Налаштування шаблонів швидких відповідей для месенджерів

08 серпня 2023
👁 1654

У Perfectum CRM+ERP Ви можете використовувати модулі інтеграції з месенджерами, а також налаштувати використання шаблонів готових відповідей для них.

Список месенджерів, для яких можна налаштувати шаблони готових відповідей:

Для налаштування шаблонів швидких відповідей перейдіть по шляху "Налаштування - Додатки - Чат - Готові відповіді".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Нова відповідь" - для створення нового шаблону готової відповіді.
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50..)
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці шаблонів.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці шаблонів.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку шаблонів за ключовими словами.
  6. Колонка "Назва заготовленої відповіді" - вказує назву шаблону готової відповіді, після натискання відкриється вікно перегляду/редагування шаблону.
  7. Колонка "Месенджер" - вказує список месенджерів, в яких можна використовувати цей шаблон.
  8. Кнопка "Редагувати" - для редагування шаблону готової відповіді.
  9. Кнопка "Видалити" - видалення шаблону готової відповіді.

1

Створення шаблону готової відповіді.

При створенні необхідно вказати:

  • Назва шаблону
  • Текст шаблону
  • Месенджери для яких шаблон використовуватиметься.

2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.