Налаштування модуля "Єдиний чат з Telegram"
Для використання модуля "Єдиний чат з Telegram" необхідно отримати Токен доступу. Зробити це можна як при створенні нового бота в Telegram, так і вже існуючому.
Для реєстрації бота скористайтеся
Виберіть команду, щоб створити нового бота – /newbot
Введіть назву бота (воно має бути унікальним) та ім'я користувача. Після успішної реєстрації чат-бота Ви отримаєте ключ (token).
Далі необхідно скопіювати та вставити отриманий Token. Перейдіть по шляху "Налаштування -> Конфігурація -> Вкладка Програми -> Telegram". У полі "Ключ Telegram" вставте Token та натисніть кнопку "Синхронізувати".
Доступні параметри вкладка "Загальні":
- Поле "Ключ Telegram" - необхідно ввести токен Telegram бота.
- Кнопка "Синхронізувати" - для додавання токена бота.
- Поле для вибору кількості відображення токенів телеграм ботів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці токенів ботів.
- Графа "Пошук" - для пошуку токена бота за ключовими словами.
- Кнопка "Вилучить" - для видалення токена бота.
Доступні параметри вкладка "Конфігурація":
- Автоматичне створення Ліда за запитом - так/ні.
- Обов'язкові параметри (телефон/пошта) при запиті клієнта - так/ні.
- Джерело ліда при створенні - виберіть зі списку.
- Джерело замовлення при створенні - виберіть зі списку.
- Username чат-бот - необхідно для формування посилання на чат бот у формі підтримки "Консультант".
- Використовувати Google Аналітику – вкажіть ідентифікатор потоку даних.
- Початок часу роботи / Кінець часу роботи - якщо клієнт звернеться в бот не в робочий час, який вказано, йому відправиться відповідний шаблон.
- Робочий графік - виберіть зі списку дні роботи.
- Автоматичне повідомлення при очікуванні - так/ні. / Час без відповіді (хвилини) - вкажіть час у хвилинах, через який користувачеві відправиться автоматичне повідомлення при очікуванні.
Доступні параметри вкладка "Шаблони сповіщень":
У цій вкладці можна змінити шаблони автоматичних повідомлень за сценаріями.
- Привітальне повідомлення чату
- Повідомлення про початок чату
- Повідомлення про завершення чату
- Повідомлення в неробочий час
- Автоматичне повідомлення зачекати
Важливо! Шаблони автоматичних повідомлень будуть надсилатися мовою, яку встановлено у програмі Telegram у клієнта. Листування може бути англійською мовою, а шаблон може відправитися українською мовою, якщо ця мова встановлена у програмі Telegram у клієнта.