Налаштування модулю "Виписки із клієнт-банку Приват"

02 серпня 2023
👁 2320

Після придбання модуля "Виписки з клієнт-банку Приват" Вам необхідно налаштувати його для коректної роботи.

Для підключення "Приват24 для Бізнесу" потрібно здійснити такі кроки:

  1. Для отримання авторизаційних даних необхідно додати додаток "Автоклієнт" у Вашій "Приват24 для Бізнесу". Модуль «Автоклієнт» комплексу «Приват24 для бізнесу» призначений для обслуговування корпоративних клієнтів та приватних підприємців.

    «Автоклієнт» – програмне забезпечення, що дозволяє налаштувати періодичне автоматичне отримання виписок/залишків за рахунками та імпортувати платежі до Приват24.

    Підключити «Автоклієнт» може уповноважена/довірена особа підприємства в межах своїх повноважень (доступ до рахунків та операцій синхронні у вебверсії та додатку «Автоклієнт»).

  2. Для додавання нового клієнта або оновлення необхідно вибрати підприємство, потім перейти в меню «Каталог послуг».private0
  3. У меню «Каталог послуг» виберіть розділ «Автоклієнт» і натисніть кнопку «Підключити», потім – «Відкрити».private1
  4. Після того, як Автоклієнт буде підключено, програма стає доступною на стартовій сторінці в розділі «Облік та звіти» – «Автоклієнт»
    private2.jpg
  5. Далі натиснути кнопку “Підключити програму” і вибрати зі списку “API”
    private3
  6. Вказати необхідну назву програми та, за необхідності, вказати обмеження за ip адресою, ознайомитися з умовами та правилами використання, відзначити прапорець “Ознайомлений з умовами та правилами використання” та натиснути кнопку “Зберегти”.
    private4
  7. Після створення програми API необхідно перейти до налаштувань, натиснувши . Ознайомитись з умовами використання та натиснути кнопку “Ознайомлений”.
    private5
  8. У модальному вікні скопіювати token (для копіювання достатньо натиснути на значок ліворуч від слова token). Натиснувши на кнопку “Отримати авторизаційні дані у старому форматі”, Ви можете отримати окремо ID та Token.
    private6

Далі необхідно додати отримані ключі всередині системи. Для цього необхідно:

Перейдіть в СРМ шляхом "Налаштування -> Продажі -> Фінанси -> Налаштування виписок"

privat

Натисніть "Додати мерчанта" і обов'язково заповніть поля форми:

  • Назва для мерчанта.
  • Скопійований ID.
  • Токен.
  • Номер рахунку.
  • Валюту рахунку.

Важливо! Обов'язково вказуйте номер рахунку, щоб інтеграція працювала.

nomer shceta v module privat

Також необхідно здійснити налаштування конфігурації для Виписок. Перейдіть по шляху "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Виписки з банку"

Доступні такі опції, як:

  • Час оновлення виписок (час, коли в систему будуть вивантажені виписки з ПриватБанку).
  • Категорія витрат для стандартних виписок.
  • Вибір співробітників (які будуть отримувати повідомлення про нові оплати).
  • Автоматичне рознесення оплат (При включеній опції, якщо збігається номер рахунку з підстави платежу з номером рахунку із системи, та сума у виписці типу "Прихід", то виписка автоматично буде пов'язана з рахунком і буде створено платіж)

Після змін у конфігурації, налаштування необхідно зберегти

pset8

Для роботи в даному модулі перейдіть в "Продажі -> Банківські виписки". Детальніше про модуль "Банківські виписки".

mo

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.