У Perfectum CRM+ERP розроблено модуль "Єдиний чат з Facebook", який дає можливість здійснювати комунікацію з клієнтами, використовуючи Facebook усередині Perfectum CRM.
Для початку роботи з модулем необхідно створити та налаштувати програму Facebook.
Введіть дані свого облікового запису Facebook і натисніть "Вхід"
Вас знову перенаправить на головну сторінку, де необхідно натиснути "Почати роботу"
Далі відкриється форма реєстрації облікового запису Facebook for Developers (який необхідно мати для створення та управління додатками)
На першому кроці необхідно погодитися з умовами платформи
На другому ввести свій номер телефону та отримати код для верифікації номера у смс повідомленні
На третьому підтвердити адресу електронної пошти (відправлено лист на пошту, яку Ви вказували у своєму профілі Facebook при реєстрації, або нічого не буде відправлено, якщо пошта вже верифікована)
На фінальному кроці вибрати роль, яка найбільш точно описує вашу участь у додатку Facebook. Роль не впливає на доступну функціональність, тому можна вибрати будь-яку.
У спливаючому вікні встановіть тип програми "Компанія" та натисніть "Продовжити"
Придумайте назву для Вашої програми, задайте email (для контакту з модераторами Facebook, у разі проблем з програмою), встановіть призначення програми "Ви або компанія, що вам належить" і натисніть "Створення програми" (після натискання потрібно ввести свій пароль від облікового запису Facebook)
На сторінці товарів потрібно налаштувати "Messеnger", "Webhooks" та "Вхід через Facebook". Для початку переходимо у "Вхід через Facebook" (натисканням "Налаштувати")
Виберіть тип Web
Введіть ваш домен Perfectum CRM+ERP
Всі інші кроки можна пропускати
Перейдіть до параметрів входу через Facebook
У дозволені домени пропишіть домен Вашої системи, увімкніть "Вхід за допомогою SDK JavaScript" та збережіть налаштування
На сторінці налаштування натисніть "Додати або видалити сторінки"
У спливаючому вікні натисніть "Продовжити як.."
Далі відобразиться список сторінок, прив'язаних до Вашого профілю. Можна вибрати з існуючих, або натиснути "Створити Сторінку" (сторінка, яку Ви оберете на даному етапі буде використовуватися для отримання повідомлень від клієнтів у CRM, за потреби в майбутньому її можна буде змінити)
Якщо Ви натиснули "Створити сторінку", то у вкладці необхідно заповнити дані для сторінки. Назва, категорії (може бути будь-яка), опис (за бажанням) та підтвердити створення
Поверніться до вкладки "Messеnger" після створення, і повторно додайте вже створену сторінку
Далі обов'язково надайте доступ до листування від імені сторінки та натисніть "Готово"
Після всіх виконаних дій з'явиться повідомлення про те, що сторінка прив'язана до програми. Натисніть "ОК"
Вибрана сторінка має з'явитися у списку на сторінці налаштувань месенджера
Далі необхідно перейти на головну Панель ("Панель" у бічному меню зліва) та вибрати Вебхуки
У Вебхуках, що відкрилися, виберіть "Page" у випадаючому списку і підпишіться
Відкриється форма. У полі "URL зворотного виклику" пропишіть посилання наступного формату: https://{{domain}}/gateways/facebook (де {{domain}} - домен Вашої CRM системи), в полі "Маркер підтвердження" пропишіть довільний маркер латиницею (такий же маркер необхідно буде прописати в СРМ за шляхом “Налаштування - Конфігурація - Додатки - Facebook - Маркер підтвердження для вебхука". Маркер придумуєте Ви). Збережіть форму (Важливо: Спочатку маркер потрібно внести та зберегти в СРМ (інші поля заповнювати для цього не потрібно. А потім зберігати форму на сторінці налаштувань веб-хуків)
>
Поверніться до сторінки налаштувань Месенджера. У блоці Webhooks з'явиться список сторінок із можливістю додати підписки.
Натисніть додати підписки біля сторінки
Виберіть 3 поля підписки (messages, messaging_postbacks та message_echoes) та збережіть.
Перейдіть до розділу "Перевірка програми -> Дозволи та функції" (Примітка: Наступні кроки з налаштування дозволів можна тимчасово пропустити та протестувати роботу модуля "Єдиний чат з Facebook" через профілі, які є адміністраторами програми. Докладніше читайте нижче
Виберіть 4 дозволи: pages_manage_metadata, pages_messaging, pages_read_engagement, pages_show_list та натисніть на "Запросити розширений доступ" біля кожного дозволу (для пошуку дозволів можна скористатися пошуком). Після цього натисніть кнопку "Продовжити оформлення запиту", коли всі дозволи будуть обрані.
Відкриється сторінка запиту на перевірку. І шість кроків (їх кількість може змінитися, залежно від кількості вибраних дозволів)
У першому кроці вкажіть інформацію для підтвердження програми: додайте платформу (Website), посилання на політику конфіденційності, категорію (яка найбільше характеризує Вашу діяльність. Або можна вибрати "Обмін повідомленнями") та піктограму програми
Поверніться до вкладки з налаштуваннями запиту, виберіть пункт, через який раніше додавали платформу і в текстовому полі форми напишіть детальну інструкцію для тестування інтеграції.
Приклад інструкції (всі доступи створіть спеціально для модератора фейсбук):
Перейти на тестову сторінку {{тестова сторінка фейсбук}} та написати повідомлення. (Доступи для тестового користувача: email - {{email користувача facebook}} password - {{пароль користувача}})
Перейти за посиланням https://{{домен вашої срм}}/admin/ і авторизуватися. (Доступи для тестового користувача: логін - {{логін користувача срм}} password - {{пароль користувача}}).
Перейти на сторінку https://{{домен вашої срм}}/admin/facebook
Відкрити чат із тестовим користувачем, натиснувши на першу кнопку в стовпці
Надіслати повідомлення тестовому користувачеві
Якщо потрібно змінити налаштування інтеграції, перейдіть до https://{{домен вашої срм}}/admin/settings?group=facebook
Перейдіть до другого кроку щодо дозволу pages_show_list
Опишіть шляхи використання дозволу та завантажте запис екрана з демонстрацією того, як програма використовує цей дозвіл.
Приклад опису використання: Дозвіл необхідний для коректної роботи дозволів pages_read_engagement та pages_manage_metadata.
Скринкаст можна використовувати так само, як і для функції pages messaging.
Перейдіть до третього кроку щодо дозволу pages_read_engagement
Опишіть як програма використовує потрібну функцію і завантажте скринкаст.
Приклад опису використання: Коли ви отримуєте існуючі або нові листування, програма отримує інформацію про потенційного клієнта.
Приклад скринкаста:
Перейдіть до четвертого кроку щодо дозволу pages_messaging
Опишіть як додаток буде використовувати дозвіл і завантажте скринкаст
Приклад опису використання: Ця функція використовується для надсилання повідомлень користувачам, які напишуть на сторінку компанії через чат системи.
Приклад інструкції (всі доступи створіть спеціально для модератора фейсбук):
Перейти на тестову сторінку {{тестова сторінка фейсбук}} та написати повідомлення. (Доступи для тестового користувача: email - {{email користувача facebook}} password - {{пароль користувача}})
Перейти за посиланням https://{{домен вашої срм}}/admin/ і авторизуватися. (Доступи для тестового користувача: логін - {{логін користувача срм}} password - {{пароль користувача}}).
Перейти на сторінку https://{{домен вашої срм}}/admin/facebook
Відкрити чат із тестовим користувачем, натиснувши на першу кнопку в стовпці
Надіслати повідомлення тестовому користувачеві
Приклад скринкасту:
Перейдіть до п'ятого кроку щодо дозволу pages_manage_metadata
Опишіть як додаток буде використовувати дозвіл і завантажте скринкаст.
Приклад опису використання: Програма підписується на Webhook для отримання нових повідомлень від користувачів.
Приклад скринкасту:
Перейдіть до шостого кроку, в якому потрібно вказати налаштування програми
Він буде виконаний, якщо при додаванні платформи Ви заповнили всі потрібні поля та категорію. Можна перевірити правильність даних.
Після заповнення всіх дозволів натисніть "Надіслати на перевірку" внизу сторінки і підтвердіть дію паролем.
