Налаштування модуля "Єдиний чат з Telegram"

25 липня 2023
👁 3290

Для використання модуля "Єдиний чат з Telegram" необхідно отримати Токен доступу. Зробити це можна як при створенні нового бота в Telegram, так і вже існуючому.

Для реєстрації бота скористайтеся посиланням або знайдіть бота BotFather в самому Telegram та натисніть Розпочати.

telegram notifications

Виберіть команду, щоб створити нового бота – /newbot

telegram notifications

Введіть назву бота (вона має бути унікальною) та ім'я користувача. Після успішної реєстрації чат-бота Ви отримаєте ключ (token).

telegram notifications

Далі необхідно скопіювати та вставити отриманий Token. Перейдіть по шляху "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Telegram". У полі "Ключ Telegram" вставте Token та натисніть кнопку "Синхронізувати".

Доступні параметри вкладка "Загальні":

  1. Поле "Ключ Telegram" - необхідно ввести токен Telegram бота.
  2. Поле "Співробітники" - дозволяє вказати співробітників, яким необхідно надати доступ до боту.
  3. Кнопка "Синхронізувати" - натисніть після заповнення пунктів 1 і 2, кнопка додає бота в систему.
  4. Поле для вибору кількості відображення токенів телеграм ботів на сторінці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці токенів ботів.
  6. Графа "Пошук" - для пошуку робота за ключовими словами.
  7. Кнопка "Редагувати" - дозволяє редагувати список співробітників, яким потрібно надати доступ до бота.
  8. Кнопка "Вилучить" - для видалення токена бота.

s4

Доступні параметри вкладка "Конфігурація":

  1. Автоматичне створення ліда за зверненням - так/ні. (при кожному новому чаті створюватиметься лід у системі).
  2. Автоматичне закріплення чатів за персональним менеджером клієнта - так/ні. (якщо вибрати "так" і у чат напише клієнт, у якого збігається номер телефону або пошта з клієнтом у системі, тоді за цим чатом буде закріплений персональний менеджер клієнта).
  3. Обов'язковий телефон – так/ні. (перед тим, як клієнт зможе написати запит, система автоматично запитає у нього номер телефону і вкаже його в чаті).
  4. Обов'язкова пошта - так/ні. (перед тим як клієнт зможе написати запит, система автоматично запросить у нього адресу пошти і вкаже його в чаті).
  5. Автоматичний розподіл чатів - дозволяє розподіляти чати між співробітниками за параметрами:
    Активний - розподіл іде по співробітникам, які в даний момент знаходяться в системі (онлайн). Якщо в даний момент немає співробітників в онлайн - тоді включається розподіл рівномірний.
    Рівномірний - розподіл йде по кожному співробітнику рівномірно. (наприклад у системі зараз онлайн 2 співробітники та клієнти написали 10 чатів, тоді за кожним співробітником буде закріплено 5 чатів.)
  6. Джерело ліда при створенні - виберіть зі списку.
  7. Джерело замовлення при створенні - виберіть зі списку.
  8. Username Чат-бота - введіть ім'я бота, необхідного для формування посилання в Консультанті.
  9. Використовувати Google Аналітику - так/ні
  10. Ідентифікатор потоку даних - під час використання Google Аналітики вставте в це поле ідентифікатор потоку даних.
  11. Початок робочого часу - виберіть час початку.
  12. Кінець робочого часу - виберіть час зі списку.
  13. Робочі дні - позначте у списку.
  14. Автоматичне повідомлення при очікуванні - так/ні.
  15. Час без відповіді (хвилини) - вкажіть час без відповіді, через який клієнту відправиться автоматичне повідомлення.

5

Доступні параметри вкладка "Шаблони сповіщень":

У цій вкладці можна змінити шаблони автоматичних повідомлень за сценаріями.

  • Привітальне повідомлення чату
  • Повідомлення про початок чату
  • Повідомлення про завершення чату
  • Повідомлення в неробочий час
  • Автоматичне повідомлення зачекати

Важливо! Шаблони автоматичних повідомлень будуть надсилатися мовою, яку встановлено у програмі Telegram у клієнта. Листування може бути англійською мовою, а шаблон може надіслати українською мовою, якщо ця мова встановлена у програмі Telegram у клієнта.

6

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.