Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією Zadarma"

25 червня 2024
👁 697

Для налаштування модуля "IP-телефонії Zadarma" необхідно перейти шляхом "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Zadarma"

Доступні налаштування:

  1. URL для надсилання інформації про дзвінки - необхідно використовувати в особистому кабінеті IP-телефонії Zadarma.
  2. Api ключ - ключ з особистого кабінету IP-телефонії Zadarma.
  3. Api пароль - пароль з особистого кабінету IP-телефонії Zadarma.
  4. Стандартний проміжок днів для історії та статистики - вкажіть кількість днів для синхронізації історії та статистики (для перегляду історії лише за сьогодні вкажіть - 0).
  5. Створювати лідів із пропущених дзвінків - Так/Ні.
  6. Автоматичне створення ліда при відповіді на вхідний дзвінок - Так/Ні.

    - Якщо обрано "Так", і в системі є лід в активному статусі (НЕ виграний, НЕ програний, НЕ неякісний), тоді в історію буде підтягнутий лід.

    - Якщо в системі, за номером телефону, буде знайдено лід у вище описаному статусі і в телефонії стоїть налаштування створення, то буде створено новий лід.

    Ліди не в активному статусі, вони закриті і телефонія на них не звертає уваги.

  7. Співробітники, яким відправляти пуші під час дзвінків, окрім відповідальних - виберіть співробітників.
  8. Джерело ліда за замовчуванням при автостворенні (для пропущеного дзвінка) - вкажіть джерело ліда з доступних.
  9. Джерело ліда за замовчуванням при автостворенні (для прийнятого дзвінка) - вкажіть джерело ліда з доступних.1
  10. Статус автоматичного відкриття ліда під час вихідного дзвінка за програними - вкажіть статус з доступних.
  11. Час, через який буде відправлено пуші групі співробітників, якщо знайдено відповідальний - вкажіть - 0, щоб пуші відправилися відразу.
  12. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда - Так/Ні.
  13. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта - Так/Ні.
  14. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів - виберіть зі списку співробітника.

2

Налаштування інтеграції.

Для початку необхідно скопіювати посилання з поля NOTIFY URL.

3.1

Після входу в особистий кабінет Zadarma, переходимо шляхом: "Налаштування - Інтеграція та API - натискаємо на блок Notification"

3

У вікні необхідно вставити посилання, у поле "Про дзвінки в АТС", після чого натиснути кнопку "Увімкнути".

4

Після включення необхідно активувати чек бокси як на зображенні нижче:

5

Отримання API ключа та пароля.

Переходимо шляхом: "Налаштування - Інтеграція та API - Ключі API" в полях (№5) буде інформація про потрібні параметри.

Натискаємо кнопку "Створити/Змінити ключ", далі на пошту що Ви вказували при реєстрації в особистому кабінеті Zadarma буде надіслано листа з підтвердженням цієї дії, після підтвердження ключі З'являться/Зміняться та будуть доступні для копіювання

6

З поля Key копіюємо значення ключа та вставляємо його в налаштуваннях телефонії Zadarma у Perfectum, у полі "API ключ".

З поля Secret копіюємо значення ключа та вставляємо його в налаштуваннях телефонії Zadarma у Perfectum, у полі "API пароль".

7

Отримання SIP номерів співробітників.

Переходимо шляхом: "Моя АТС - Внутрішні номери", у полі (№3) виділено список співробітників, у полі (№4) виділено внутрішні номери співробітників.

8

Копіюємо значення внутрішніх номерів та вставляємо їх у профіль співробітника у полі "Внутрішній номер".

Важливо! Для кожного співробітника потрібний окремий внутрішній номер для коректного запису дзвінків у системі.

7.1

З питань створення співробітника, редагування профілю, тощо, в особистому кабінеті Zadarma звертайтесь безпосередньо до менеджера Zadarma або на підтримку Zadarma.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.