Службові Email - дозволяють відправляти співробітникам, клієнтам, лідам системи повідомлення на пошту, лист зі скиданням пароля та інші шаблони з розділу "Шаблони електронних листів" шляхом "Налаштування - Компанія - Шаблони - Шаблони ел. листів".
Шлях до розділу: "Налаштування - Конфігурація - Службові електронної пошти".
SMTP налаштування.
Доступні можливості:
Засіб відправлення - вкажіть необхідний засіб відправлення.
Email протокол - вкажіть необхідний протокол.
Шифрування електронної пошти - вкажіть потрібний
SMTP Хост - вкажіть хост вашої пошти.
SMTP Порт - вкажіть порт, через який працює хост.
SMTP Email - вкажіть пошту яку хочете використовувати для службових листів.
SMTP Користувач - заповніть при необхідності (можна продублювати пошту).
SMTP пароль - вкажіть пароль пошти. (Для Gmail потрібен пароль програми, деталі у статті нижче).
Email кодування - вкажіть необхідну за потребою.
Прихована копія всіх листів - вкажіть пошту, на яку будуть надсилатися копії листів.
Надіслати тестовий Email - введіть пошту на яку хочете надіслати тестовий лист, та натисніть на кнопку "Надіслати". Обов'язково перевірте надсилання листів після налаштування, це дозволить зрозуміти чи налаштовано правильно і пошта може надсилати листи співробітникам.
Черга листів.
Черга листів надсилає листи автоматично з інтервалом роботи головного Cron завдання раз на 2 години за замовчуванням. Листи не відразу відправлятимуться, а у вказаний проміжок або при використанні окремого завдання Cron у вказаний проміжок по кілька штук (як у нас у прикладі по 10 листів).
Доступні можливості:
Email черга - у разі потреби увімкніть чергу для листів.
Використовувати будівлю для обробки службової черги – дозволяє оптимізувати чергу та обробляти запити на відправку кожну хвилину, а не кожні 10 або більше в залежності від налаштування головного Cron завдання.
Кількість листів у черзі - відображається після включення черги.
Кнопка "Очистити чергу" - відображається після увімкнення черги.
Кількість email-листів, які будуть відправлені за раз - вкажіть скільки листів буде відправлено за раз.
Не додавати Email листи з вкладеннями у чергу - так/ні. Перед активацією прочитайте примітку біля налаштування.
Дні тижня для відправки автоматичних листів - виберіть зі списку (тільки в дані дні будуть надсилатися автоматичні листи клієнтам/співробітникам/лідам) Тимчасовий інтервал для відправки автоматичних листів - вкажіть часовий інтервал (тільки в даний час буде вказано вказати 00:00 - 00:00 відправка буде здійснюватися тільки опівночі, а не протягом усього дня).
Шаблон електронної пошти.
Визначений заголовок - вносити зміни не потрібно;
Зумовлений підпис - вносити зміни не потрібно;
Підпис у листах.
Підпис Email - вкажіть підпис для листів. Цей підпис використовуватиметься не тільки в масових розсилках, а й при надсиланні комерційних пропозицій, прорахунків, рахунків на оплату.
Створення пароля програми для Gmail.
Для підключення Gmail необхідно згенерувати пароль програми та використовувати його замість Вашого основного пароля. Шифрування – SSL.https://support.google.com/accounts/answer/185833
Ви можете підключити пошту від Office365 (Outlook) та використовувати її у службових цілях. Для цього внесіть налаштування відповідно до наступного зображення:
- SMTP Пароль - Ваш пароль від скриньки на office365
Перевірка коректності внесених налаштувань.
Після натискання кнопки "Зберегти налаштування" внизу сторінки в полі "Надіслати тестовий e-mail" вкажіть Вашу актуальну пошту для перевірки налаштувань.
Після надсилання тестового листа Ви повинні побачити повідомлення, вказане на першому зображенні праворуч вгорі.
При переході до пошти, вказаної в пункті "Надіслати тестовий E-mail" Ви повинні побачити лист наступного змісту: