Створення індивідуального шаблону у поштовому клієнті
Ця стаття описує процес створення індивідуального шаблону поштового відправлення всередині поштового клієнта, кожен співробітник зможе самостійно створити йому шаблони листів.
Перед початком роботи з модулем "Email-клієнт (Пошта)"
Для створення індивідуального шаблону якості на шляху: "Активності -> Пошта". Відкрити вкладку "Чернетки". Натисніть кнопку "Новий лист".
Далі необхідно заповнити:
- Тему листа - це буде назва індивідуального шаблону (Примітка! При використанні шаблону тема так само вказуватиметься, як і в шаблоні).
- Вказати шаблон листа
- Натиснути кнопку "Зберегти шаблон".
У вкладці "Чернетки" будуть зберігатися всі ваші індивідуальні шаблони, натисніть назву шаблону, щоб переглянути його текст.
Так само ви можете видалити шаблон, натиснувши на знак "Кошики" під ім'ям шаблону.
Як використовувати індивідуальні шаблони.
- Створіть новий лист або відкрийте його.
- У полі "Шаблони листів" виберіть потрібний шаблон зі списку
- Параметри шаблону, такі як текст, тема, одержувач, копія будуть автоматично заповнені, якщо вони були налаштовані під час створення шаблону.