Email інтеграція Ліда

24 вересня 2019
👁 938

Email інтеграція — це потужна функція Perfectum, яка дозволяє Вам інтегрувати Ліди з Вашої електронної пошти. Ви можете налаштувати поштовий переадресатор з будь-якої форми, яку Ви використовуєте, і отримаєте результати в CRM.

За замовчуванням ця функція буде неактивною. Коли Ви налаштовуєте інтеграцію електронної пошти, активуйте її, щоб Cron міг обробляти електронні листи.

  1.  IMAP-сервер - Ваша адреса електронної пошти IMAP-сервера.
  2.  Адреса електронної пошти (Логін).
  3.  Пароль.
  4.  Шифрування (SSL / TLS / Без шифрування).
  5.  Видалити пошту після імпорту? - якщо Ви це встановите, то пошта буде видалена після успішного імпорту.
  6.  Папка — за замовчуванням використовується inbox. Якщо Ви використовуєте gmail, то не можете змінити назву.
  7.  Перевіряти кожні (хвилини) - Задачі Cron перевіряють наявність нових листів кожні X хвилин, які Ви тут встановили. Рекомендуємо, щоб це поле було більше ніж 10 хвилин.
  8.  Перевірити тільки відкриті електронні листи — за замовчуванням задачі Cron перевіряють тільки не відкриті листи. Після перевірки електронної пошти, цей електронний лист буде відкрито, тому наступного разу перевірки не буде. Це використовується для запобігання перевірки всіх листів знову і знову в кожному запуску cron.
  9.  Джерело за замовчуванням — після імпорту додати джерело.
  10.  Статус за замовчуванням — статус за замовчуванням, який буде призначений після імпорту.
  11.  Відповідальний за нового ліда — автоматичне призначення відповідального за ліда.
  12.  Сповістити, коли доданий новий лід — сповіщення про імпорт нового ліда з електронної пошти.
  13.  Повідомте, якщо лід відправить лист кілька разів — використовується, коли Лід відправляє електронного листа кілька разів. Якщо Лід в статусі "Клієнт" - нічого не відбудеться, і в базу даних електронний лист не буде збережено.
  14.  Сповіщення для співробітників з ролями або спеціальних співробітників — якщо Ви не виберете співробітника або роль, то ніхто не буде сповіщений. Навіть якщо вище відзначені поля сповіщень.

Адміністратори не отримають сповіщення про те, що Лід імпортується з електронної пошти, якщо вони не зазначені.

Після налаштування всіх полів натисніть Зберегти налаштування електронної пошти та перевірте з'єднання, натиснувши кнопку «Перевірка imap підключення» в правій стороні.

1 1

Нотатки:

  • Після імпортування в Ліди, електронний лист буде позначено як відкритий.
  • Ця функція автоматично не заповнює інформацію в полях про Ліда, тільки електронна пошта та ім'я будуть автоматично заповнені. Якщо відправник встановив Ім'я в пошті, то його буде автоматично внесено в поле імені. Якщо ім'я не встановлено, то електронна пошта буде внесена в поле імені.
  • Якщо імпортований Лід є неправильним, то встановлюйте Лід як неякісний для запобігання подвійного імпорту. Адже якщо Ви видалите його, а він знову відправить електронного листа, то цей Лід буде знову  імпортовано.
  • Якщо ви зняли прапорець «Перевірити тільки відкриті електронні листи» - всі електронні листи будуть перевірятися знову і знову. А інакше перевіряються тільки не відкриті електронні листи.
  • Якщо функція інтеграції електронної пошти включена, а Задачі CRON не можуть під'єднатися до сервера IMAP, то активність буде реєструватися. Щоб перевірити чи активовано, перейдіть в «Програми» -> «Журнал операцій» і знайдіть [CRON] помилку з'єднання з IMAP для інтеграції електронної пошти.
  • Якщо після перевірки електронної пошти Лід існує в Perfectum CRM і він відзначений як неякісний, то лист не буде збережено в базі даних і ніяких сповіщень не буде отримано.
  • Якщо Лід додали в Perfectum CRM вручну, тоді Ви отримаєте сповіщення про те, що цей Лід відправив електронного листа, а тема і тіло листа будуть занесені в профіль Ліда.
  • Якщо знайдені якісь вкладення в листі, то вони будуть автоматично імпортовані в профіль Ліда.

Імпорт електронної пошти з існуючої адреси електронної пошти

Якщо Ви не хочете використовувати нову адресу електронної пошти для цієї функції, Вам потрібно зробити налаштування інтеграції електронної пошти для лідів по-іншому.

  1.  Зніміть прапорець «Перевірити тільки відкриті електронні листи».
  2.  Перейдіть в меню «Налаштування -> Шаблони електронної пошти» і відключіть шаблон електронної пошти («New Lead Assigned to Staff Member»), який повідомляє про призначення Ліда співробітнику.
  3. Якщо у вас є 1000 листів, зніміть всі налаштування сповіщень, щоб запобігти отриманню 1000 сповіщень в CRM.
  4. Запустіть планувальник завдань 1 раз і перевірте всі електронні листи. Після того, як всі записи з листів імпортовані, поверніться назад до старих налаштувань, що згадані вище.

2 1

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти