Створення індивідуального шаблону у поштовому клієнті

27 жовтня 2023
👁 820

Ця стаття описує процес створення індивідуального шаблону всередині поштового клієнта, кожен співробітник зможе самостійно створювати потрібні йому шаблони листів.

Перед початком роботи рекомендуємо ознайомитися з модулем "Email-клієнта (Пошта)"

Для створення індивідуального шаблону перейдіть по шляху: "Активності -> Пошта".

Далі:

  1. Натисніть кнопку "Налаштування".
  2. Перейдіть у вкладку "Акаунти".
  3. Натисніть "Налаштування папок"
  4. Натисніть кнопку "Додати папку".

sh1

При створенні вкажіть назву папки, для зручності можете її назвати як у прикладі "Шаблони".

sh2

Після створення папки натисніть кнопку "Увімкнути шаблони".

sh3

Далі:

  1. Перейдіть на головну сторінку поштового клієнта та відкрийте папку, яку щойно створили.
  2. Натисніть на кнопку "Новий лист".

sh4

У вікні вкажіть:

  1. Тему шаблону.
  2. Текст шаблону.
  3. За потреби прикріпіть файл.
  4. Після того, як ви створили лист, натисніть кнопку "Зберегти шаблон".

Створений шаблон буде знаходитися в цій папці, де ви завжди зможете відредагувати або видалити.

sh5

Як використовувати індивідуальні шаблони.

  • Створіть новий лист або відкрийте його.
  • У полі "Шаблони листів" виберіть потрібний шаблон зі списку
  • Параметри шаблону, такі як текст, тема, одержувач, копія будуть автоматично заповнені, якщо вони були налаштовані під час створення шаблону.

sh6

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.