Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією UniTalk"

08 вересня 2025
👁 2025

Для налаштування модуля "IP-телефонії Unitalk" необхідно перейти шляхом "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Unitalk"

Доступні налаштування модуля IP-телефонії Unitalk:

  • URL для отримання даних у процесі виклику - необхідно використовувати в особистому кабінеті IP-телефонії Unitalk.
  • UniTalk ApiKey - ключ з особистого кабінету "IP-телефонії Unitalk"
  • Проміжок днів у фільтрі поле таблиці дзвінків, за замовчуванням - вкажіть число в днях
  • Автоматичне створення лідів із пропущених дзвінків - Так/Ні.
  • Автоматичне створення ліда при відповіді на вхідний дзвінок - Так/Ні.

    - Якщо обрано "Так", і в системі є лід в активному статусі (НЕ виграний, НЕ програний, НЕ неякісний), тоді в історію буде підтягнутий лід.

    - Якщо в системі, за номером телефону, буде знайдено лід у вище описаному статусі і в телефонії стоїть налаштування створення, то буде створено новий лід.

    Ліди не в активному статусі, вони закриті і телефонія на них не звертає уваги.

  • Створювати ліда при прийнятому вхідному дзвінку, якщо в системі (за номером телефону) було знайдено клієнта. - Так/Ні.

    При увімкненому налаштуванні, в момент створення, лід прив`яжеться до клієнта. При вимкненому налаштуванні, лід створюватися не буде.

  • Створювати лідів із пропущених вихідних дзвінків? - Так/Ні.
  • Автоматичне створення ліда при відповіді на вихідний дзвінок. - Так/Ні.
  • Джерело ліда за замовчуванням при автостворенні.
  • Джерело ліда за замовчуванням при автостворенні (для прийнятого дзвінка).
  • Статус для автоматичного відкриття ліда при вихідному дзвінку за програними.

    Під час ініціювання дзвінка з картки неякісного/програного ліда, якщо не буде знайдено іншого (відкритого), за номером телефону на який дзвонимо, з ліда зніметься позначка "неякісного" і він перейде. Функціонал працює лише за вибраного статусу.

  • Співробітники, яким відправляти пуші під час дзвінків, окрім відповідальних - виберіть співробітників.
  • Пауза після якої відправляться пуші співробітникам після їх формування - вкажіть число.
  • Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда - Так/Ні.
  • Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта - Так/Ні.
  • Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів - Так/Ні.
  • Автоматичний розподіл лідів.

    Варіант розподілу автоматично згенерованих із пропущених дзвінків лідів, за невідомим номером, між співробітниками.

    Рівномірний - Розподіл йде по кожному співробітнику рівномірно.

    Активний - Розподіл йде за доступними онлайн співробітникам, якщо немає таких, включається режим Рівномірний.

  • Список співробітників для авторозподілу.

    Якщо список співробітників порожній - авторозподільник не працює. При оновленні списку співробітників історія авторозподілу обнуляється.

  • Використовується плагін Unitalk для браузера Google Chrome. - Так/Ні.

11

22

33

(Пункт 1) Для налаштування коректної роботи модуля IP-телефонії Unitalk Вам необхідно:

  1. Зайти в особистий кабінет Unitalk, у бічній панелі перейти до розділу "Обробка подій".
  2. Вкажіть назву вебхука.
  3. У параметр URL вставити "URL для отримання даних у процесі виклику" з налаштувань модуля Unitalk у Вашій системі.
  4. Виберіть HTTP метод "POST"
  5. Натиснути кнопку "Зберегти"

Примітка: Ви можете використовувати будь-яку "Назву" вебхука, а також при копіюванні "URL для отримання даних у процесі виклику" необхідно перевірити чи немає в адресі зайвих пробілів.

2

(Пункт 2) Далі необхідно відкрити бічну панель, перейти до розділу "Інтеграція" та відкрити "API".

3

(Пункт 3) Далі необхідно натиснути кнопку "Створити API ключ", після чого скопіювати ключ і вставити в налаштуваннях Unitalk у параметр "UniTalk ApiKey"

4

(Пункт 4) Після цього необхідно спуститися нижче по сторінці та в "Обробці подій дзвінків (Вихідні вебхуки)" вибрати створений раніше веб хук (Пункт 1).

  1. Натисніть трикутник біля події.
  2. Зі списку виберіть хук, який створювали в (Пункт 1).
  3. Зробіть ці дії з іншими подіями

5

(Пункт 6) Налаштування внутрішніх номерів працівників. Потрібно відкрити бічну панель та вибрати розділ "Користувачі".

6

Далі:

  1. Натиснути на кнопку "Налаштування Sip", зробити необхідні налаштування
  2. Скопіювати номер "Sip лінії" та вставити у профіль співробітника (Пункт 7)

7

(Пункт 7) Додавання SIP лінії у профіль співробітника. Перейдіть до розділу «Налаштування -> Компанія -> Співробітники», відкрийте картку співробітника та в полі «Внутрішній номер» вкажіть внутрішній номер співробітника та натисніть «Зберегти».

8

Увага: При використанні телефонії Unitalk відключіть інші телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача.

9

Для налаштування оповіщень під час вхідного дзвінка необхідно налаштувати Push-сповіщення. Після налаштування переконайтеся, що у Вас включені повідомлення у браузері.

10

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.