Налаштування модулю "Інтеграція з Київстар"
Як підключити інтеграцію Київстар.
⚠️ Важлива примітка щодо роботи модуля!
Для хмарних клієнтів та коробкових клієнтів необхідно перед початком налаштування модуля звернутися на підтримку Київстар та обов'язково замовити у них додавання до білого списку адреси системи та на вхідні та вихідні запити.
Якщо ви при використанні модуля при вихідному дзвінку отримуєте спливаюче вікно картці дзвінка, а при вхідному дзвінку, необхідно звернутися на підтримку Київстару, оскільки на вихідні запити у Київстара стоїть блокування.
Інтеграція телефонії Київстар з вашою CRM дозволить вам бачити дзвінки прямо в системі, автоматично прикріплювати їх до клієнтів та отримувати звіти.
Крок 1.
Перейдіть до кабінету за
Відкрийте розділ "Інтеграція з CRM".
Крок 2.
Заповнюємо поля:
- Тип CRM - виберіть Generic FMC API.
- FMC Token - скопіюйте з цього вікна і вставте в налаштування вашої CRM (налаштування - конфігурація - програми - телефонія - київстар).
- URL віддаленої системи - візьміть цю URL з вашої CRM (налаштування - конфігурація - додатки - телефонія - київстар).
- Токен віддаленої системи - придумайте та запишіть надійний токен (наприклад, набір літер та цифр), вставте його в налаштування в кабінеті Київстар та в налаштуваннях модуля в системі.
- ID інтегратора - Вкажіть наш код jogICYkix1o3vb3c
Крок 3.
Відкрийте "Керування конфігурацією".
Відкриється список номерів.
⚠️ Важливо: якщо ви додасте лише 2 номери з 10, у CRM потраплятимуть дзвінки лише з цих двох. Додайте сюди всі номери, які ви хочете відстежувати.
Якщо не знаєте, як додавати номери, краще уточнити у менеджера Київстар.
Особливості інтеграції з Київстаром:
- В модулі присутній звіт "Статистика дзвінків Kyivstar".
- Дзвінки оновлюються як у реальному часі, так і за розкладом (cron). Тобто може бути невелика затримка.
Щоб перевірити, чи синхронізовано дзвінок, використовуйте цей індикатор:
Для розділу "Телефонні номери" використовуються внутрішні номери працівників.
Після цих кроків ваша CRM почне отримувати дзвінки від Київстару. Ви зможете бачити, хто дзвонив, коли і кому прямо у картках клієнтів.
Якщо виникнуть проблеми — найкраще звертатися на підтримку CRM або до менеджера Київстар, особливо якщо йдеться про отримання ID інтегратора чи доступи.
Додати внутрішні номери співробітників.
Перейдіть до розділу «Налаштування -> Компанія -> Співробітники». Відкрийте картку співробітника.
Вкажіть повністю внутрішній номер співробітника за яким він закріплений, їх додані до адмін панелі Київстар. Записувати потрібно повний номер, можна з +380 (або 380 без +).
У полі «Внутрішній номер» вкажіть внутрішній номер співробітника та натисніть «Зберегти».
Увага: При використанні телефонії Київстар, відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача.
Доступні параметри модуля.
Налаштування модуля знаходяться на шляху "Налаштування - Конфігурація - Програми - Телефонія - Київстар".
Доступні можливості:
- Дані для налаштування модуля, звідси копіюйте їх та вказуйте в налаштуваннях адмін панелі Київстар.
- FMS токен - вставте токен.
- Токен віддаленої системи - вставте токен віддаленої системи.
- ID інтегратора - вкажіть ID інтегратора.
- Створювати лідів із пропущених ВХІДНИХ дзвінків - Так/Ні (з усіх пропущених дзвінків від клієнтів вашим співробітникам створюватимуться ліди в системі).
- Автоматичне створення ліда при відповіді на вхідний дзвінок - Так/Ні.
- Якщо вибрано "Так", і в системі є лід в активному статусі (НЕ виграний, НЕ програний, НЕ неякісний), тоді в історію буде підтягнутий лід.
- Якщо в системі, у телефонії стоїть налаштування створення, то буде створено нового ліда.
Ліди не в активному статусі, вони закриті і телефонія на них не звертає уваги. - Створювати лідів із пропущених ВИХІДНИХ дзвінків - Так/Ні (з усіх пропущених дзвінків від співробітників вашим клієнтам створюватимуться ліди в системі).
- Автоматичне створення ліда при відповіді на вихідні дзвінки - Так/Ні.
- Джерело ліда за умовчанням при авто створенні (для пропущеного дзвінка) - вкажіть джерело ліда зі списку.
- Джерело ліда за умовчанням при авто створенні (для прийнятого дзвінка) - вкажіть джерело ліда зі списку.
- Статус для автоматичного відкриття ліда при вхідному дзвінку з програми - виберіть статус зі списку.
- При ініціювання дзвінка з карти неякісного/програного ліда, якщо не буде знайдено іншого (відкритого), за номером телефону на який дзвонимо, з ліда зніметься позначка ". Функціонал дзвінка працює лише за вибраного статусу. - Час, через який буде відправлено пуші групі співробітників, якщо знайдено відповідальний - вкажіть час у хвилинах.
- вкажіть 0 щоб пуші відправилися відразу. - Співробітники, яким відправляти пуші при дзвінках, крім відповідальних - вкажіть співробітників зі списку.
- Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів - вкажіть співробітників зі списку.
- Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда - Так/Ні.
- Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта - Так/Ні.
- Стандартний проміжок днів для історії статистики - вкажіть проміжок за промовчанням.
- Для перегляду "Тільки сьогодні" вкажіть 0 - Автоматичний розподіл лідів - Так/Ні.
- Рівномірний, рівномірно розподіляє створених лідів за активними (усі співробітники мають доступ до телефонії та лідів, і у них у профілі активний перемикач "Активність") співробітникам в системі.
- Активний, розподіляє лідів по активним співробітникам у системі в цю хвилину. - Список співробітників для розподілу лідів - виберіть співробітників між якими розподілятимуться ліди.
- Логувати дані, що виходять з веб-хуків (для дебага).
- Активуйте тільки коли в модулі несправна робота, інакше засмічуватиме журнал активності системи та навантажуватиме її додатково.