Створення індивідуального шаблону у поштовому клієнті

22 лютого 2023
👁 107

Ця стаття описує процес створення індивідуального шаблону поштового відправлення всередині поштового клієнта, кожен співробітник зможе самостійно створити йому шаблони листів.

Перед початком роботи з модулем "Email-клієнт (Пошта)"

Для створення індивідуального шаблону якості на шляху: "Активності -> Пошта". Відкрити вкладку "Чернетки". Натисніть кнопку "Новий лист".

1

Далі необхідно заповнити:

  1. Тему листа - це буде назва індивідуального шаблону (Примітка! При використанні шаблону тема так само вказуватиметься, як і в шаблоні).
  2. Вказати шаблон листа
  3. Натиснути кнопку "Зберегти шаблон".

2

У вкладці "Чернетки" будуть зберігатися всі ваші індивідуальні шаблони, натисніть назву шаблону, щоб переглянути його текст.

Так само ви можете видалити шаблон, натиснувши на знак "Кошики" під ім'ям шаблону.

3

Як використовувати індивідуальні шаблони.

  • Створіть новий лист або відкрийте його.
  • У полі "Шаблони листів" виберіть потрібний шаблон зі списку
  • Параметри шаблону, такі як текст, тема, одержувач, копія будуть автоматично заповнені, якщо вони були налаштовані під час створення шаблону.

4

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.