Профіль "Не співробітник"
Якщо Ви плануєте найняти віддаленого співробітника або співробітника, який буде працювати на Вас на аутсорсі (тимчасовий співробітник), в системі є функція "Не співробітник"
Ця функція дає можливість створення співробітника з обмеженим доступом в систему. Співробітник зможе авторизуватися в системі, але не зможе бачити весь функціонал системи, а отже їм користуватися.
Співробітник з профілем "Не співробітник" може:
- Переглянути свій профіль
- Змінити свій профіль
- Подивитися свій робочий час
- Зайти в розділ "Робоча панель" - для перегляду та налаштувань дашборда "віджетів"
- Зайти в розділ "Календар" - для перегляду та створення подій пов'язаних зі співробітником
- Зайти в розділ "Мої завдання" - для перегляду та створення індивідуальних завдань
- Зайти в розділ "Повідомлення" - для спілкування з іншими співробітниками
- Зайти в розділ "Завдання" - для перегляду завдань які йому призначені
- Зайти в розділ "Проекти" - для перегляду проектів в яких бере участь співробітник
- Зайти в розділ "Ліди" - для перегляду та створення лідів до яких відноситься співробітник
- Зайти в розділ "Історія дзвінків" - для перегляду і прослуховування дзвінків з лідами до яких відноситься співробітник
- Зайти в розділ "Ментальні карти" - для перегляду та створення ментальних карт в яких бере участь співробітник
- Зайти в розділ "Підтримка" - для перегляду та створення тікетів
- Зайти в розділ "Програми - Файли" - для завантаження / скачування файлів з загального доступу
- Зайти в розділ "Нотатки" - для створення особистих заміток
Для встановлення співробітнику статусу "Не співробітник" зайдіть в розділ "Налаштування -> Компанія -> Співробітники". Оберіть співробітника, що Вас цікавить, і поставте йому статус "Не співробітник".
Для створення співробітника зі статусом "Не співробітник" зайдіть в розділ "Налаштування -> Компанія -> Співробітники" і натисніть на кнопку "Новий співробітник". При створенні нового співробітника виберіть йому статус "Не співробітник"