Налаштування модуля "Єдиний чат з Viber"
Командою Perfectum CRM + ERP створений модуль "Єдиний чат з Viber", який надає можливість здійснювати комунікації з клієнтами, використовуючи чат-бот в Viber.
Канал Viber дає можливість створити відкриту лінію за допомогою чат-бота Viber. Для підключення каналу Viber до Perfectum CRM + ERP знадобиться спеціальний параметр - ключ, який видається при створенні бота в Viber. Створення чат-боту Viber для Perfectum CRM + ERP відбувається на партнерському акаунті. Основна перевага партнерського акаунта - простота створення чат-бота і безкоштовна основа.
Для початку створення чат-бота повинен бути обліковий запис Viber - додаток на телефоні або на комп'ютері (в іншому випадку - потрібно створити).
Поетапне налаштування:
1. Для роботи в даному модулі необхідний акаунт партнера. Для цього потрібно пройти
- вкажіть номер телефону, до якого буде прив'язаний акаунт партнера
- внести код підтвердження, який прийде на телефон
- створіть чат-бот, використовуючи запропоновану форму
2. Заповніть поля для створення чат-бота:
- іконка (400 * 400 пікселів)
- ім'я бота - буде відображено в Viber Ваших клієнтів
- url адреса
- категорію і підкатегорію бота
- мова інтерфейсу
- короткий опис
- website адреса (не є обов'язковою)
- локація - місце розташування
- відзначити чек-бокси, якщо Ваш бот відноситься до дорослого контенту і на згоду використання сервісом
3. Після створення чат-бота буде відображений ключ (Private token)
4. Скопіюйте ключ та вставте в систему (Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Viber), після чого натисніть "Синхронізувати"
5. Працюємо таким чином:
якщо у клієнта не встановлено додаток Viber на ком'ютера, то після натискання на іконку Viber нічого не відбувається (рекомендовано в такому випадку заходити на сайт з мобільного пристрою - клік на іконці Viber відкриє мобільний додаток Viber і бот буде добавлено в контакти клієнта)
Робота модуля Viber в системі залежить від прав співробітників і не представляє складнощів. Перейдіть в "Активності-> Чат -> Viber", Вам доступно:
- фільтр по оператору - для вибору чатів за потрібним оператором
- фільтр по статусу - виберіть статус
- фільтр по періоду - визначте потрібний період
- кнопка "Експорт" - для експорту чатів
- кнопка "Масові дії" - для масового видалення чатів
- поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами
- таблиця всіх комунікацій з клієнтами
- іконка "Відкрити чат" - для приєднання до чату
- іконка "Видалити чат" - для видалення чату
По кліку на іконку "Відкрити чат" буде відкритий чат з обраним клієнтом, вам доступні такі функціональні можливості:
- кнопка "Всі чати" - для повернення на загальну сторінку чатів
- зміна статусу
- кнопка "Новий лід" - для конвертації контакту в ліда
- кнопка "Вибрати зв'язок" - для вибору зв'язку з існуючими клієнтами/лідами
- кнопка "Завершити чат" - для завершення чату
- поле для введення тексту повідомлень
- кнопка "Приєднатися" - якщо ви не є учасником чату
- кнопка "Відправити" - для відправки повідомлень
- кнопка для прикріплення файлів