Налаштування модуля "Єдиний чат з Facebook"

28 січня 2021
👁 841

В Perfectum CRM+ERP розроблений модуль "Єдиний чат p Facebook", який надає можливість здійснювати комунікацію з клієнтами, використовуючи Facebook всередині Perfectum CRM.

Для початку роботи з модулем необхідно створити та налаштувати додаток Facebook. 

Для створення додатку виконайте наступні дії: 

    • Перейдіть на сторінку https://developers.facebook.com, авторизуйтесь за допомогою кнопки "Вхід" в правому верхньому кутку.

fb

    • Введіть дані свого Facebook акаунту і натисніть "Вхід"

fb

    • Вас знову перенаправить на головну сторінку, де необхідно натиснути "Почати роботу"

fb

    • Далі відкриється форма реєстрації акаунту Facebook for Developers (який необхідно мати для створення та керування додатками Facebook)
    • На першому кроці потрібно погодитися з умовами платформи

fb

    • На другому ввести свій номер телефону і отримати код для верифікації номера в смс повідомленні

fb

fb

    • На третьому підтвердіть адресу електронної пошти (буде відправленно листа на пошту, яку ви вказали у своєму профілі Facebook при реєстрації, або не буде надіслано нічого, якщо пошта вже верифікована)

fb

    • На фінальному кроці оберіть роль, яка найбільш точно описує вашу участь в Facebook додатку. Роль не впливає на доступний функціонал, тому обрати можна будь-яку.

fb

fb

    • У вспливаючому вікні оберіть тип додатку "Компанія" і натисніть "Продовжити"

fb

    • Вигадайте назву для Вашого додатку, задайте email (для контакту з модераторами Facebook, у випадку проблем з додатком), встановіть призначення додатку "Ви або компанія, що Вам належить" та натисніть "Створення додатку" (введіть свій пароль)

fb

fb

    • На сторінці "Товарів", що відкриється потрібно буде налаштувати "Messеnger" и "Webhooks". Для початку переходимо в "Messеnger" (натисканням на "Налаштувати")

fb

    • На сторінці налаштувань натисніть "Додати або видалити сторінки"

fb

    • В вспливаючому вікні натисніть "Продовжити як.."

fb

    • Далі відобразиться список сторінок, прив'язанных до вашого профілю. Можна вибрати з існуючих, або натиснути "Створити Сторінку" (сторінка, яку Ви оберете на даному етапі буде використовуватися для отримання повідомлень від клієнтів у CRM, за необхідності, у майбутньому, її можна буде змінити)

fb

    • Якщо ви натиснули "Створити сторінку", то у вкладці, що відкрилася, заповніть дані для сторінки. Назву, категорію (може бути будь-якою), опис (за бажанням) і підтвердіть створення

fb

    • Поверніться у вкладку налаштувань "Messеnger" після створення сторінки, і повторно додайте вже створену сторінку

fb

    • Далі обов'язково надайте доступ до переписок від імені сторінки та натисніть "Готово"

fb

    • Після всіх виконаних дій з'явиться повідомлення про те, що сторінка прив'язана до застосунку. Натисніть "ОК"

fb

    • Обрана сторінка має з'явитися в списку у налаштуваннях месенджеру

fb

    • Далі необхідно перейти на головну Панель ("Панель" в боковому меню зліва) и обрати Вебхуки

fb

    • У налаштуваннях Вебхуків оберіть "Page" в випадаючому списку і підпишіться

fb

    • Після цього відкриється форма. В поле "URL зворотнього виклику" пропишіть посилання наступного формату: https://{{domain}}/gateways/facebook (де {{domain}} - домен Вашої CRM системи), в поле "Маркер підтвердження" пропишіть довільний маркер латиницею (такий самий маркер необхідно буде прописати у відповідне поле в СРМ за шлґхом "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Facebook -> Маркер підтвердження для вебхука". Маркер вигадуєте Ви). Збережіть форму (Важливо: Спочатку маркер потрібно внести і зберегти в СРМ (інші поля заповнювати для цього не потрібно). А потім зберігати форму на сторінці налаштувань вебхука)

fb

fb

    • Поверніться на сторінку налаштувань Месенджера. В блоці Webhooks з'явиться перелік сторінок з можливістю додати підписки.

