Налаштування модулю "Інтеграція з Київстар"

16 червня 2025
👁 56

Як підключити інтеграцію Київстар.

⚠️ Важлива примітка щодо роботи модуля!

Для хмарних клієнтів та коробкових клієнтів необхідно перед початком налаштування модуля звернутися на підтримку Київстар та обов'язково замовити у них додавання до білого списку адреси системи та на вхідні та вихідні запити.

Якщо ви при використанні модуля при вихідному дзвінку отримуєте спливаюче вікно картці дзвінка, а при вхідному дзвінку, необхідно звернутися на підтримку Київстару, оскільки на вихідні запити у Київстара стоїть блокування.

Інтеграція телефонії Київстар з вашою CRM дозволить вам бачити дзвінки прямо в системі, автоматично прикріплювати їх до клієнтів та отримувати звіти.

Крок 1.

Перейдіть до кабінету за посилання.

Відкрийте розділ "Інтеграція з CRM".

1

Крок 2.

Заповнюємо поля:

  • Тип CRM - виберіть Generic FMC API.
  • FMC Token - скопіюйте з цього вікна і вставте в налаштування вашої CRM (налаштування - конфігурація - програми - телефонія - київстар).
  • URL віддаленої системи - візьміть цю URL з вашої CRM (налаштування - конфігурація - додатки - телефонія - київстар).
    3
  • Токен віддаленої системи - придумайте та запишіть надійний токен (наприклад, набір літер та цифр), вставте його в налаштування в кабінеті Київстар та в налаштуваннях модуля в системі.
  • ID інтегратора - Вкажіть наш код jogICYkix1o3vb3c

2

Крок 3.

Відкрийте "Керування конфігурацією".

4

Відкриється список номерів.

⚠️ Важливо: якщо ви додасте лише 2 номери з 10, у CRM потраплятимуть дзвінки лише з цих двох. Додайте сюди всі номери, які ви хочете відстежувати.

Якщо не знаєте, як додавати номери, краще уточнити у менеджера Київстар.

5

Особливості інтеграції з Київстаром:

  • В модулі присутній звіт "Статистика дзвінків Kyivstar".
  • Дзвінки оновлюються як у реальному часі, так і за розкладом (cron). Тобто може бути невелика затримка.

Щоб перевірити, чи синхронізовано дзвінок, використовуйте цей індикатор:

6

Для розділу "Телефонні номери" використовуються внутрішні номери працівників.

Після цих кроків ваша CRM почне отримувати дзвінки від Київстару. Ви зможете бачити, хто дзвонив, коли і кому прямо у картках клієнтів.

Якщо виникнуть проблеми — найкраще звертатися на підтримку CRM або до менеджера Київстар, особливо якщо йдеться про отримання ID інтегратора чи доступи.

 

Додати внутрішні номери співробітників.

Перейдіть до розділу «Налаштування -> Компанія -> Співробітники». Відкрийте картку співробітника.

Вкажіть повністю внутрішній номер співробітника за яким він закріплений, їх додані до адмін панелі Київстар. Записувати потрібно повний номер, можна з +380 (або 380 без +).

У полі «Внутрішній номер» вкажіть внутрішній номер співробітника та натисніть «Зберегти».

Увага: При використанні телефонії Київстар, відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача.

7

Доступні параметри модуля.

Налаштування модуля знаходяться на шляху "Налаштування - Конфігурація - Програми - Телефонія - Київстар".

Доступні можливості:

  1. Дані для налаштування модуля, звідси копіюйте їх та вказуйте в налаштуваннях адмін панелі Київстар.
  2. FMS токен - вставте токен.
  3. Токен віддаленої системи - вставте токен віддаленої системи.
  4. ID інтегратора - вкажіть ID інтегратора.
  5. Створювати лідів із пропущених ВХІДНИХ дзвінків - Так/Ні (з усіх пропущених дзвінків від клієнтів вашим співробітникам створюватимуться ліди в системі).
  6. Автоматичне створення ліда при відповіді на вхідний дзвінок - Так/Ні.
    - Якщо вибрано "Так", і в системі є лід в активному статусі (НЕ виграний, НЕ програний, НЕ неякісний), тоді в історію буде підтягнутий лід.
    - Якщо в системі, у телефонії стоїть налаштування створення, то буде створено нового ліда.
    Ліди не в активному статусі, вони закриті і телефонія на них не звертає уваги.
  7. Створювати лідів із пропущених ВИХІДНИХ дзвінків - Так/Ні (з усіх пропущених дзвінків від співробітників вашим клієнтам створюватимуться ліди в системі).
  8. Автоматичне створення ліда при відповіді на вихідні дзвінки - Так/Ні.
    7
  9. Джерело ліда за умовчанням при авто створенні (для пропущеного дзвінка) - вкажіть джерело ліда зі списку.
  10. Джерело ліда за умовчанням при авто створенні (для прийнятого дзвінка) - вкажіть джерело ліда зі списку.
  11. Статус для автоматичного відкриття ліда при вхідному дзвінку з програми - виберіть статус зі списку.
    - При ініціювання дзвінка з карти неякісного/програного ліда, якщо не буде знайдено іншого (відкритого), за номером телефону на який дзвонимо, з ліда зніметься позначка ". Функціонал дзвінка працює лише за вибраного статусу.
  12. Час, через який буде відправлено пуші групі співробітників, якщо знайдено відповідальний - вкажіть час у хвилинах.
    - вкажіть 0 щоб пуші відправилися відразу.
  13. Співробітники, яким відправляти пуші при дзвінках, крім відповідальних - вкажіть співробітників зі списку.
  14. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів - вкажіть співробітників зі списку.
  15. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда - Так/Ні.
  16. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта - Так/Ні.
  17. Стандартний проміжок днів для історії статистики - вкажіть проміжок за промовчанням.
    - Для перегляду "Тільки сьогодні" вкажіть 0
  18. Автоматичний розподіл лідів - Так/Ні.
    - Рівномірний, рівномірно розподіляє створених лідів за активними (усі співробітники мають доступ до телефонії та лідів, і у них у профілі активний перемикач "Активність") співробітникам в системі.
    - Активний, розподіляє лідів по активним співробітникам у системі в цю хвилину.
    8
  19. Список співробітників для розподілу лідів - виберіть співробітників між якими розподілятимуться ліди.
  20. Логувати дані, що виходять з веб-хуків (для дебага).
    - Активуйте тільки коли в модулі несправна робота, інакше засмічуватиме журнал активності системи та навантажуватиме її додатково.

9

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.