якого збігається номер телефону або пошта з клієнтом у системі, тоді за цим чатом буде закріплений персональний менеджер клієнта).
  3. Обов'язковий телефон – так/ні. (перед тим, як клієнт зможе написати запит, система автоматично запитає у нього номер телефону і вкаже його в чаті).
  4. Обов'язкова пошта - так/ні. (перед тим як клієнт зможе написати запит, система автоматично запросить у нього адресу пошти та вкаже його в чаті).
  5. Автоматичний розподіл чатів - дозволяє розподіляти чати між співробітниками за параметрами:
    Активний - розподіл іде по співробітниках, які в цей момент знаходяться в системі (онлайн). Якщо в цей момент немає співробітників в онлайн - тоді включається розподіл рівномірний.
    Рівномірний - розподіл йде по кожному співробітнику рівномірно. (наприклад у системі зараз онлайн 2 співробітники та клієнти написали 10 чатів, тоді за кожним співробітником буде закріплено 5 чатів.)
  6. Джерело ліда при створенні - виберіть зі списку.
  7. Джерело замовлення при створенні - виберіть зі списку.
  8. Телефон Чат-бота – введіть номер телефону, необхідний для формування посилання в Консультанті.
  9. Використовувати Google Аналітику - так/ні
  10. Ідентифікатор потоку даних - під час використання Google Аналітики вставте в це поле ідентифікатор потоку даних.
  11. Початок робочого часу - виберіть час початку.
  12. Кінець робочого часу - виберіть час зі списку.
  13. Робочі дні - позначте у списку.
  14. Автоматичне повідомлення при очікуванні - так/ні.
  15. Час без відповіді (хвилини) - вкажіть час без відповіді, через який клієнту відправиться автоматичне повідомлення.

2

Вкладка "Шаблони повідомлень" та її можливості:

У цій вкладці ви можете налаштувати текст автоматичних повідомлень різними мовами під ваші потреби.

Важливо! Шаблони автоматичних повідомлень будуть надсилатися мовою, яку встановлено у програмі Telegram у клієнта. Листування може бути англійською мовою, а шаблон може надіслати українською мовою, якщо ця мова встановлена у програмі Telegram у клієнта.

3

Для налаштування інтеграції необхідно:

  • Додаток Telegram на вашому телефоні.
  • Акаунт, зареєстрований на номер телефону.
  • Зареєструватися на сервісі E-chat

В особистому кабінеті E-chat необхідно додати номер телефону Telegram.

  1. Натисніть на кнопку "Підключити номер Telegram"
  2. Виберіть тип інтеграції Perfectum
  3. Натисніть кнопку "Додати номер"

Далі відкриється сторінка з генерацією QR коду, виконайте інструкцію, що на ній вказана для підключення номера.

tg5

Після додавання номера необхідно вказати "Ключ Telegram" та "Номер Telegram" у системі.

Ключ та номер будуть доступні на головній сторінці E-chat.

  1. Вставте параметр "API ключ" у поле "Ключ Telegram"
  2. Вставте параметр "Номер" у поле "Номер Telegram"
  3. Натисніть кнопку "Синхронізувати", щоб завершити інтеграцію.

Після синхронізації, ви можете протестувати роботу написавши повідомлення в Telegram на номер, який додали в особистий кабінет E-chat.

6

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.