Налаштування модулю «Віддалене сховище Amazon S3»
Модуль «Віддалене сховище Amazon S3» дозволяє зберігати робочі дані з Perfectum CRM + ERP в віддаленому сховищі Amazon S3.
Для початку роботи з Amazon S3 Вам необхідно зареєструвати акаунт AWS (якщо у Вас він вже мається, то кроки по створенню акаунта можна пропустити)
- Перейдіть на
- Потрібно пройти 5 кроків реєстрації - на кожному вказати свої особисті дані
- Виберіть тарифний план підтримки (підійде будь-який із запропонованих)
- Натисніть "Завершити реєстрацію"
- І перейдіть в Консоль управління AWS та введіть тільки що зареєстровані дані
- На сторінці, що відкрилася в AWS services оберіть All services -> Storage -> S3
- Натисніть "Create bucket"
- Вигадайте ім'я, задайте регіон та підтвердіть створення.
- Далі, перейдіть у -> Users
- Натисніть Add users
- Задайте ім'я користувача та тип доступу
- Створіть для користувача групу дозволів
- Сторінка тегів опціональна, її можна пропустити. На сторінці review перегляньте задані для користувача налаштування доступу.
- Далі відобразиться Access key ID та Secret access key - скопіюйте їх для відповідних полів у CRM
- Перейдіть у Perfectum CRM за шляхом «Налаштування -> Конфігурація -> Віддалене сховище»
- У полях налаштувань пропишіть дані Amazon S3 в наступному відношенні: Регіон - AWS Region (який Ви вказували при створенні Bucket-a), Сховище - Buckets Name (котре Ви вигадали при створенні Bucket-a), Ключ - Access Key ID, Секретний ключ - Secret access key.
- Після здійснення налаштувань файли з СРМ будуть зберігатися у вказаному Bucket-і Amazon S3





