З'явиться повідомлення про те, що програма надіслана на перевірку. (Результатів перевірки чекатимете близько 5-ти днів)
Для перевірки роботи єдиного чату можна використовувати профілі адміністраторів програми. Для цього перейдіть в "Ролі -> Адміністратори -> Додати адміністратора" (можете додати другого адміністратора, або писати на сторінку з того профілю, до якого прив'язана програма)
Далі необхідно згенерувати дані для полів налаштувань у Perfectum CRM
Для початку скопіюйте ID програми та Секрет програми шляхом "Налаштування -> Основне" і вставте в поля СРМ
Покроково виберіть усі раніше налаштовані сторінки та надайте всі дозволи. Натисніть кнопку “Синхронізувати” після входу.
Після вказаних вище дій, натисніть кнопку “Синхронізувати”, щоб згенерувати маркери доступу до сторінок
Перейдіть на звичайну платформу Facebook під своїм профілем (важливо, щоб він був в адміністраторах програми)
У месенджері знайдіть свою сторінку за назвою та надішліть повідомлення
Перевірте повідомлення в СРМ шляхом "Активності - Чат - Facebook"
Функціональність сторінки з чатами:
Фільтр оператора (виводиться список усіх співробітників, які є операторами мінімум в одному чаті)
Фільтр за статусом чату (Новий / Отримав відповідь / В обробці / Завершено)
Фільтр за періодом (за датою останнього контакту)
Поле для вибору кількості чатів, що відображаються на сторінці (10,25,50...)
Експорт таблиці чатів у формати Ексель / СSV / PDF / Друк
Масові дії (в даному випадку масове видалення) за вибраними чекбоксами
Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці чатів
Графа "Пошук" - для пошуку чатів за ключовими словами
Чек-бокси для масових дій
Поле № - вказує унікальний номер чату в системі - після натискання відкривається вікно чату
Поле "Зв'язок" - вказує на зв'язок з чатом (Контакт/Лід/ Замовлення)
Статус чату (з можливістю зміни статусу з таблиці)
Поле "Оператори" - вказує зображення співробітників, які вказані як оператори чату. При натисканні відкриває профіль співробітника.
Кнопка перегляду чату (без призначення співробітника, який переглядає чат оператором)
Кнопка видалення чату
Можливості чату:
Кнопка переходу на сторінку з усіма чатами
Статус поточного відкритого чату
Кнопка зміни статусу чату на "В обробці"
Контактна інформація чату, якщо створити зв'язок з контактом
Кнопка для створення нового ліда/контакту/замовлення, або переходу до картки ліда/контакту/замовлення, якщо чат вже був прив'язаний до них
Кнопка для створення зв'язку чату з лідом/контактом/замовленням
Кнопка "Додати оператора" - щоб додати оператора до чату зі списку співробітників
Кнопка завершення чату
Кнопка "Залишити чат" - щоб вийти з чату
Поле "Вставити готову відповідь" - для використання готових відповідей у чаті
Текстова область для введення повідомлення
Кнопка для надсилання повідомлення
Кнопка для надсилання файлів
При створенні зв'язку чату з контактом/лідом, у їх картках з'являються посилання на чат та відповідні записи:
Додаткова інформація
Згідно з новими правилами Facebook, тепер потрібно пройти обов'язкове підтвердження компанії та надіслати запит на отримання доступу до розширень для правильної роботи програми. Для підтвердження компанії перейдіть в основні налаштування та заповніть усі виділені поля:
Далі потрібно переглянути нижче і пройти процес підтвердження, натиснувши на відповідну кнопку:
Також необхідно пройти перевірку використання даних. На Facebook введено щорічну Перевірку використання даних. Адміністратор програми повинен підтвердити відповідність допустимому використанню, а також дотримання всіх застосовуваних умов та правил. Якщо не пройти перевірку, вони можуть обмежити доступ до API.
Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.
Зимові подарунки*
Повертайте колесо і забирайте свій зимовий подарунок від Perfectum CRM+ERP
*Подарунки видаються тільки новим клієнтам і лише один на вибір. Активувати промокод можна до 28.02.2025р. Детальний опис https://perfectum.ua/ua/news/winter-fortune