Інші налаштування

16 травня 2025
👁 3859

Для переходу до розділу перейдіть по шляху: "Налаштування - Конфігурація - Початкове налаштування - Інші налаштування".

Інші налаштування.

Доступні можливості:

  1. Вимагати, щоб клієнт реєструвався для перегляду контракту - Так/Ні.
  2. Роль співробітника за промовчанням - виберіть зі списку ролей.
  3. Видалити журнал активності системи старше X місяців - вкажіть кількість місяців, через яку буде очищатися журнал активності системи.
  4. Увімкнені розділи - відображається список модулів, приберіть модуль зі списку, щоб він не був доступний у системі.
  5. Видалятимуть нагадування старші за Х місяців - вкажіть кількість місяців, через які будуть видалятися старі нагадування.
  6. Показувати в меню іконку "Повідомити про помилку" - Так/Ні.
  7. Використовувати зменшену версію файлів для css та js (тільки системні файли) - Так/Ні.
  8. Показувати попередження системи та плагінів на дашбордах - включає/відключає повідомлення про вимоги та помилки модулів на дашборді (якщо модулі не налаштовані правильно).
  9. Показувати візард - включає/відключає путівник системи, в якому під час активації системи ви виконуєте завдання та знайомитеся із системою.

1

Завантаження файлів

Доступні можливості:

  1. Переглядати docx, xlsx та pdf без завантаження - дозволяє відкривати файли зазначених форматів усередині системи в окремому вікні, без завантаження їх на пристрій.
  2. Дозволені типи файлів - за потреби додайте свій тип файлу через кому як зазначені файли в полі.
  3. Максимальне завантаження файлу у форматі медіа (MB) - вкажіть обсяг МВ файлу, що максимально завантажується (у коробкових версіях є обмеження сервера на максимальне завантаження файлів).
  4. Макс. кількість файлів під час завантаження - вкажіть кількість файлів для завантаження.

Примітка! Для хмарної версії системи немає можливості вибору максимального об'єму файлу та кількості файлів при завантаженні.

2

Налаштування табличних даних

Доступні можливості:

  1. Зберігати останнє індивідуальне сортування даних у таблицях для користувачів - Так/Ні.
  2. Показувати кнопку експорту даних з таблиць - виберіть потрібний варіант.
  3. Кількість даних для відображення на сторінці - визначає кількість рядків таблиці, що відображаються на сторінці (у хмарній версії системи є обмеження до 100 рядків).
  4. Використовувати налаштування фільтрів - Так/Ні.
  5. Увімкнути плитковий режим виведення даних - Так/Ні. Оптимізує виведення колонок таблиці, якщо раніше необхідно було прокрутити таблицю і знайти потрібну колонку, тепер таблиці не мають прокруток і колонки відображаються відразу під першими колонками які поміщаються на сторінці.

3

При активації плиткового режиму виведення даних перейдіть у потрібний вам розділ, натисніть на порожню частину сторінки навпроти необхідного запису, після чого розкриється новий рядок таблиці із зазначенням колонок.

6 1

Додаткові права

Доступні можливості:

  1. Дозволити співробітникам без прав адміністратора створювати статус в області Ліда? - Так/Ні.
  2. Дозволити співробітникам без прав адміністратора створювати Джерело ліда в області Ліда? - Так/Ні.
  3. Дозволити співробітникам без прав адміністратора створювати Групу клієнта в області Клієнта? - Так/Ні.
  4. Дозволити співробітникам без прав адміністратора створювати Послугу в області Запиту? - Так/Ні.
  5. Дозволити співробітникам без прав адміністратора зберігати попередньо визначені відповіді з повідомлень запитів - Так/Ні.
  6. Дозволити співробітникам без прав адміністратора створювати Тип договору в області Договору? - Так/Ні.
  7. Дозволити співробітникам без прав адміністратора створювати Категорії витрат у галузі Видатків? - Так/Ні.

4

Гарячі клавіші

Доступні можливості:

  1. Інформація про гарячі клавіші системи.
  2. Активувати гарячі клавіші? - Так/Ні.

5

Налаштування пошуку

Доступні можливості:

  1. Активувати розділ для пошуку в системі.
  2. Додаткові налаштування для модулів.
  3. Кнопка "Скинути" - скидає параметри на значення "за замовчуванням"..
    6
  4. Обмежити результати верхньої панелі пошуку до - вкажіть максимальну кількість рядків результатів під час пошуку.

7

Налаштування повідомлень

Доступні можливості:

  1. Порядок сповіщень за замовчуванням - Спочатку не прочитані / За датою.
  2. Увімкнути групування повідомлень - Так/Ні.
  3. Вимкнути можливість індивідуального налаштування повідомлень користувачами - Так/Ні (Після активації, всі повідомлення для всіх співробітників та адмінів будуть налаштовуватися в профілях адміністратора системи та будуть однакові для всіх).
  4. Вимкнути вікно сповіщень під час авторизації - Так/Ні.
  5. Видаляти повідомлення старші за Х днів - вкажіть кількість днів.

8

Швидкодія

Доступні можливості:

  1. Використовувати кешовану таблицю лідів - Так/Ні.
  2. Включити авто оновлення таблиці лідів - Так/Ні.
  3. Використовувати кешовану таблицю завдань - Так/Ні.
  4. Увімкнути авто оновлення таблиці завдань - Так/Ні.
  5. Використовувати кешовану таблицю клієнтів - Так/Ні.
  6. Використовувати кешовану таблицю рахунків - Так/Ні.
  7. Відкладене виконання тривалих процесів - Так/Ні (вимагає додаткового налаштування службової черги cron).

9

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.