fb

    • Натисніть додати підписки біля сторінки

fb

    • Оберіть 3 поля підписки (messages, messaging_postbacks та message_echoes) і збережіть.

fb

    • Перейдіть в розділ "Перевірка додатку -> Дозволи і функції" (Примітка: Наступні кроки по налаштуванню дозволів можна тимчасово пропустити і протестувати роботу модулю "Єдиний чат з Facebook" через профілі, які є адміністраторами застосунку. Детальніше читайте нижче.)

fb

    • Оберіть 4 дозволи: pages_manage_metadata, pages_messaging, pages_read_engagement, pages_show_list і натисніть на "Запитати розширений доступ" біля кожного із дозволів (для пошуку дозволів можна скористатися пошуком). Після, натисніть на кнопку "Продовжити оформлення запиту", коли всі запити будуть обрані.

fb

    • Відкриється сторінка запиту на перевірку. І 6 кроків (їх число може змінитися, в залежності від кількості вобраних дозволів)

fb

    • На перщому кроці вкажіть інформацію для підтвердження додатку: додайте платформу (Website), посилання на політику конфіденційності, категорію (котра найбільш точно характеризує Вашу діяльність. Або можна обрати "Обмін повідомленнями") і значок додатку

fb

fb

fb

    • Поверніться на вкладку з налаштуваннями запиту, оберіть пункт, через який раніше додавали платформу і в текстовому поля форми напишіть детальну інструкцію для теста інтеграції.
    • Приклад інструкції (всі доступи створюйте спецально для модератора фейсбук):

  1. Перейти на тестову сторінку {{тестова сторінка фейсбук}} і написати повідомлення. (Доступи для тестового користувача: email - {{email користувача facebook}} password - {{пароль користувача}})
  2. Перейти за посиланням https://{{домен вашої срм}}/admin/ та авторизуватися. (Доступи для тестового користувача: логін - {{логін користувача срм}} password - {{пароль користувача}}).
  3. Перейти на сторінку https://{{домен вашої срм}}/admin/facebook
  4. Відкрити чат з тестовим користувачем, натиснувши на першу кнопку у стовпці
  5. Відправити повідомлення тестовому користувачеві

fb

    • Перейдіть до другого кроку, який стосується дозволу pages_show_list

fb

    • Опишіть шляхи використання дозволу і завантажте запис экрану з демонстрацією того, як додаток використовує цей дозвіл.

      Приклад опису використання: Дозвіл необхідний для коректної роботи дозволів pages_read_engagement та pages_manage_metadata.

fb

    • Перейдіть до третього кроку, який стосується дозволу pages_read_engagement

fb

    • Опишіть як застосунок використовує функцію та завантажте скрінкаст.
    • Приклад опису використання: При отриманні існуючих або нових переписок додаток отримує інформацію про потенційного клієнта.

      Приклад скрінкасту:

fb

    • Перейдіть до четвертого кроку, який стосується дозволу pages_messaging

fb

    • Опишіть як застосунок використовує функцію та завантажте скрінкаст.

Приклад опису використання: Дана функція використовується для відправлення повідомлень користувачам, які напишуть на сторінку компанії через чат системи.

Приклад інструкції (всі доступи створюйте спецально для модератора фейсбук):

  1. Перейти на тестову сторінку {{тестова сторінка фейсбук}} і написати повідомлення. (Доступи для тестового користувача: email - {{email користувача facebook}} password - {{пароль користувача}})
  2. Перейти за посиланням https://{{домен вашої срм}}/admin/ та авторизуватися. (Доступи для тестового користувача: логін - {{логін користувача срм}} password - {{пароль користувача}}).
  3. Перейти на сторінку https://{{домен вашої срм}}/admin/facebook
  4. Відкрити чат з тестовим користувачем, натиснувши на першу кнопку у стовпці
  5. Відправити повідомлення тестовому користувачеві

Приклад скрінкасту:

fb

    • Перейдіть до п'ятого кроку, який стосується дозволу pages_manage_metadata

fb

    • Опишіть як застосунок використовує функцію та завантажте скрінкаст.
    • Приклад опису використання: Додаток підписується на Webhook для отримання нових повідомлень від користувачів.

