Налаштування модулю "Виписки із клієнт-банку Приват"

27 вересня 2022
👁 518

Після придбання модуля "Виписки з клієнт-банку Приват" Вам необхідно налаштувати його для коректної роботи.

Для підключення "Приват24 для Бізнесу" для цього потрібно здійснити такі кроки:

  1. Для отримання авторизаційних даних необхідно додати додаток "Автоклієнт" у вашій "Приват24 для Бізнесу". Модуль «Автоклієнт» комплексу «Приват24 для бізнесу» призначений для обслуговування корпоративних клієнтів та приватних підприємців.

    «Автоклієнт» – програмне забезпечення, що дозволяє налаштувати періодичне автоматичне отримання виписок/залишків за рахунками та імпортувати платежі до Приват24.

    Підключити «Автоклієнт» може уповноважена/довірена особа підприємства в межах своїх повноважень (доступ до рахунків та операцій синхронні у вебверсії та додатку «Автоклієнт»).

  2. Для додавання нового клієнта або оновлення необхідно вибрати підприємство, потім перейти в меню «Каталог послуг».private0
  3. У меню «Каталог послуг» виберіть розділ «Автоклієнт» і натисніть кнопку «Підключити», потім – «Відкрити».private1
  4. Після того, як Автоклієнт буде підключено, програма стає доступною на стартовій сторінці в розділі «Облік та звіти» – «Автоклієнт»
    private2.jpg
  5. Далі натиснути кнопку “Підключити програму” і вибрати зі списку “API”
    private3
  6. Вказати необхідну назву програми та, за необхідності, вказати обмеження за ip адресою, ознайомитися з умовами та правилами використання, відзначити прапорець “Ознайомлений з умовами та правилами використання” та натиснути кнопку “Зберегти”.
    private4
  7. Після створення програми API необхідно перейти до налаштувань, натиснувши . Ознайомитись з умовами використання та натиснути кнопку “Ознайомлений”.
    private5
  8. У модальному вікні скопіювати token (для копіювання достатньо натиснути на значок ліворуч від слова token). Натиснувши на кнопку “Отримати авторизаційні дані у старому фомраті”, Ви можете отримати окремо ID та Token.
    private6

 

 

Для підключення "Приват24 для фіз. осіб" для цього потрібно здійснити наступні кроки (У розробці):

  1. Увійдіть до облікового запису Приват24 для фіз. осіб, використовуючи посилання http://privat24.uaprivat_sett-1.jpg< /a>
  2. Перейдіть у "Всі послуги -> Бізнес -> Мерчант"privat_sett-2.jpg
  3. У розділі "Мерчант" прив'яжіть до нього карту, ip-адресу ресурсу та виберіть опції, доступні за API ПриватБанку для даного мерчанта (у нашому випадку необхідні тільки виписки)privat_sett-3.jpg
  4. Після реєстрації натисніть "Редагувати", введіть в поле "Адреса сайту" адресу Вашої СРМ та збережіть зміниprivat_sett-3-1.jpg
  5. Скопіюйте ID мерчанта з таблиці Ваших мерчантівprivat_sett-4.jpg
  6. Токен (він же пароль) можна скопіювати з форми редагування мерчанта (за натисканням на кнопку "Редагувати" поряд з ним)privat_sett-5.jpg

 

 

 

 

Далі необхідно додати отримані ключі всередині системи. Для цього необхідно:

  1. Перейдіть у СРМ шляхом "Налаштування -> Продажу -> Фінанси -> Налаштування виписок"
  2. privat

  3. Натисніть "Додати мерчанта" та заповніть обов'язково поля форми - введіть назву для мерчанта, скопійований ID, токен, номер рахунку та валюту рахунку
  4. privat

  5. Також необхідно здійснити налаштування конфігурації для Виписок. Перейдіть по шляху "Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Виписки з банку"
  6. Доступні такі опції, як: Час оновлення виписок (час, в який в систему будуть вивантажені виписки з ПриватБанку), Категорія витрат для виписок за замовчуванням, Вибір співробітників (які будуть отримувати повідомлення про нові оплати), Автоматичне рознесення оплат (Прі включеної опції, якщо збігається номер рахунку з підстави платежу з номером рахунку зістеми, і сума у виписці типу "Прихід", то виписка автоматично буде пов'язана з рахунком і буде створено платіж)
  7. privat

  8. Після змін у конфігурації, налаштування необхідно зберегти
  9. privat

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.