Налаштування модулю "Виписки із клієнт-банку Приват"
Після придбання модуля "Виписки з клієнт-банку Приват" Вам необхідно налаштувати його для коректної роботи.
Для підключення "Приват24 для Бізнесу" для цього потрібно здійснити такі кроки:
- Для отримання авторизаційних даних необхідно додати додаток "Автоклієнт" у вашій "Приват24 для Бізнесу". Модуль «Автоклієнт» комплексу «Приват24 для бізнесу» призначений для обслуговування корпоративних клієнтів та приватних підприємців.
«Автоклієнт» – програмне забезпечення, що дозволяє налаштувати періодичне автоматичне отримання виписок/залишків за рахунками та імпортувати платежі до Приват24.
Підключити «Автоклієнт» може уповноважена/довірена особа підприємства в межах своїх повноважень (доступ до рахунків та операцій синхронні у вебверсії та додатку «Автоклієнт»). - Для додавання нового клієнта або оновлення необхідно вибрати підприємство, потім перейти в меню «Каталог послуг».
- У меню «Каталог послуг» виберіть розділ «Автоклієнт» і натисніть кнопку «Підключити», потім – «Відкрити».
- Після того, як Автоклієнт буде підключено, програма стає доступною на стартовій сторінці в розділі «Облік та звіти» – «Автоклієнт»
- Далі натиснути кнопку “Підключити програму” і вибрати зі списку “API”
- Вказати необхідну назву програми та, за необхідності, вказати обмеження за ip адресою, ознайомитися з умовами та правилами використання, відзначити прапорець “Ознайомлений з умовами та правилами використання” та натиснути кнопку “Зберегти”.
- Після створення програми API необхідно перейти до налаштувань, натиснувши . Ознайомитись з умовами використання та натиснути кнопку “Ознайомлений”.
- У модальному вікні скопіювати token (для копіювання достатньо натиснути на значок ліворуч від слова token). Натиснувши на кнопку “Отримати авторизаційні дані у старому фомраті”, Ви можете отримати окремо ID та Token.
Далі необхідно додати отримані ключі всередині системи. Для цього необхідно:
- Перейдіть у СРМ шляхом "Налаштування -> Продажу -> Фінанси -> Налаштування виписок"
- Натисніть "Додати мерчанта" та заповніть обов'язково поля форми - введіть назву для мерчанта, скопійований ID, токен, номер рахунку та валюту рахунку. ВАЖЛИВО! Обов'язково вказуйте номер рахунку, для того щоб працювала інтеграція.
- Також необхідно здійснити налаштування конфігурації для Виписок. Перейдіть по шляху "Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Виписки з банку"
- Доступні такі опції, як: Час оновлення виписок (час, в який в систему будуть вивантажені виписки з ПриватБанку), Категорія витрат для виписок за замовчуванням, Вибір співробітників (які будуть отримувати повідомлення про нові оплати), Автоматичне рознесення оплат (Прі включеної опції, якщо збігається номер рахунку з підстави платежу з номером рахунку зістеми, і сума у виписці типу "Прихід", то виписка автоматично буде пов'язана з рахунком і буде створено платіж)
- Після змін у конфігурації, налаштування необхідно зберегти