Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією Zadarma"

01 грудня 2025
👁 1409

Для налаштування модуля "IP-телефонії Zadarma" необхідно перейти шляхом "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Zadarma"

Доступні налаштування:

  • URL для надсилання інформації про дзвінки - необхідно використовувати в особистому кабінеті IP-телефонії Zadarma.
  • Api ключ - ключ з особистого кабінету IP-телефонії Zadarma.
  • Api пароль - пароль з особистого кабінету IP-телефонії Zadarma.
  • Стандартний проміжок днів для історії та статистики - вкажіть кількість днів для синхронізації історії та статистики (для перегляду історії лише за сьогодні вкажіть - 0).
  • Створювати лідів із пропущених дзвінків - Так/Ні.
  • Автоматичне створення ліда при відповіді на вхідний дзвінок - Так/Ні.

    - Якщо обрано "Так", і в системі є лід в активному статусі (НЕ виграний, НЕ програний, НЕ неякісний), тоді в історію буде підтягнутий лід.

    - Якщо в системі, за номером телефону, буде знайдено лід у вище описаному статусі і в телефонії стоїть налаштування створення, то буде створено новий лід.

    Ліди не в активному статусі, вони закриті і телефонія на них не звертає уваги.

  • 1

  • Створити ліди з пропущених вихідних дзвінків? - Так/Ні.
  • Автоматичне створення ліда при відповіді на вихідний дзвінок. - Так/Ні.

    Якщо обрано "Так" - При увімкненому налаштуванні, в момент створення, лід прив`яжеться до клієнта.

    Якщо обрано "Ні" - При вимкненому налаштуванні, лід створюватися не буде.

  • Джерело ліда за замовчуванням при автостворенні (для пропущеного дзвінка) - вкажіть джерело ліда з доступних.
  • Джерело ліда за замовчуванням при автостворенні (для прийнятого дзвінка) - вкажіть джерело ліда з доступних.
  • Статус автоматичного відкриття ліда під час вихідного дзвінка за програними - вкажіть статус з доступних.
  • Час, через який буде відправлено пуші групі співробітників, якщо знайдено відповідальний - вкажіть - 0, щоб пуші відправилися відразу.
  • Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда - Так/Ні.
  • Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта - Так/Ні.
  • Співробітники, яким відправляти пуші при дзвінках, крім відповідальних - оберіть зі списка.
  • Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів - виберіть зі списку співробітника.
  • Автоматичний розподіл лідів для пропущених вхідних дзвінків - Рівномірний/Активний.

    Можливість розподілу автоматично згенерованих лідів із пропущених дзвінків за невідомим номером між співробітниками.

    Рівномірний - Розподіл йде по кожному співробітнику рівномірно.

    Активний - Розподіл йде за доступними онлайн співробітниками. Якщо немає таких, включається режим Рівномірний.

  • Список співробітників для авторозподілу лідів для пропущених вхідних дзвінків - обрати зі списку.

    Якщо список співробітників порожній, автоматична прив`язка не працює. При оновленні списку співробітників історія автоматичної прив'язки скидається.

2

3

Налаштування інтеграції.

Для початку необхідно скопіювати посилання з поля NOTIFY URL.

3.1

Після входу в особистий кабінет Zadarma, переходимо шляхом: "Налаштування - Інтеграція та API - натискаємо на блок Notification"

3

У вікні необхідно вставити посилання, у поле "Про дзвінки в АТС", після чого натиснути кнопку "Увімкнути".

4

Після включення необхідно активувати чек бокси як на зображенні нижче:

5

Отримання API ключа та пароля.

Переходимо шляхом: "Налаштування - Інтеграція та API - Ключі API" в полях (№5) буде інформація про потрібні параметри.

Натискаємо кнопку "Створити/Змінити ключ", далі на пошту що Ви вказували при реєстрації в особистому кабінеті Zadarma буде надіслано листа з підтвердженням цієї дії, після підтвердження ключі З'являться/Зміняться та будуть доступні для копіювання

6

З поля Key копіюємо значення ключа та вставляємо його в налаштуваннях телефонії Zadarma у Perfectum, у полі "API ключ".

З поля Secret копіюємо значення ключа та вставляємо його в налаштуваннях телефонії Zadarma у Perfectum, у полі "API пароль".

7

Отримання SIP номерів співробітників.

Переходимо шляхом: "Моя АТС - Внутрішні номери", у полі (№3) виділено список співробітників, у полі (№4) виділено внутрішні номери співробітників.

8

Копіюємо значення внутрішніх номерів та вставляємо їх у профіль співробітника у полі "Внутрішній номер".

Важливо! Для кожного співробітника потрібний окремий внутрішній номер для коректного запису дзвінків у системі.

7.1

З питань створення співробітника, редагування профілю, тощо, в особистому кабінеті Zadarma звертайтесь безпосередньо до менеджера Zadarma або на підтримку Zadarma.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.