Налаштування модуля "Єдиний чат з Telegram"
Для використання модуля "Єдиний чат з Telegram" необхідно отримати Токен доступу. Зробити це можна як при створенні нового бота в Telegram, так і в уже існуючому.
Для реєстрації бота скористайтеся
Виберіть команду, щоб створити нового бота – /newbot
Введіть назву бота (воно має бути унікальним) та ім'я користувача. Після успішної реєстрації чат-бота Ви отримаєте ключ (token).
Далі необхідно скопіювати та вставити отриманий Token та Username чат-бота в налаштування модуля Telegram в системі за адресою "Налаштування -> Конфігурація -> Вкладка Додатки-> Telegram .
Робота модуля Telegram залежить від прав співробітників, перейдіть в "Активності -> Чат -> Telegram", Вам доступно:
- фільтр по оператору - для вибору чатів за потрібним оператором
- фільтр по статусу - виберіть статус
- фільтр по періоду - визначте потрібний період
- кнопка "Експорт" - для експорту чатів
- кнопка "Масові дії" - для масового видалення чатів
- поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами
- таблиця всіх комунікацій з клієнтами
- іконка "Відкрити чат" - для приєднання до чату
- іконка "Видалити чат" - для видалення чатів
По кліку на іконку "Відкрити чат" буде відкритий чат з обраним клієнтом, вам доступні такі функціональні можливості:
- кнопка "Всі чати" - для повернення на загальну сторінку чатів
- зміна статусу
- кнопка "Новий лід" - для конвертації контакту в ліда
- кнопка "Вибрати зв'язок" - для вибору зв'язку з існуючими клієнтами/лідами
- кнопка "Завершити чат" - для завершення чату
- поле для введення тексту повідомлень
- кнопка "приєднатися" - якщо ви не є учасником чату
- кнопка "Відправити" - для відправки повідомлень
У картці кліентів в розділі "Робота з клієнтом" додана можливість вибору діалогів, які пов'язані з розділом Telegram. Для цього в фільтрі виберіть Telegram і перегляньте всі діалоги, пов'язані з цим каналом.