Налаштування модуля "Єдиний чат з Telegram"

08 березня 2023
👁 1969

Для використання модуля "Єдиний чат з Telegram" необхідно отримати Токен доступу. Зробити це можна як при створенні нового бота в Telegram, так і вже існуючому.

Для реєстрації бота скористайтеся посиланням або знайдіть бота BotFather в самому Telegram та натисніть Розпочати.

telegram notifications

Виберіть команду, щоб створити нового бота – /newbot

telegram notifications

Введіть назву бота (воно має бути унікальним) та ім'я користувача. Після успішної реєстрації чат-бота Ви отримаєте ключ (token).

telegram notifications

Далі необхідно скопіювати та вставити отриманий Token. Перейдіть по шляху "Налаштування -> Конфігурація -> Вкладка Програми -> Telegram". У полі "Ключ Telegram" вставте Token та натисніть кнопку "Синхронізувати".

Доступні параметри вкладка "Загальні":

  1. Поле "Ключ Telegram" - необхідно ввести токен Telegram бота.
  2. Кнопка "Синхронізувати" - для додавання токена бота.
  3. Поле для вибору кількості відображення токенів телеграм ботів на сторінці (10,25,50...).
  4. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці токенів ботів.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку токена бота за ключовими словами.
  6. Кнопка "Вилучить" - для видалення токена бота.

4

Доступні параметри вкладка "Конфігурація":

  1. Автоматичне створення Ліда за запитом - так/ні.
  2. Обов'язкові параметри (телефон/пошта) при запиті клієнта - так/ні.
  3. Джерело ліда при створенні - виберіть зі списку.
  4. Джерело замовлення при створенні - виберіть зі списку.
  5. Username чат-бот - необхідно для формування посилання на чат бот у формі підтримки "Консультант".
  6. Використовувати Google Аналітику – вкажіть ідентифікатор потоку даних.
  7. Початок часу роботи / Кінець часу роботи - якщо клієнт звернеться в бот не в робочий час, який вказано, йому відправиться відповідний шаблон.
  8. Робочий графік - виберіть зі списку дні роботи.
  9. Автоматичне повідомлення при очікуванні - так/ні. / Час без відповіді (хвилини) - вкажіть час у хвилинах, через який користувачеві відправиться автоматичне повідомлення при очікуванні.

5

Доступні параметри вкладка "Шаблони сповіщень":

У цій вкладці можна змінити шаблони автоматичних повідомлень за сценаріями.

  • Привітальне повідомлення чату
  • Повідомлення про початок чату
  • Повідомлення про завершення чату
  • Повідомлення в неробочий час
  • Автоматичне повідомлення зачекати

Важливо! Шаблони автоматичних повідомлень будуть надсилатися мовою, яку встановлено у програмі Telegram у клієнта. Листування може бути англійською мовою, а шаблон може відправитися українською мовою, якщо ця мова встановлена ​​у програмі Telegram у клієнта.

6

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.