Налаштування модулю "Виписки із клієнт-банку Приват"
Після придбання модуля "Виписки з клієнт-банку Приват" Вам необхідно налаштувати його для коректної роботи.
Для підключення "Приват24 для Бізнесу" потрібно здійснити такі кроки:
- Для отримання авторизаційних даних необхідно додати додаток "Автоклієнт" у Вашій "Приват24 для Бізнесу". Модуль «Автоклієнт» комплексу «Приват24 для бізнесу» призначений для обслуговування корпоративних клієнтів та приватних підприємців.
«Автоклієнт» – програмне забезпечення, що дозволяє налаштувати періодичне автоматичне отримання виписок/залишків за рахунками та імпортувати платежі до Приват24.
Підключити «Автоклієнт» може уповноважена/довірена особа підприємства в межах своїх повноважень (доступ до рахунків та операцій синхронні у вебверсії та додатку «Автоклієнт»). - Для додавання нового клієнта або оновлення необхідно вибрати підприємство, потім перейти в меню «Каталог послуг».
- У меню «Каталог послуг» виберіть розділ «Автоклієнт» і натисніть кнопку «Підключити», потім – «Відкрити».
- Після того, як Автоклієнт буде підключено, програма стає доступною на стартовій сторінці в розділі «Облік та звіти» – «Автоклієнт»
- Далі натиснути кнопку “Підключити програму” і вибрати зі списку “API”
- Вказати необхідну назву програми та, за необхідності, вказати обмеження за ip адресою, ознайомитися з умовами та правилами використання, відзначити прапорець “Ознайомлений з умовами та правилами використання” та натиснути кнопку “Зберегти”.
- Після створення програми API необхідно перейти до налаштувань, натиснувши . Ознайомитись з умовами використання та натиснути кнопку “Ознайомлений”.
- У модальному вікні скопіювати token (для копіювання достатньо натиснути на значок ліворуч від слова token). Натиснувши на кнопку “Отримати авторизаційні дані у старому форматі”, Ви можете отримати окремо ID та Token.
Далі необхідно додати отримані ключі всередині системи. Для цього необхідно:
Перейдіть в СРМ шляхом "Налаштування -> Продажі -> Фінанси -> Налаштування виписок"
Натисніть "Додати мерчанта" і обов'язково заповніть поля форми:
- Назва для мерчанта.
- Скопійований ID.
- Токен.
- Номер рахунку.
- Валюту рахунку.
Важливо! Обов'язково вказуйте номер рахунку, щоб інтеграція працювала.
Також необхідно здійснити налаштування конфігурації для Виписок. Перейдіть по шляху "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Виписки з банку"
Доступні такі опції, як:
- Час оновлення виписок (час, коли в систему будуть вивантажені виписки з ПриватБанку).
- Категорія витрат для стандартних виписок.
- Вибір співробітників (які будуть отримувати повідомлення про нові оплати).
- Автоматичне рознесення оплат (При включеній опції, якщо збігається номер рахунку з підстави платежу з номером рахунку із системи, та сума у виписці типу "Прихід", то виписка автоматично буде пов'язана з рахунком і буде створено платіж)
Після змін у конфігурації, налаштування необхідно зберегти
Для роботи в даному модулі перейдіть в "Продажі -> Банківські виписки". Детальніше про модуль "Банківські виписки".