      Приклад скрінкасту:

fb

    • Перейдіть до шостого кроку, в якому потрібно буде вказати налаштування додатку

fb

    • Він буде виконаний, якщо при додаванні платформи Ви заповнили усе обов'язкові поля і категорію. Можна перевірити коректність даних.

fb

    • Після заповнення всіх дозволів натисніть "Відправлення на перевірку" внизу сторінки і підтвердіть дію паролем.

fb

fb

    • З'явиться сповіщення про те, що додаток відправлений на перевірку. (Результатів перевірки чекати близько 5-ти днів)

fb

    • Для перевірки роботи єдиного чату можна використати профілі адміністраторів додатку. Для цього перейдіть в "Ролі -> Администратори -> Додати адміністратора" (можете додати другого адміністратора, або писати на сторінку з того профилю, до якого прив'язаний додаток)

fb

    • Далі необхідно сгенерувати дані для полів налаштувань в Perfectum CRM

fb

    • Для початку скопіюйте ID додатку та Секрет додатку за шляхом "Налаштування -> Основне" і вставте в поля СРМ

fb

    • Щоб скопіювати ID сторінки перейдіть "Messenger -> Налаштування -> Маркери доступу (або Webhooks) і під назвою сторінки скопіюйте ID. Внесіть дані в срм.

fb

    • Тепер потрібно сгенерувати маркер користувача. Для цього перейдіть за посиланням і натисніть page_messaging https://developers.facebook.com/tools/explorer/

fb

    • В випадаючому списку потрібно обрати 7 дозволів для маркеру: pages_show_list, read_page_mailboxes, pages_messaging, pages_read_engagement, pages_manage_metadata, pages_read_user_content, pages_manage_engagement, натисніть "Generate Accsess Token", авторизуйтесь у формі (оберіть сторінку, яка закріплена за додатком) і скопіюйте токен (сторінку не закривайте).

fb

fb

fb

fb

fb

    • Вставте його в поле "Маркер користувача" в СРМ
    • Поверніться на сторінку з токеном, натисніть на підказку у вигляді букви "i" біля нього. Скопіюйте номер біля поля "Користувач" - це id користувача всередині додатку. Вставте його в срм. Збережіть усі внесенні налаштування.

fb

    • Щоб протестувати модуль, перейдіть на звичайну платформу Facebook під своїм профілем (важливо, щоб він був адміністратором додатку)
    • В месенджері знайдіть свою сторінку за назвою і надішліть повідомлення

fb

    • Перевірте повідомлення в СРМ за шляхом "Додатки -> Facebook"

fb

Функціональність сторінки з чатами:

  1. Фільтр по оператору (виводиться список усіх співробітників, які є операторами мінімум в одному чаті)
  2. Фільтр по статусу чату (Новий / Відповіли / В обробці / Завершений)
  3. Фільтр по періоду (по даті останнього контакту)
  4. Експорт таблиці чатів в форматі Ексель / СSV / PDF / Друк
  5. Масові дії (в даному випадку масове видалення) за відміченними чек-боксами
  6. Чек-бокси для масових дій
  7. Таблиця чатів
  8. Статус чату (з можлиивістю зміни статусу із таблиці)
  9. Кнопка для перегляду чату (без призначення співробіника, що переглядає чат оператором)
  10. Кнопка для видалення чату
  11. Пошук серед чатів за ключовими словами

fb

Можливості чату:

  1. Кнопка для переходу на сторінку з усіма чатами
  2. Статус поточного відкритого чату
  3. Кнопка для зміни статусу чату на "В обробці"
  4. Кнопка для створення нового ліда / або переходу в карточку ліда або контакта, якщо вже був встановленний зв'язок чату з даними структурами
  5. Кнопка для створення зв'язку чату з лідом / контактом
  6. Кнопка для завершення чату
  7. Ім'я та Прізвище користувача, які тягнуться з профілю Facebook
  8. Повідомлення від користувача
  9. Кнопка для приєднання до чату (після натискння, поточний співробітник отримує можливість писати повідомлення та стає оператором чату)
  10. Повідомлення від співробітника(ів)
  11. Текстове поле для введення повідомлення
  12. Кнопка для відправлення повідомлення
  13. Кнопка для відправлення файлів

fb

fb

При створенні зв'язку чату з контактом / лідом, в їх картках з'являються посилання на чат і відповідні записи:

fb

fb

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.