Налаштування модуля "Єдиний чат з Viber"

29 листопада 2022
👁 1599

Командою Perfectum CRM + ERP створений модуль "Єдиний чат з Viber", який надає можливість здійснювати комунікації з клієнтами, використовуючи чат-бот в Viber.

Канал Viber дає можливість створити відкриту лінію за допомогою чат-бота Viber.  Для підключення каналу Viber до Perfectum CRM + ERP знадобиться спеціальний параметр - ключ, який видається при створенні бота в Viber. Створення чат-боту Viber для Perfectum CRM + ERP відбувається на партнерському акаунті.  Основна перевага партнерського акаунта - простота створення чат-бота і безкоштовна основа.

Для початку створення чат-бота повинен бути обліковий запис Viber - додаток на телефоні або на комп'ютері (в іншому випадку - потрібно створити).

Поетапне налаштування:

1. Для роботи в даному модулі необхідний акаунт партнера.  Для цього потрібно пройти реєстрацію:

  • вкажіть номер телефону, до якого буде прив'язаний акаунт партнера

kp

  • внести код підтвердження, який прийде на телефон

kp

  • створіть чат-бот, використовуючи запропоновану форму

kp

2. Заповніть поля для створення чат-бота:

  • іконка (400 * 400 пікселів)
  • ім'я бота - буде відображено в Viber Ваших клієнтів
  • url адреса
  • категорію і підкатегорію бота
  • мова інтерфейсу
  • короткий опис
  • website адреса (не є обов'язковою)
  • локація - місце розташування
  • відзначити чек-бокси, якщо Ваш бот відноситься до дорослого контенту і на згоду використання сервісом

kp

3. Після створення чат-бота буде відображений ключ (Private token)

kp

4. Скопіюйте ключ та вставте в систему (Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Viber), після чого натисніть "Синхронізувати"

kp

5. Працюємо таким чином:

якщо у клієнта не встановлено додаток Viber на ком'ютера, то після натискання на іконку Viber нічого не відбувається (рекомендовано в такому випадку заходити на сайт з мобільного пристрою - клік на іконці Viber відкриє мобільний додаток Viber і бот буде добавлено в контакти клієнта)

Робота модуля Viber в системі залежить від прав співробітників і не представляє складнощів.  Перейдіть в "Активності-> Чат -> Viber", Вам доступно:

  1. фільтр по оператору - для вибору чатів за потрібним оператором
  2. фільтр по статусу - виберіть статус
  3. фільтр по періоду - визначте потрібний період
  4. кнопка "Експорт" - для експорту чатів
  5. кнопка "Масові дії" - для масового видалення чатів
  6. поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами
  7. таблиця всіх комунікацій з клієнтами
  8. іконка "Відкрити чат" - для приєднання до чату
  9. іконка "Видалити чат" - для видалення чату

По кліку на іконку "Відкрити чат" буде відкритий чат з обраним клієнтом, вам доступні такі функціональні можливості:

  • кнопка "Всі чати" - для повернення на загальну сторінку чатів
  • зміна статусу
  • кнопка "Новий лід" - для конвертації контакту в ліда
  • кнопка "Вибрати зв'язок" - для вибору зв'язку з існуючими клієнтами/лідами
  • кнопка "Завершити чат" - для завершення чату
  • поле для введення тексту повідомлень
  • кнопка "Приєднатися" - якщо ви не є учасником чату
  • кнопка "Відправити" - для відправки повідомлень
  • кнопка для прикріплення файлів

kp

kp

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.