Налаштування модуля "Єдиний чат з Viber"

25 липня 2023
👁 2587

Командою Perfectum CRM+ERP розроблено модуль "Єдиний чат з Viber", який дає можливість здійснювати комунікацію з клієнтами, використовуючи чат-бот у Viber.

Канал Viber дозволяє створити відкриту лінію за допомогою чат-бота Viber. Для підключення каналу Viber до Perfectum CRM+ERP знадобиться спеціальний параметр - ключ, який видається під час створення бота Viber. Створення чат-бота Viber для Perfectum CRM+ERP відбувається на партнерському обліковому записі. Основна перевага партнерського облікового запису - простота створення чат-бота та безплатна основа.

Для початку створення чат-бота повинен бути обліковий запис Viber - програма на телефоні або на комп'ютері (інакше - потрібно створити).

Поетапне налаштування:

1. Для роботи в даному модулі необхідний обліковий запис партнера. Для цього потрібно пройти реєстрацію:

  • Вкажіть номер телефону, до якого буде прив'язаний обліковий запис партнера

kp

  • Внести код підтвердження на телефон

kp

  • Створіть чат-бот за допомогою запропонованої форми

kp

2. Заповніть поля, щоб створити чат-бот:

  • Іконка (400*400 пікселів)
  • Ім'я бота - буде відображено у Viber Ваших клієнтів
  • Url адреса
  • Категорію та підкатегорію бота
  • Мова інтерфейсу
  • Короткий опис
  • Website адреса (не є обов'язковою)
  • Локація - розташування
  • Відзначити чек-бокси, якщо Ваш бот належить до дорослого контенту та на згоду використання сервісу

kp

3. Після створення чат-бота буде відображено ключ (Private token)

kp

  1. Скопіюйте ключ і вставте в систему (Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Viber).
  2. Виберіть співробітників, яким потрібно надати доступ до модуля (за потребою).
  3. Після чого натисніть "Синхронізувати".

6

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.